Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

#LinkParty

by - Δευτέρα, Μαΐου 12, 2014

Ήρθε και εμένα η σειρά μου να διοργανώσω το δικό μου link party!!@
Είμαι τόσο χαρούμενη γι' αυτό και θα χαρώ πολύ έστω και για λίγες ώρες να σας φιλοξενήσω όλες στο νέο φρεσκοβαμμένο και ανακαινισμένο σπιτικό μου!!
Έφτιαξα ένα πράσινο τσαγάκι να πιω και σας περιμένω αμέσως μόλις γυρίσει η μέρα να μοιραστούμε μαζί τις εμπειρίες μας όσον αφορά......
....τι άλλο??...
....μα τις καλοκαιρινές μας διακοπές..

Ανεβάστε ότι σας κάνει κέφι...
Φωτογραφίες από μέρη που επισκεφτήκατε ...
Φωτογραφίες από μέρη που θα θέλατε απεγνωσμένα να "αφεθείτε"...
Φωτογραφίες από τις περσινές καλοκαιρινές διακοπές που να μυρίζουν θάλασσα και ψαράκι..
Και αν δεν έχετε πλούσιο φωτογραφικό υλικό, πολύ απλά μοιραστείτε μαζί μας αυτές που σας έχουν μείνει αξέχαστες..που θα θέλατε να λέτε στα παιδιά σας..
Που σηματοδοτούν μία πολύ σημαντική της ζωής και ότι άλλο έχετε στο μυαλουδάκι σας..
Ο καιρός να πετάξουμε από πάνω όλη τη συννεφιά του χειμώνα έφτασε..
Ας το αποδείξουμε λοιπόν!!..


Εγώ με τη σειρά μου θα μοιραστώ μαζί σας μια πολύ αγαπημένη ανάρτηση που ανέβασα την προηγούμενη εβδομάδα...
Εμπεριέχει πολλές αγαπημένες μου εικόνες με ιδιαίτερη αξία για μένα!!
So, take a cup of coffee or tea and make yourself comfortable!!@



http://mamasnpapasblog.blogspot.gr/2014/05/vacations.html



                             

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts