Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Tiding up with Mary..

by - Κυριακή, Μαΐου 18, 2014

Και ύστερα από πολύ σκέψη και με αφορμή το link party της φίλης μου Μαρίας στο άκρως " συμμαζεμένο" blog της Μάνα, Μανούλα, Μαμά ήρθε και η δική μου σειρά να "νοικοκυρευτώ"...
Δεν σας κρύβω ότι έχετε απέναντί σας ένα ψυχάκι με την καθαριότητα γενικότερα και την τάξη..
ότι κάθε μέρα ανελλιπώς ξεσκονίζω, σκουπίζω, σφουγγαρίζω...οι ντουλάπες μου είναι πάντα σε τάξη και θυμίζουν μπουτίκ.. ο άντρας μου τουλάχιστον αυτό λέει..anyway..
Το μόνο συρτάρι με το οποίο δεν μπορώ να τα βγάλω πέρα είναι αυτό με τα φάρμακα...και αυτό συμβαίνει επειδή φυσικά βάζει το χέρι του ο Δημητράκης...

Το πόσα χάπια είχαν λήξει δε λέγεται..ευτυχώς μας κόβει και γενικά κοιτάμε ημερομηνίες...
Και ύστερα από λίγα λεπτά έγινε έτσι..
Επίσης, πρόβλημα αποτελεί και το αμέσως επόμενο συρτάρι αυτής της συρταριέρας..
Και από εκεί πετάχτηκαν πολλά//...τι παράξενο...
Για πόσες μέρες θα παραμείνουν έτσι δεν ξέρω...
Τώρα που με έβαλε στο mood το κορίτσι μου να μη ξεχάσω αύριο να ρίξω μια ματιά στο ντουλάπι με τα τάπερ..εκεί λόγω καθημερινής χρήσης του ντουλαπιού όλο και κάποιο θα έχει φύγει από τη θέση του..
Ουφ!~!!


Enjoy your Synday night...
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!
           
        

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts