Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Guest Post....η νέα διαδικτυακή μου φίλη!!~

by - Δευτέρα, Ιουνίου 08, 2015

Πάει καιρός που έχουμε να φιλοξενήσουμε κάποια φίλη μας στο blog ώστε να τη γνωρίσουμε όλοι καλύτερα...
Σήμερα έχουμε την τιμή να είναι κοντά μας η Τίνα από το It's my life by Tina Michaelidou...
Το κορίτσι αυτό το παρακολουθώ τους τελευταίους μήνες, όσο βέβαια μου το επιτρέπουν τα πιτσιρίκια και οι υπόλοιπες υποχρεώσεις...
Δεν θα σας πω περισσότερα...
Σας αφήνω να απολαύσετε τη μικρή ηλεκτρονική συζήτησή μας...

1. Μίλησέ μας λιγάκι για τον εαυτό σου ώστε να σε γνωρίσουμε λιγάκι καλύτερα...

Με λένε Τίνα Μιχαηλίδου, ταύρος στο ζώδιο οπότε καταλαβαίνεις τι γίνεται στη ζωή μου. Είμαι λίγο σκύλα με όλη την σημασία της έννοιας, δεν αφήνω να με πλησιάζουν εύκολα. Αγαπώ να γράφω και να είμαι με ανθρώπους που με αγαπάνε και τους αγαπώ.

2. Ανέφερες μας τους λόγους για τους οποίους μπήκες στο χώρο του blogging και τι είναι αυτό που σε κάνει να διατηρείς 3 διαφορετικά blogs..

Στην αρχή το είχα κάνει τελείως ιδιωτικό το blog,μετά το έκανα δημόσιο ένιωθα πιο δυνατή για να το κάνω αυτό. Πλέον έχω 2 blogs στο wordpress και τρέχω πιο πολύ το It's my life by Tina Michaelidou καθώς και τη σελίδα μου στο Facebook It's my life by Tina Mechaelidou... Είναι κάτι σαν ψυχοθεραπεία για μένα το blogging....

3. Ποιά είναι πηγή έμπνευσής σου...τι είναι αυτό δηλαδή που σε κάνει να θέλεις να μοιραστείς την καθημερινότητά σου ή τις αγαπημένες σου συνήθειες με τους αναγνώστες σου?..

Η πηγή μου είναι η δύναμή μου, ίσως τα καθημερινά προβλήματα, οι αγωνίες κλπ είναι αυτά που θέλω να γράψω, να δείξω στον κόσμο ότι δεν πρέπει να το βάζουμε κάτω, αλλά να χαμογελάμε και στις δυσκολίες.

4. Μίλησέ μας για το βιβλίο σου και αν θέλεις μοιράσου μαζί μας το μυστικό του..

Αχ αυτό το βιβλίο, δεν περίμενα ότι θα είχε τόση απήχηση. Έχει να κάνει με την ζωή μου –εντάξει δε τα βγάζω και όλα στη φόρα- πως ξεπέρασα την  κατάθλιψη και πως άλλαξα τη ζωή μου προς το καλύτερο... Μπορείτε να διαβάσετε ένα μικρό μέρος "Η ζωή μου όλη"..... Ένα μυστικό που μπορώ να σου πω είναι ότι το βιβλίο μου το έχω αφιερώσει σε κάποιον, δεν μπορώ να πω που αλλά είναι αφιερωμένο...

5. Από όσο γνωρίζω, γράφεις και σε άλλες στήλες..Πώς προλαβαίνεις να είσαι παντού(?), γιατί βλέπω ότι είσαι παιδί του έξω πολύ, με πολλούς γνωστούς, φίλους και παρέες..αυτή η συνήθειά σου δεν σε απασχολεί πολλές ώρες..?

Ένας κολλητός μου είχε πρόσφατα πως είναι υγιές να ασχολείσαι με πολλά πράγματα ταυτόχρονα γιατί έτσι ανακαλύπτεις πολλές πτυχές του εαυτού σου. Συμφωνώ μαζί του ναι μεν απασχολούμε συνέχεια με αυτό αλλά βρίσκω και χρόνο για να βγω όλα θέλουν οργάνωση ...

6. Έχεις γνωρίσει δια ζώσης αναγνώστες σου??

Κάποιους ναι, άλλους μέσω skype , άλλους όχι. Άλλωστε οι περισσότεροι αναγνώστες μου είναι από σχολή κλπ, άλλοι είναι από εξωτερικό που χαίρομαι που έχω και εκεί κοινό...

7. Θα μπορούσες να αναπτύξεις δεσμούς φιλίας με κάποιους από αυτούς??..
Αν ναι, μπορείς αν θέλεις να τους ονοματίσεις..και τους ίδιους αλλά και τα blogs τους..

Ναι θα μπορούσα άλλωστε ο χώρος του blogging είναι υπέροχος. Είναι πάρα πολλά τα άτομα που θα έχω επαφές ή που θα ήθελα να έχω κ για να μην αδικήσω κάποιον δε θα αναφέρω ονόματα ή blogs...

8. Ποια είναι η άποψη σου περί αναδημοσιεύσεων και αντιγραφής αναρτήσεων, που έχει πάρει έξαρση το τελευταίο διάστημα, χωρίς καν άδεια από τον ιδιοκτήτη ή τη σωστή αναφορά στην πηγή?..Πώς θα αντιμετώπιζες εσύ μια τέτοια περίπτωση?..

Το θεωρώ απαράδεκτο, αν θες πάρε την ανάρτησή μου αλλά τουλάχιστον βάλε ενεργή πηγή, μου έχει συμβεί του έστειλα μήνυμα και δεν κάνανε τίποτα. Δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις και πολλά, αλλά να σου πω και να πάρουν τις αναρτήσεις σου υπάρχει μέσα στο blog σου και φαίνεται ποιος το έγραψε πρώτος και κατά δεύτερον για να μη βάζουν πηγή σημαίνει ότι σε ζηλεύουν, ίσως να κάνω και λάθος αλλά έτσι το βλέπω. Αλλά είναι απαράδεκτο όλο αυτό.

9. Ποια στήλη σου πιστεύεις έχει περισσότερη απήχηση και τι είναι αυτό που την καθιστά τόσο δημοφιλή??..

Νομίζω η στήλη της κατάθλιψης , επειδή πολλοί περνάνε από κάτι τέτοιο,οπότε διαβάζοντας το άρθρο βλέπουν ένα κομμάτι του εαυτού τους. Το να έχεις κατάθλιψη δεν είναι κακό, το κακό είναι να μην το παλεύεις για να το ξεπεράσεις.

10. Παρακολουθείς ξένα blogs??..Θεωρείς ότι το δικό μας επίπεδο στο blogging σε σχέση με αυτών του εξωτερικού και συγκεκριμένα της Αμερικής έχουν κοινά σημεία?...Θα μπορούσαμε ποτέ εμείς οι Ελληνίδες bloggers να καταφέρουμε να αγγίξουμε τα ποσά που εισπράττουν αυτές οι γυναίκες??...

Παρακολουθώ και μου αρέσουν πολύ.Υπάρχουν κοινά σημεία απλά εκεί κάνουν άλλη δουλειά, τελείως διαφορετική αυτό είναι και το επάγγελμά τους άλλωστε, ξέρω μια κοπέλα που μου είχε πει αυτή είναι η βασική μου δουλειά και είχα απορήσει γιατί εμείς εδώ κάνουμε άλλη βασική δουλειά και αυτό το έχουμε για να χαλαρώνουμε.Θέλει πολύ δουλειά για να το καταφέρουμε αυτό, δουλειά, θέληση και πείσμα.

11. Πες μας αν θέλεις το μυστικό της επιτυχίας σου..ποιο στοιχείο θεωρείς ότι είναι αυτό που σε έκανε γνωστή  ώστε να καταφέρεις να βγεις σε εκπομπή διαδικτυακού καναλιού..

Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο μυστικό επιτυχίας, απλά γράφεις γράφεις και δεν σκέφτεσαι που θα σε βγάλει αυτό. Προσωπικά όσοι μου λένε ότι με διαβάζουν παθαίνω ένα σοκ γιατί δε το περιμένω, οπότε το να βγω σε μια τέτοια εκπομπή ήταν κάτι καινούριο για μένα και πολύ τιμητικό

12.Αν θέλεις μίλησε μας για την προβολή σου σε εκείνη την εκπομπή και την εμπειρία σου κατ’ επέκταση...

 Ήταν πολύ όμορφη εμπειρία και συνάμα αγχωτική, πως θα σταθώ, που θα κοιτάω ,μη πετάξω και καμία βλακεία. Το πρόβλημά μου ήταν απλά να μη βάλω τα κλάματα, γενικά όταν μιλάω για πράγματα που με έχουν πονέσει ή κάτι που ανήκει στο παρελθόν δεν ξέρω τι με πιάνει, κάτι σαν να γίνομαι ευσυγκίνητη , όσο να ναι το παρελθόν και η κατάθλιψη ήταν και είναι μέρη της ζωής μου..

13.Τι είναι αυτό που σε κάνει να γίνεις φανατικός αναγνώστης ενός blog?..το στήσιμο?..η διαφήμιση?..το ίδιο το πρόσωπο, κατά πόσο είναι δημοφιλές ή όχι?...ή οι στήλες του και η θεματολογία του/..?

Νομίζω όλο το πακέτο με τραβάει, γενικά θέλω να διαβάζω διάφορα blogs γιατί η κάθε μια έχει και διαφορετικό τρόπο σκέψης και μου αρέσει να γνωρίζω νέα άτομα

14. Ποιό είναι το motto που ακολουθείς στη ζωή σου??

 Να χαμογελάτε γιατί σας αξίζει και σας πάει

15. Ας κλείσουμε την συζήτησή μας με μια ευχή σου προς όλους τους αναγνώστες σου, αλλά και με μια συμβουλή ή tip σου όσον αφορά τις σχέσεις, φιλικές, αδερφικές ή ερωτικές..

Εύχομαι οι αναγνώστες μου να χαμογελάνε και να μη στεναχωριούνται για τίποτε δεν αξίζει να χαλιούνται. Tips για σχέσεις…χμ  αδέρφια δεν έχω οπότε δεν ξέρω, όσον αφορά τους φίλους να τους τεστάρετε πριν γίνουν κολλητοί σας, και να θυμάστε ότι δεν είναι όλοι φίλοι υπάρχουν και τα πισώπλατα μαχαιρώματα. Όσο για τις ερωτικές σχέσεις απλά θα πω ότι αν χωρίσει κάποιος ναι μεν να στεναχωρηθεί από την άλλη η ζωή προχωράει, αν κάποιος είναι ερωτευμένος να το ζήσει και να μη δώσει το 100% του εαυτού του για να μην πληγωθεί.
Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανες !!!

Αυτό είναι το κορίτσι μας, η νέα μου διαδικτυακή φίλη...
Μπείτε να ρίξετε μια ματιά στις στήλες της και διαβάστε το βιβλίο της..
Είναι τόσο γλυκιά όσο βλέπετε και στις φωτογραφίες είμαι σίγουρη..
Προς το παρόν σας μαμαδογλυκοφιλώ...
Σμουτς!!~

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts