Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Thursday thoughts!!~...Thessaloniki baby!!~~

by - Πέμπτη, Φεβρουαρίου 26, 2015

Happy Thursday bonnies...
Σας γράφω από την συμπρωτεύουσα αυτή τη φορά και είμαι πολύ χαρούμενη...
Δυστυχώς ο καιρός δεν ήταν με το μέρος μας τις τελευταίες μέρες αλλά σήμερα μας έκανε τη χάρη ο ήλιος και βγήκε...
Ευτυχώς...
Είχα ξεχάσει πώς είναι το βαρύ κλίμα της Θεσσαλονίκης...της υγρασίας..
Anyway...
The sun is shining και εμείς ετοιμαζόμαστε για το weekend που μας έρχεται...

Έχω ήδη κανονίσει καφεδάκια με φίλες και σίγουρα θα πάω κάπου με τα ανιψάκια μου...
Αν δεν βρέχει ίσως πάμε στο Magic park...
Η Stacy οφείλω να σας πω ότι δεν ξεκολλάει από πάνω μου...
Ελπίζω όσο θα είμαστε εδώ να αλλάξει λιγάκι..
Προς το παρόν έχει κολλήσει στο "μαμά"...
Μόνο τις ώρες που κοιμάται μπορώ να φύγω με την ησυχία μου..
Το Σάββατο βρεθήκαμε με τα φιλαράκια μου...
Ποτά, συζητήσεις, πειράγματα...
Ακόμη δεν έχουμε μπει στο mood βέβαια λόγω καιρικών συνθηκών αλλά τα καλύτερα έρχονται...
Έχω να δω και την κολλητούλα μου...
Το Βικάκι μου...
Εκεί θα ακολουθήσει κρεπάλη...
Αναμένετε φωτογραφικό υλικό....
Στην τελευταία μας συνάντηση πριν από 1 χρόνο και κάτι δεν θυμόμουν πώς πάω σπίτι μου ένα πράγμα...
Είχαμε ρίξει ΤΟ γέλιο...
Να δείτε μας πριν από 2 χρόνια...

Μας συνδέει μια ολόκληρη παιδική, εφηβική και ενήλικη ζωή...
Μια ολόκληρη ζωή δηλαδή...
Με  τα σκαμπανεβάσματά μας ,φυσικά, αλλά έτσι είναι οι ανθρώπινες σχέσεις...
Απρόβλεπτες...
Η αγάπη μας, όμως, ανεξίτηλη....
Μας περιμένει και ο Λευκός Πύργος με τον Ντινούλη μου...
Εγώ να απολαμβάνω καφεδάκι Starbucks to go...-μα τι άλλο?-...και αυτός τον αγαπημένο του φυσικό χυμό!!~.....
Προσεχώς λοιπόν...
Σας μαμαδογλυκοφιλώ προς το παρόν....
Σμουτς!!~...

P.s. : ξεκίνησα περπάτημα..το πόδια μου δεν τα νιώθω..παρακαλώ να σημειωθεί στα πρακτικά της              χρονιάς...χιχιχιχι
        

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts