Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Happy week!!~~...Happy Monday!!~~~1st giveaway!!~~~

by - Δευτέρα, Μαρτίου 02, 2015

Happy week my munchins!!~~....
Καλό μήνα σας εύχομαι...!!~~
Και σας χαρίζω το δικό μας ημερολόγιο για το μήνα αυτό...
Η άνοιξη επισήμως ξεκίνησε μιας και έφτασε επιτέλους ο Μάρτιος...
Ο καιρός, όμως, μας κάνει ακόμα τα κόλπα του και δε λέει να σταματήσει να βρέχει...

Δευτερίτσα σήμερα και είπαμε με το κορίτσι μου την Αλεξάνδρα από το Craftland να σας κάνουμε ένα δωράκι...
Μέρες το προσπαθούμε αλλά λόγω του ότι είμαι στην συμπρωτεύουσα δεν έχω τον απαιτούμενο χρόνο...
Το πλήρωμα του χρόνου, όμως, έφτασε ....
Άλλωστε από καιρό θέλω να σας ευχαριστήσω για την αγάπη που δείχνετε στο blogοσπιτάκι μου και που μπαίνετε στον κόπο να με διαβάσετε...
Είμαστε μια υπέροχη παρεούλα εδώ, πλέον, και αυτό οφείλετε σε όλους μας...
Για την φίλη μου την αγαπημένη, αυτό το γλυκό κορίτσι, το μετρημένο, με το χαμόγελο πάντα στα χείλη και απίστευτη αγάπη σε αυτό που κάνει σας έχω μιλήσει και στο παρελθόν πολλές φορές...
Δείτε τι μας έχει φτιάξει στο παρελθόν εδώ και  εδώ ...
Την εμπιστεύομαι για κάθε ιδιαίτερη στιγμή που θα γιορτάσουμε με τα παιδιά μου...
Μου αρέσουν πολύ οι δημιουργίες της και ειδικά το γεγονός ότι μας φτιάχνει ότι κατεβάζει το μυαλό μας...(##σας έχω ξαναπεί ότι υπεραγαπώ οτιδήποτε είναι χειροποίητο και ότι εκτιμώ ιδιαίτερα αυτούς που τα φτιάχνουν###...ίσως επειδή τα δικά μου χέρια δεν "πιάνουν" πέραν του πλεξίματος...)
Η Αλεξάνδρα μας επιμελείται και τις εξόδους μας...
Ναι...ναι...βέβαια....\
Λατρεύω τις κορδέλες...
Για τη Stacy ήδη έχω δημιουργήσει μια μικρή συλλογή και ανάλογα με το ντύσιμο ή τη διάθεσή μας φοράμε και την αντίστοιχη κορδελίτσα...τα λεγόμενα hairbands όπως τα λέει και το κορίτσι μου...
Δείτε τις δικές μας συγκεντρωμένες...
Όπως καταλαβαίνεται σαν πρώτο διαγωνισμό στο blogοσπιτάκι μου δεν θα μπορούσα να μην ζητήσω από το κορίτσι μας αυτό, να μας χαρίσει κάτι από τις δημιουργίες της...
Άλλωστε την προτιμώ και την συστήνω ανεπιφύλακτα...
Για κάθε περίσταση της ζωής σας...
Γενέθλια...διακόσμηση γιορτής...χριστουγεννιάτικα στολίδια...banners... hairbands... bookmarks για να μην χάνετε τη σελίδα στην οποία σταματήσατε να διαβάζετε....χειροποίητα επιτραπέζια για τα παιδάκια σας και συνάμα μοναδικά μιας και λίγα θα είχαν το ίδιο σπίτι τους...αλλά και για το Πάσχα που πλησιάζει σε λίγες μερούλες....
Η φίλη μας, λοιπόν, μας δίνει τη δυνατότητα να διαλέξουμε ένα από τα 2 δωράκια..
Με ιδιαίτερη σημασία για όσα παιδάκια βγάζουν τα δοντάκια τους ώστε να μπορούν να τα φυλάξουν..
Δείτε τι μας λέει στη σχετική ανάρτηση η Αλεξάνδρα και τι κάνουν καθημερινά ώστε να έχουν δοντάκια καθαρά!!!!!!!!
1. Μαξιλαράκια με δοντάκι για τσεπάκι...
2. Πουγκάκια για κάθε χρήση...

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να δηλώσετε συμμετοχή στην παρακάτω φόρμα..

  • Μην ξεχάσετε να αφήσετε σχόλιο κάτω από αυτήν την ανάρτηση γράφοντας το email σας και το ονοματεπώνυμό σας για εξακρίβωση στοιχείων..
  • Η ανακοίνωση του/ της νικήτριας θα γίνει μέσα από τη σελίδα μου Mama's 'n' papa's, όπου και θα διαλέξει ποιο από τα 2 δώρα προτιμάει ο νικητής και σε ποια απόχρωση..
  • Γίνεται μέλος του blog μου!!..(αν δεν είστε ήδη)
  • Όλα τα παραπάνω πεδία είναι απαραίτητα για την έγκυρη συμμετοχή...
  • Γίνονται δεκτές μόνο οι συμμετοχές εντός Ελλάδος...
  • Ο διαγωνισμός θα λήξει στις 17 Μαρτίου 2015...
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!~...
Good luck bonnies!!~~~....
Stay tuned!!~~
Σμουτς!!!~


Ο διαγωνισμός μας μόλις έληξε!!!!!
Νικήτρια του διαγωνισμού μας είναι η Μαρία Κουτσόμηνου!!~
Τυχερή η φίλη μας!~~...
Ελπίζουμε να το ευχαριστηθείς το δωράκι της Αλεξάνδρας μας και στα πρώτα δοντάκια που θα πέσουν να τα φυλάξεις εκεί μέσα!!~..
Well done!!~..
Σμουτς!!~

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts