Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Θέλεις να πλέξουμε?

by - Πέμπτη, Οκτωβρίου 22, 2015

Φθινόπωρο καλώς σε βρήκαμε επιτέλους!
Πώς και πώς το περίμενα παρότι κορίτσι του καλοκαιριού!Το Φθινόπωρο είναι η δεύτερη αγαπημένη μου εποχή και απολαμβάνω ιδιαίτερα τις βροχερές ημέρες!!Ειδικά τι μέρες εκείνες που ανάβω το τζάκι μας!Ξέρω εσένα μπορεί να σε εκνευρίζει, εμένα πάλι δεν ξέρω γιατί αλλά με χαλαρώνει η βροχή!Με βοηθάει να ρίξω τους τόνους και με τις δουλειές εντός του σπιτιού αλλά και εκτός!Μπορεί να θέλω ήλιο και ζέστη αλλά μου αρέσει και ο μουντός καιρός!Άλλος ένας λόγος για τον οποίο λατρεύω το Λονδικάκι μου!Πώς συνδυάζονται βέβαια αυτά τα δύο μαζί (ήλιος και βροχή) μόνο εγώ ξέρω!( και ο Θεός!)

Αυτές τις μέρες που λες έχω χαλάσει όλα μου τα λεφτά να αγοράζω κλωστές, μαλλιά και κουβάρια πολλών πολλών ειδών και χρωμάτων!Βελονάκια, ψαλιδάκια, καρφίτσες ειδικές για πλέξιμο και τα τοιαύτα!Η αγάπη μου για το πλέξιμο με βελονάκι ξεκίνησε πριν από 4 χρόνια περίπου!Ήμουν έγκυος στον Ντίνο ακόμη όταν η καλή μου φίλη Debbie μου έδειξε πώς να πλέξω ένα σκουφάκι για το μωράκι μου!Από εκείνο το απόγευμα ήταν να μην κάνω την αρχή!~Σε όλη μου την εγκυμοσύνη χαλάρωνα ακούγοντας jazz και πλέκοντας δίπλα στο τζάκι!Είχα παρέα και τις φίλες μου που λάτρευαν να πλέκουμε παρέα και οι ώρες μας κυλούσαν τόσο ευχάριστα που ξεχνούσαμε να βγούμε από το σπίτι!Πριν καλά καλά γεννηθεί ο μικρός, λοιπόν, είχε μεγάλη ποικιλία σκουφιών, πολλά ζευγάρια τερλίκια, μια κουβερτούλα bebe, ένα λαγουδάκι αγκαλιάς και ας γεννήθηκε καλοκαίρι..(εδώ γελάμε 😅😅😅😅😅
Σκέφτηκα πολλές φορές να μάθω και βελόνες, αλλά το τελευταίο διάστημα ο ελεύθερος χρόνος είναι ανύπαρκτος ώστε να μπορώ να μάθω κάτι από την αρχή!..Που θα πάει, όμως, θα ' ρθει και για αυτό το πλήρωμα του χρόνου!
Τις εβδομάδες που μας πέρασαν άνοιξα πολλά μέτωπα!~Ξεκίνησα πολλά πράγματα μαζί!Σκουφιά για 2 δωράκια που θέλω να κάνω, ένα κασκόλ για την μικρή μου, μία κολοκύθα μικρή για το τραπεζάκι μου και μία μεγάλη για να παίζουν τα μικρά, καθώς και μία μονή  κουβερτούλα για τον καναπέ μας που από καιρό χάζευα στις βιτρίνες!Για την συγκεκριμένη επέλεξα ακριβό μαλλί και μου χει βγει ο κούκος αηδόνι!Χαλάλι όμως!Θέλω πολύ να την τελειώσω ώστε να ξεκινήσω ασορτί θήκες για τα μαξιλάρια του καναπέ μου!Σε εκείνα όμως θα προσθέσω και λίγο κόκκινο μπορντό ώστε να ταιριάζει με τα κοκκινωπά μάλλινα χειροποίητα χαλιά μου αλλά και με τον Χριστουγεννιάτικο στολισμό μας!
Την επόμενη φορά θα σας δείξω τις κολοκύθες μου αλλά και τα βίντεο που παρακολούθησα στο You tube ώστε να τις φτιάξω!
Keep blogging and crocheting!
Fingers crossed!
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts