Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

bye bye sweet November!!~~

by - Πέμπτη, Νοεμβρίου 27, 2014

Happy cold Thursday!~~
Επιτέλους καταλάβαμε κρύο..
Έχει εδώ και δυο μέρες πήραν φωτιά τα καλοριφέρ και πόσο μάλλον το τζάκι..

Καιρός ήτανε..
Μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα κυκλοφορούσαμε με χοντρή ζακέτα μόνο..
Το σπίτι ντύθηκε στα καλά του και έβαλε τα γιορτινά του..
Τα βράδια τα περνάμε με τη μαμά μου κουβεντιάζοντας με συντροφιά τα λαμπάκια του δέντρου και της γιρλάντας μου μόνο..( όσα δεν με πάρει ο ύπνος δηλαδή διαβάζοντας παραμύθια..)
Χτες έκανα την εξαίρεση και είπα να μοιραστώ ένα ποτηράκι λευκής sangria με την αγαπημένη μου φίλη στο αγαπημένο μας μέρος..

Πρώτη φορά για φέτος αισθάνθηκα το christmas mood...
Λίγο η ατμόσφαιρα του μαγαζιού και ο υπέροχος στολισμός του αλά Frozen...
Λίγο οι συζητήσεις μας για το τι θέλουμε να κάνουμε τα Χριστούγεννα..
Ευτυχώς δηλαδή...
Γιατί με είχε πιάσει μια στεναχώρια ότι φέτος δε θα χειμωνιάσει και δε θα νιώσουμε τα vibes των Χριστουγέννων..
Σήμερα είναι ημέρα αφιερωμένη στα ψώνια..
Απολαύσαμε με τη μαμά μου ένα ζεστό καφεδάκι στα γρήγορα και έπειτα είπαμε να το ρίξουμε μια ματιά στις βιτρίνες..
Ο Ντίνος για ακόμη μια φορά είχε την τιμητική του και ας έχει γενέθλια η Αναστασία..
Το αγοράκι μου θέλω να είναι κουκλί στα πρώτα γενέθλια της αδερφούλας του!!..
Έπειτα, μιας και αποφασίσαμε με τον άντρα μου πρωτοχρονιά να είμαστε στην Αράχωβα είπα να αρχίσω σιγά σιγά να προμηθεύομαι πουλόβερ και πιο ζεστά ρουχάκια (διότι ως γνωστόν τα αποφεύγω όπως οι γάτες το νερό ένα πράμα- !ζήτω τα t- shirts!)..
Και θυμήθηκα πόσο υπέροχα είναι να πηγαίνεις για ψώνια με τη μαμά σου..
Μπορεί στα νιάτα μου να γκρίνιαζα τώρα όμως το απολαμβάνω όσο τίποτε άλλο..
Άσε που έχεις και τα τυχερά σου βρε αδερφέ..
Πάντα μα πάντα, όποιος κατέβαινε στην αγορά με τη μαμά μου ήταν τυχερός..
Ένα δωράκι ήταν σίγουρο..και το δεύτερο επίσης..
Ελπίζω να μη με διαβάσει η αδερφούλα μου..χιχιχιχ..
Ήταν η σειρά μου..χεχε..
Εν αναμονή του party της Κυριακής ξεκίνησα τις ετοιμασίες όσον αφορά το στολισμό..

Το μόνο δυσάρεστο της υπόθεσης είναι ότι κλείσαμε εισητήριο τη μανούλα και την Τρίτη που μας έρχεται μας αποχαιρετά..
Έ ρε τι με περιμένει..
Με κακόμαθε ένα μήνα..
Άντε να ξεμάθω τώρα..
Πφφφ!!!
Thank God σε 10 μέρες το πολύ θα είμαι Σαλόνικα..να το πω στη γλώσσα μας!!!!
Αχ!!Θεσσαλονική λέω και κλαίω που λένε..
Με πολλά "λου" μέσα!!
Σας μαμαδογλυκοφιλώ..!
Το γλυκό μου κομματάκι πορτοκαλόπιτας μου κλείνει το μάτι και δεν μπορώ να αντισταθώ!!..


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts