Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Και αντίστροφα ο χρόνος μετράει..

by - Δευτέρα, Ιουλίου 28, 2014

Και ναι, λοιπόν, είναι γεγονός..
Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε και το WEEKEND που περιμένουμε εδώ και καιρό έφτασε..
Το Σάββατο αναχωρούμε οικογενειακώς για Κεφαλλονιά..
The big day has come..
Το κοριτσάκι μας θα βαφτιστεί Χριστιανή..
Σε ένα αγαπημένο εκκλησάκι 3 χλμ έξω από το Φισκάρδο..
Θέλω τόσο πολύ να ρθει το Σάββατο..
Θέλω τόσο πολύ να με πάρει η μανούλα μου αγκαλιά..
Έχω να τη δω από τον Απρίλη που μας πέρασε..
Πρώτη φορά μένουμε τόσο καιρό χώρια..
Με το που θα πατήσουμε το ποδαράκι μας στο λιμανάκι τσουπ θα τρέξουμε να την ανταμώσουμε..
Θα "πάθει" μόλις δει την μπεμπούλα..
Το πόσο μεγάλωσε και ζωήρεψε δεν λέγεται..
Και φυσικά ο Δημήτρης (ο σύζυξ)  για άλλη μια φορά εμένα, την αδερφή μου και τη νύφη μου θα μας πειράζει μιας και για πολλοστή φορά τα δάκρυα θα τρέχουν ποτάμι από τα μάτια...
Θα είναι οικογενειακή υπόθεση η βάφτιση της μικρής..
Όχι για κανένα ιδιαίτερο λόγο παρά του γεγονότος ότι είναι μακριά από τους δικούς μας ο τόπος που διαλέξαμε να γίνει το μυστήριο..
Θα είναι, όμως, μαγικά, ήσυχα και θα το απολαύσουμε όσο δεν πάει..
Θα συνδυάσουμε διακοπές με βάφτιση μαζί..
Εδώ και 4 χρόνια τις διακοπές μας τις κάνουμε με τον αδερφό μου και την αδερφή μου..
Να κάποιες από τις αγαπημένες μου στιγμές μαζί τους..
Οι άντρες της παρέας το "τσούζουν" με τους εστιάτορες του καλύτερου ελληνικού εστιατορίου του Φισκάρδου.."Απάγγειο"..
My two sisters..
My brother..my hero..

My one and only sister..always together..
Anastasia's godmother..
My nepheww and nieces...
Archie..zoi..xenofon..


My Silvy..
Όλα τακτοποιημένα..
Τα τελευταία ρουχάκια πλένονται..
Αύριο η μαμά έχει σίδερο..πολύ σίδερο..
Πέμπτη κομμωτήριο..μανικιούρ..πεντικιούρ..
Παρασκευή όλη μέρα βαλίτσες..
Είμαστε 4 γαρ..
Τι να πρωτοπάρεις με δυο μωρά..
Είναι οι πρώτες μας διακοπές ως 4..
Και είμαι τόσο χαρούμενη για αυτό..
Λέτε του χρόνου να είμαστε και 5 ας πούμε..
Αστειεύομαι φυσικά..
Ουφ!..
Με καλεί το κρεβατάκι μου..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!
Sleep tight and dream on!


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts