Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

my 28th birthday cake!

by - Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 22, 2014

Για τα φετινά μου γενέθλια έπρεπε να επιλέξω μια τούρτα γρήγορη και εύκολη στην προετοιμασία..
Σκέφτηκα να συνδυάσω, λοιπόν, ένα αγαπημένο γλυκό που το κάνω αρκετά συχνά στο σπίτι..
Είναι ένα γλυκό για κάθε περίσταση και ωραίο στο σερβίρισμα!
Το εσωτερικό της τούρτα δεν είναι τίποτε άλλο παρά κορμός ψυγείου..
Αρχικά  είχα επιλέξει διαφορετικό εσωτερικό..είχα ετοιμάσει πατεσπάνι..
Αλλά ένα ζιζανιάκι έβαλε το χεράκι του το βράδυ στο ψυγείο και το πέρασε για cake..
Το μόνο που βρήκα ήταν κάτι ψύχουλα στο πάτωμα...
Anyway στο δια ταύτα..
Κορμός Ψυγείου:  σε τσέρκι@!


Υλικά που θα χρειαστείτε: 2 πακέτα πτι μπερ
                                           2 κουβερτούρες
                                           1 caster powder ή corn flower
                                           1 lt γάλα
                                           1 βιτάμ χρυσό
                                           8 κουταλιές της σούπας ζάχαρη
Για το food styling: 1 ζαχαρούχο
                                1 morfat ( τσίγκινο κουτάκι όχι τη σκόνη)
                                1 κουταλιά γλυκού καφέ αραιωμένο σε λίγο νερό
                                περίπου 10 συσκευασίες κιτ κατ ( ανάλογα με το πόσο μεγάλο είναι το τσέρκι                                         σας)
                               10 συσκευασίες maltesers

Εκτέλεση:

Σε μια κατσαρόλα ρίχνω το γάλα με τις κουταλιές της ζάχαρης και το ζεσταίνουμε ..
Παράλληλα ρίχνω το corn flower σε ένα μικρό μπολ και το ανακατεύω με λίγο γάλα που έχω αφαιρέσει από την κατσαρόλα..το ανακατεύω καλά με το σύρμα..
Έπειτα , αφού έχει ζεσταθεί το γάλα μου αρκετά ρίχνω και το μείγμα με το corn flower..
Ανακατεύω με το σύρμα πολύ καλά και για πολύ ώρα μέχρι να αρχίσει να πήζει η κρέμα μου..
Παίρνει αρκετή ωρίτσα μη μου απογοητευτείτε..
Εννοείται ότι το μάτι της κουζίνας μου είναι ακόμη ανοιχτό..στο μέτριο σχεδόν..όχι στο πολύ καυτό..
Μόλις δω ότι αρχίζει να πήζει ρίχνω το κομματιασμένο βιτάμ μου και τις κουβερτούρες σιγά σιγά..
Ανακατεύω πάλι ώσπου να γίνει σοκολατένιο το μείγμα μου..
Σβήνω το μάτι και ρίχνω τα μπισκότα μου σιγά σιγά αφού τα έχω θρυμματίσει !..
Τοποθετώ την μπισκοτοκρέμα μου στο τσέρκι και τη  βάζω στο ψυγείο..
Έπειτα χτυπάω στο mixer τα υλικά για τη σαντιγύ..το ζαχαρούχο με το morfat και τον καφέ..
Μόλις γίνει αφρώδης η κρέμα μας την περιχύνουμε πάνω από το γλυκό μας..
Τοποθετούμε την τούρτα μας στο ψυγείο για πολλές ώρες μέχρι να παγώσει το γλυκό μας!
Λίγο πριν την σερβίρω την αφαιρώ από το τσέρκι μου και τη  βάζω σε μια μεγαλύτερης διαμέτρου πιατέλα!
Αρχίζω να στολίζω περιμετρικά με kit kat και μόλις τελειώσω ρίχνω τα maltesers από πάνω...
Και.......ταράν ταράν...
Τη λατρέψαμε ομολογουμένως και την τσακίσαμε φυσικά!!
So happy birthday to me!!!!>.
Σας μαμαδογλυκοφιλώ..
Τρέχω να ψήσω μπιφτέκια για το μεσημεριανό..

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts