Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

#MommyAwards

by - Δευτέρα, Μαΐου 05, 2014

Θεωρώ ότι οφείλω δυο μεγάλα ευχαριστώ σε δύο bloggers..
Η μία είναι μια πολύ καλή μου φίλη από τα φοιτητικά μου χρόνια, η οποία καλώς έπραξε και ακολούθησε τον έρωτά της στην Αμερική..
Φυσικά, αναφέρομαι στη Lyriel bee την οποία μπορείτε να επισκεφτείτε στη σελίδα της στο facebook https://www.facebook.com/steph.geo.9?fref=ts..
Ήταν αυτή η οποία μου έδωσε την αφορμή να μπω και εγώ στα ερτζιανά του blogging...
Δεν πίστευα ποτέ ότι είχα αυτές τις δυνατότητες..Μέχρι που μου το πρότεινε και σκέφτηκα να το δοκιμάσω..και την ευχαριστώ γιατί από τότε που έγινα μανούλα και δεν προλαβαίνω να κάνω αυτά που άφησα μισά πριν να μου χτυπήσει η μητρότητα την πόρτα, η καθημερινότητα στο σπίτι, κυρίως τις ώρες που τα παιδάκια μου κοιμούνται, έγινε πιο ευχάριστη και τα βράδια μου γεμάτα συντροφιά μιας και ο άντρας μου συνήθως βρίσκεται στη δουλειά...

Λυπάμαι που βρίσκεται τόσο μακριά και δεν μπορώ να τη χαρώ αλλά από την άλλη χαίρομαι τόσο που είχε τα guts να το επιχειρήσει και αυτό στη ζωή της..
Στο ιστολόγιό της θα βρείτε υπέροχα άρθρα όσον αφορά τη ζωή της εκεί , με τις εικόνες που αποθανατίζει να μιλούν από μόνες τους, αλλά και πολλές προτάσεις όσον αφορά το interior και exterior design καθώς και ότι σχετίζεται με το lifestyle..θα το βρείτε εδώ http://www.mybiscoto.com/
Την αγαπώ και την ευγνωμονώ για αυτήν της την παρότρυνση!..
Η άλλη φίλη μου ,στην οποία οφείλω να εκφράσω το ευχαριστώ μου είναι μία υπέροχη μαμά εν ονόματι Μάχη..
Την ευχαριστώ που με δέχτηκε σε αυτήν την υπέροχη ομάδα, απαρτιζόμενη από μανούλες και όχι μόνο, την λεγόμενη Μαμαδο- bloggs..
Την Μαχούλα θα την επισκεφτείτε στο  Mommasdailylife Blogspot στο facebook αλλά και στο ζεστό της blog http://mommasdailylife.blogspot.gr/...
Αν δεν υπήρχε αυτή το blog μου θα ήταν άδειο, χωρίς κανένα ωραίο banner, χωρίς ιδιαίτερα gadgets και κάπως " άχρωμο" γενικότερα..ή ακόμη και να τα ανακάλυπτα κάποια στιγμή όλα αυτά τα διακοσμητικά που κυκλοφορούν δεν θα μπορούσα ίσως ποτέ να τα εφαρμόσω και να τα χαρώ..
Με τον δικό της απλό και κατανοητό τρόπο με έκανε να το επιτύχω..
Σαφώς, ακόμη είμαι πολύ καινούργια σε όλο αυτό αλλά με τα tips της θεωρώ ότι το blogging για μένα θα γίνει ακόμη πιο δημιουργικό και μαγικό..
Έπειτα, όσο "κουλό" και αν σας φαίνεται από εδώ μέσα έχω γνωρίσει πρόσχαρα άτομα με απίστευτη θέληση να σε βοηθήσουν χωρίς δεύτερες σκέψεις...
Μοιραζόμαστε τις ίδιες ανησυχίες, προβληματισμούς, χαρές και ιδέες..

Ήθελα από καιρό αποδώσω ευχαριστίες..
Μια γλυκιά καληνύχτα και στις δυο σας!!@


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts