Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

6 αγαπημένα μου αντικείμενα στο σπίτι!!@

by - Παρασκευή, Μαΐου 16, 2014

Με αφορμή του link party που θα διοργανώσει την Δευτέρα που μας έρχεται η φίλη μου η Ελεάννα στο υπέροχο blog της Eleanna's Diary σήμερα όλη μέρα σκεφτόμουν και ξανασκεφτόμουν ποια μπορεί να είναι τα αγαπημένα μου αντικείμενα μέσα στο σπίτι..
Η αλήθεια είναι ότι παιδεύτηκα πολύ μέχρι να αποφασίσω..
Όλα τα αγαπώ όσο και αν σας φαίνεται παράξενο..
Σαν πρώτη ιδέα μου ήρθε να φωτογραφίσω τα παιδάκια μου ,και έτσι και αλλιώς, και από εδώ και από εκεί..αλλά φυσικά μιλάμε για αντικείμενα και όχι πρόσωπα ...χεχε..
Έτσι ,λοιπόν, αποθανάτισα αυτά που έχουν σηματοδοτήσει ιδιαίτερες στιγμές της ζωής μου..
Φυσικά, θα αρχίσω με τα βραχιολάκια που μας φορούν στο μαιευτήριο..ένα το δικό μου και ένα του κάθε παιδιού..του Ντίνου το βραχιολάκι δεν το βρήκα όλως παραδόξως..σίγουρα έβαλε για μια ακόμή φορά το χεράκι τους στο κουτί μου που τα κρύβω μέσα..

Δεύτερο αγαπημένο μου κατα σειρά είναι τα ξύλινα γραμματάκια μας στην πόρτα του παιδικού με το όνομά τους..
Την τρίτη θέση παίρνει το αγαπημένο κάδρο του γάμου μου, το οποίο κοσμεί τον τοίχο πάνω από το κεφαλάρι του κρεβατιού μας..
Την τέταρτη θέση κατέχει αυτή η υπέροχη στιγμή για μένα, όπου ο αδερφούλης μου μου φορά το παπούτσι του γάμου μου βάζοντας χρήματα γιατί αλλιώς δεν "χωράει", σύμφωνα με τα δικά μας έθιμα..
Την πέμπτη θέση διεκδικεί το γούρι μου για τη φετινή χρονιά..
Το τελευταίο θα σας φανεί ακραίο..αλλά ένα ακόμη μεγάλο μου πάθος είναι η τσάντες..
Επέλεξα 3 από αυτές οι οποίες σηματοδοτούν το γάμο μου και τις δύο γέννες των παιδιών μου..
Συγχωρήστε με αλλά αν διάλεγα μία από τις 3 αυτές σημαντικές στιγμές της ζωής μου θα αδικούσα τις υπόλοιπες δύο..
Όποτε πείτε ότι τις λαμβάνουμε σαν μια κατηγορία..
Και αφού φορτίστηκα αρκετά συναισθηματικά αναπολώντας έντονες στιγμές από τις δύο γέννες μου σας αποχαιρετώ γιατί και τα δύο ζουζουνάκια μου γκρινιάζουν για βόλτα!!!@


Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!@





You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts