Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

getting ready for Christmas!~

by - Πέμπτη, Δεκεμβρίου 18, 2014

Μιας και αρχίσαμε την αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα φέτος είπα νωρίς νωρίς να πάω για ψώνια..
Δεν είμαι από αυτούς που αφήνουν τα ψώνια τις τελευταίες μέρες..
Οι υποχρεώσεις μας φέτος περισσότερες από την προηγούμενη χρονιά...
Λίγο τα παιδάκια μου που θέλω να είναι φιγουρίνια..λίγο τα ανιψάκια μου που περιμένουν με ανυπομονησία αυτές τις μέρες να λάβουν τα δωράκια τους...λίγο το βαφτιστήρι μας~~~!
Έτσι, λοιπόν, και εγώ θέλησα να φέρω λιγάκι νωρίτερα τον Αι- Βασίλη στο σπίτι μας..
Ξεχύθηκα στα μαγαζιά να βρω τα τέλεια ρουχάκια..
Ευτυχώς είχα μόνο τη μικρή μαζί μου, οπότε λιγότερη γκρίνια και κούραση..
Ο καιρός για μια ακόμη φορά ήταν με το μέρος μας για καλή μας τύχη..
Τα Χριστούγεννα θα τα περάσουμε στο σπίτι της μαμάς μου με την οικογένειά μου όλη μαζεμένη..
Πόσο μου έχουν λείψει δε λέγεται..
Για αυτό ήθελα κάτι ιδιαίτερο να φορέσουν τα παιδάκια μου εκείνη την ημέρα..
Συνηθίζουμε να βάζουμε όλοι τα καλά μας..
Και ας είμαστε μεταξύ μας..
Η μαμά μου πάντα στρώνει το καλό τραπεζομάντηλο και το καλό της σερβίτσιο..
Δεν θα μπορούσα να μη βρω κάτι αντίστοιχα γιορτινό και για τα μικρούλια μου..
Μου αρέσει να ψωνίζω λαμβάνοντας υπόψιν το χαρακτήρα του παιδιού..
Ακόμη και όταν δεν πρόκειται για τα δικά μου παιδιά..
Πάντα με αγάπη και όχι από υποχρέωση!!
Έτσι, λοιπόν, προτίμησα ρουχαλάκια από τα maison marasil..
Ξέρω την ποιότητά τους χρόνια τώρα και τα επιλέγω ειδικά σε τέτοιες περιπτώσεις..
Για τη Stacy επέλεξα κάτι τσαχπίνικο..
Λάτρεψα το σακάκι της τύπου chanel!
Μα τι άλλο θα βγάλουν για τα μωρά!!
Να εδώ φιγουράρει με την κορδελίτσα της και τα ωραία " παπαλάκια " της..( έτσι λέμε τα ρουχάκια μας)..
Λάτρεψα τον φιόγκο στη φουστίτσα αλλά και το ότι η μπλουζίτσα μας έχει αρώματα επάνω..
Και το σακάκι δεν το έβγαζε από πάνω της..ίσως επειδή παρόμοιο έχει και η μαμά..χιχι..
Για το αντράκι μου θέλησα να βρω κάτι πιο σοφιστικέ..
Σε τέτοιες περιπτώσεις λατρεύω να του βάζω παπιγιόν και γραβατούλες με σχεδιάκια!
Επίσης λάτρεψα αυτό το κόκκινο παντελονάκι ότι πρέπει να σε βάζει σε Christmas mood!
Έτοιμο το παλικάρι μου με το παπιγιόν του ..
Ότι πρέπει για το ρεβεγιόν..
Είναι ή δεν είναι πολύ αντράκι ??>..
Εμείς, λοιπόν,  έτσι λέμε να γιορτάσουμε τα Χριστούγεννά μας!!..

Εσείς ψωνίσατε ή όχι ακόμα??..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!..





You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts