Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Thursday love..

by - Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 18, 2014

Πέμπτη σήμερα και το weekend δεν αργεί..
Το περιμένω με ανυπομονησία!
Το Σάββατο είναι τα γενέθλιά μου βλέπεις..
Δεν ξέρω κατά πόσο θέλω να μπω στη διαδικασία μαγειρέματος φέτος..
Πέρυσι ούσα έγκυος την έβγαλα όλη μέρα στην κουζίνα μαγειρεύοντας ότι μπορείς να φανταστείς..
Μέχρι και την τούρτα μου ..
Το βράδυ το περάσαμε με αγαπημένους φίλους στη βεράντα του σπιτιού μας...
Φέτος λέω να μην κουραστώ καθόλου..
Ίσως επιλέξω να βγω έξω..
Να βάλω τα καλά μου και να απολαύσω κανένα cocktailaki μαζί με φίλους..
Ίσως πάλι όχι..
Ανάλογα με το mood of the day..
Άλλωστε είναι η μέρα μου!..
Ουφ!!!..
Πάνε και τα 28...
Τα βλέπω να με χαιρετούν από το ματάκι της πόρτας..
Anyway..
Ένα έχω να πω..
Τα καλύτερα για μένα ήρθαν..
Από τότε που γεννήθηκα δηλαδή έρχονται..
Και έρχονται..ξανά και ξανά..
Προβλέπονται νέες αλλαγές...
Especially δημιουργικές..
Τι λέτε για μερικά υπέροχα posts που μπορείτε να εκτυπώσετε και να τα βάλετε σε αγαπημένα σας καδράκια..??
Εγώ με αυτά λέω να στολίσω το craft room δίπλα στην κουζίνα μου..
Μην ξεχνάτε να τα εκτυπώνετε σε χοντρό χαρτί για να είναι αντοχής..
Here they are..
Το πρώτο σε δύο αποχρώσεις να επιλέξετε..




Πατήστε στην εικόνα..αποθηκεύστε την και έπειτα εκτυπώστε..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ..
Ώρα για siesta!!!!!
ZzzzzzzzZZZZZzzzzzzzzzZZZZZ!!!!!!!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts