Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Let's connect!~... Link Party!

by - Τρίτη, Οκτωβρίου 06, 2015

Goodmorning!
Σήμερα ξύπνησα με διάθεση για ένα ωραιότατο link party, σαν αυτά που κάναμε και παλιά...Η αλήθεια είναι ότι έπεσα προχτές σε μία από αυτές τις ωραίες αναδρομές που κάνει το facebook στο προφίλ σου και ένιωσα λιγάκι νοσταλγία..Οι περισσότερες νομίζω πως με μάθατε μέσα από αυτά..Και τις περισσότερες εγώ με τη σειρά μου σας γνώρισα σε κάποιο από τα party που έκαναν οι δικές μου φίλες bloggers..Και επειδή όλο αυτό μόνο θετική ενέργεια μου βγάζει σκέφτηκα να διοργανώσω μετά από πολλούς μήνες το δικό μου σήμερα..


Το θέμα μας επέλεξα να είναι απλό..Κάτι που σίγουρα για οποίο έχετε γράψει..Και μιας και έχει μεγαλώσει κατά πολύ η παρέα μας, από ότι αντιλαμβάνομαι στις ομάδες που αναρτούμε, σκέφτηκα να μοιραστούμε την ανάρτηση που μιλάμε για τον εαυτό μας ώστε να γνωριστούμε καλύτερα..Μοιραστείτε, λοιπόν, αυτήν την ανάρτηση που μιλάτε για τον εαυτό σας και ελάτε να μεγαλώσει και άλλο η παρέα μας...



Click στο link and keep blogging!..
Ξεκινάω εγώ με το δικό μου a little bit of me!
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!..


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts