Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

London calling #3

by - Τετάρτη, Μαΐου 21, 2014

Τα παιδιά είναι ήδη στο κρεβάτι..Εγώ κλασσικά χαζεύω τα μέρη που δεν πρόλαβα να περπατήσω στο Ηνωμένο Βασίλειο.Μόλις μεγαλώσουν  να κάνω ένα ταξιδάκι αστραπή στη Σκοτία..
Φίλη μου έκανε το μεταπτυχιακό της εκεί..
Στο all time classic Εδιμβούργο..

London

Στον ύπνο μου όμως μόνο, γιατί κατά μία έννοια η μία εγκυμοσύνη έφερε την άλλη..Anyway...Στην τελευταία μας συνάντηση σας είχα υποσχεθεί φωτογραφικό υλικό από το ήσυχο αλλά και συνάμα κοσμοπολίτικο Notting Hill..

Notting Hill London

Υπάγεται στη βασιλική διοικητική περιφέρεια του Kensington και του Chelsea, κοντά στη νοτιοδυτική γωνία του Kensington Gardens, γνωστού βασιλικού πάρκου του Λονδίνου ...Το μέρος αυτό το επισκέφτηκα πολλές φορές..Η αίσθηση που μου άφησε η ίδια κάθε φορά..Μαγεία..αριστοκρατία...αέρας κοσμοπολίτικος..Είμαι σίγουρη ότι όλοι γνωρίζετε ότι είναι το " σπίτι" του Portobello Road Market..

Portobello market London

London Portobello market

Πρόκειται για ένα τεράστιο παζάρι που διεξάγεται μόνο κάθε Σάββατο..Εκεί θα βρείτε αντίκες από όλον τον κόσμο..Ότι χωράει ο νους σας..

Portobello street London

Από τις πρώτες φωτογραφικές μηχανές που δημιουργήθηκαν μέχρι καρφίτσες από όλο τον κόσμο.Και πολλά ακόμη, τα οποία από επιλογή τα άφησα να στολίζουν το δωμάτιο στο πατρικό μου αλλά και την κουζίνα της μαμάς μου..
Θέλω πολύ να σας δείξω αυτό το μαγαζάκι..

Alice's place London

Είναι η περίφημη boutique με αντίκες της Αλίκης φυσικά..Δεν φαντάζεστε τι γίνεται εκεί μέσα...Κάθε λογής souvenir με αξία βέβαια και όχι από αυτά που τα συναντάς σε κάθε πάγκο..Το λάτρεψα και ανυπομονώ να το ξανά επισκεφτώ..Να και κάποιες προσωπικές στιγμές με την τότε παρεούλα..

Portobello street

Την επόμενη φορά σας χρωστάω εκπληκτικές πανοραμικές φωτογραφίες πάνω στο υπέρλαμπρο London Eye, στο οποίο είχα τη χαρά να επιβιβαστώ και ημέρα και νύχτα...
Οι εικόνες θα μιλήσουν από μόνες τους..
Και ίσως και υλικό από το φαγητό που λάτρεψα εκεί..
Σας μαμαδοαγγλογλυκοφιλώ!

  




You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts