Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

{Thursday thoughts}..Secret..Το μυστικό μου για τη ζωή!

by - Τετάρτη, Αυγούστου 20, 2014

mamasnpapas writing thoughtsΗ μέρα κυλά με τόσο γρήγορους ρυθμούς που δεν αντιλαμβάνεσαι πότε πήρε να νυχτώνει..Σίγουρα όλες οι μανούλες με νιώθετε..Δεν έχει να κάνει με το αν έχεις ένα , δύο ή παραπάνω από τρία παιδιά...Τα παιδιά σου ρουφούν την ζωή..Με τον δικό τους μαγικό τρόπο μπορούν και σε μαγνητίζουν, σε καθηλώνουν και σε καθιστούν κατά κάποιο τρόπο "υπηρέτη" τους..Ούτε και εγώ ξέρω πόσες φορές σήμερα έπλυνα τα πιάτα..Μάζεψα τα παιχνίδια από το καθιστικό..Έστρωσα τα ριχτάρια στον καναπέ...Σκούπισα..Σαπούνισα το τραπεζάκι φαγητού..Ετοίμασα φαγητό..Καθάρισα φρούτα..Κατέβασα τα παραμύθια..Διαβάσαμε μερικά..Τα ξανά ανέβασα στη βιβλιοθήκη..Έστησα τα playmobil (έχει μια μανία να τα αλλάζει όλα..από τα ρούχα μέχρι τα αξεσουάρ της κάθε φιγούρας)...Άλλαξα την μπέμπα πάνα..Έπλυνα τη Stacy γύρω στις 6 φορές σίγουρα..λόγω φαγητού ή λόγω πάνας..Πφφφ..Και μετά το χάος..
Τώρα ευτυχώς επικρατεί ησυχία..Όχι ανησυχητική..όχι...Γιατί τώρα κοιμούνται..Και είναι τόσο γαλήνια και τα δυο τους..Ώρες σκέψης για τη μαμά λοιπόν!..Κάθομαι στο καθιστικό με τη λάμπα αναμμένη σε χαμηλούς φωτισμούς με χαλαρωτική jazz μουσική να παίζει...Νιώθω πλήρης..Έπειτα αρχίζουν οι σκέψεις..Έχετε αισθανθεί ποτέ ότι ζείτε δύο παράλληλες πραγματικότητες?..Πώς θα ζούσατε σήμερα αν είχατε κάνει διαφορετικές επιλογές..Να το ζείτε στην πραγματικότητα όμως,..Όχι απλά να το φαντάζεστε...Τώρα τελευταία περίεργα όνειρα έρχονται να με συναντήσουν..Σαν να μου δείχνει κάποιος πώς θα είχε εξελιχτεί η ζωή μου αν δεν είχα επιλέξει τον άντρα μου και κατ' επέκτασιν τη ζωή στο σπίτι με τα παιδιά μας..Και ξέρετε τι?..Πάντα μα πάντα σε κάθε όνειρο βγαίνω κερδισμένη..Γιατί κάποιος θέλει να μου αποδείξει ότι ναι....σωστά άκουσες την καρδιά σου..Και ας έχεις κουραστεί και σωματικά και ψυχικά..Ούτως ή άλλως θα κουραζόσουν..Άλλωστε τι νόημα θα είχε..Πάντα μα πάντα, λοιπόν, το τέλος μου δείχνει αυτό που είχα προδιαγράψει..Υποσυνείδητα νιώθω ανασφαλής..Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση..Και το υποσυνείδητό μου προσπαθεί να με καθησυχάσει μέσα από μια σειρά ονείρων..Ανασφάλεια που άφησα πίσω μου όλους τους φίλους μου και φόβος μήπως τους χάσω λόγω χιλιομέτρων αλλά και παιδιών..Ανασφάλεια που θέλησα να μη συνεχίσω να δουλεύω..Ανασφάλεια που δεν επετεύχθη ο 2ος μεγάλος μου στόχος αλλά τον άφησα χωρίς να προσπαθήσω αρκετά..Ανασφάλεια για τον αν θα μπορέσω να ολοκληρώσω το μεταπτυχιακό μου μιας και ο Δάσκαλός μου βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη..Ανασφάλεια..άσχημη λέξη..
Feeling insecure
Ποτέ δεν ένιωθα ανασφαλής..Ούτε όταν άρχισα να ζω μόνη μου στη συμπρωτεύουσα δουλεύοντας και φοιτώντας παράλληλα..Ούτε όταν έχασα τον πατέρα μου τόση ανασφάλεια..Νομίζω φταίει το γεγονός ότι πλησιάζουν τα 28α γενέθλειά μου και βλέπω τα 30 όλο και πιο πολύ να πλησιάζουν..Και κάτι τέτοιες νύχτες αναρωτιέμαι.."Θα φτάσεις 30 και δεν θα έχεις καταφέρει να κάνεις αυτό για το οποίο πάλεψες τόσα χρόνια.."Και τότε το μάτι μου πέφτει πάνω στο βιβλίο δίπλα από την φωτογραφία του daddy να μου χαμογελά...
Rhonda BurneΜαγεία...Όχι με τη μαγευτική της ιδιότητα..Καμία σχέση..Δεν έχει να κάνει με μαγικά φίλτρα ή ξόρκια..Έχει να κάνει με τη μαγεία που κρύβουν οι λέξεις μέσα στο μυαλό μας..Και λέω να αρχίσω να κάνω μαγικά για μία ακόμη φορά..Γιατί πιστέψτε με όσα έχω καταφέρει μέχρι τώρα στη ζωή μου ήταν καθαρά και μόνο θέμα μαγείας που έκρυβαν οι σκέψεις και τα λόγια μου..Όσοι είστε αυτής της φιλοσοφίας και δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε, σας συστήνω ανεπιφύλακτα αυτήν την καταπληκτική συλλογή βιβλίων..Μόνο κερδισμένοι θα βγείτε..Αφήστε για λίγο τις δακρύβρεχτες ιστορίες και τις αστυνομικές υποθέσεις..Πού ξέρετε?...Η δική μου άλλαξε σίγουρα!

Πιστεύω πολύ στο μυστικό που κρύβω μέσα μου! Από μικρή πίστευα πολύ πως οι λέξεις μου έχουν δύναμη! Πιστεύω πολύ στη δύναμη του 'Secret' της Rhonda Burn!..Θέλω πολύ να σου μιλήσω για αυτό!
Είσαι έτοιμη, όμως, να ακούσεις?Συνεχίζεται λοιπόν..Η ανάρτηση αυτή θα πάει πολύ μακριά!Τόσο μακριά όσο θέλουμε εμείς!
Ως την επόμενη συνάντησή μας σε μαμαδογλυκοφιλώ!













You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts