Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Bloggers' brunch time! vol.1

by - Πέμπτη, Φεβρουαρίου 11, 2016

Καλημέρα σε όλη την blogoσφαιρα!!..Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σου ένα υπέροχο πρωινό με φίλες μου Bloggers..Για το πόσο χαρούμενη είμαι που έχω μπει σε αυτή την σφαίρα σας έχω μιλήσει πολλές φορές...Όταν αυτή η διαδικτυακή σχέση, λοιπόν, ξεκινάει να παίρνει σάρκα και οστά, να γίνεται brunch, playdates και όποιου άλλου είδους συνάντηση μπορείς να φανταστείς τότε η χαρά μου δεν διπλασιάζεται απλά αλλά δεκαπλασιάζεται..Μιας και το πρώτο bloggers' brunch είχα την τύχη να το ζήσω στο σπίτι της πολύ γλυκιάς μου φίλης Κάλης από το Ανθομέλι σκέφτηκα η επόμενη συνάντησή μας να γίνει σπίτι μου..Με την πρώτη ευκαιρία, λοιπόν, συντονίστηκα και φρόντισα να ενημερώσω εγκαίρως τις bloggers που ήθελα να καλέσω!..Και κάπως έτσι μαζεύτηκε η παρεούλα και το πρώτο Bloggers' brunch στο σπίτι μου πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία!!!!!
bloggers' brunch

Σαν καλή χαρωπή νοικοκυρά και εγώ, την προηγούμενη ημέρα μου την πέρασα στην κουζίνα με τα κατσαρολικά μου και τις ποδιές μαγειρικής μου!..Ετοίμασα ένα μπουφέ με λιχουδιές, αλμυρές και γλυκές, από τα χεράκια μου για να ευχαριστήσω τις φίλες μου που για πρώτη φορά θα ερχόντουσαν σπίτι μου!Σαν κλασσικό παρθενάκι ήθελα να είναι όλα όμορφα, περιποιημένα και άψογα φροντισμένα!Επέλεξα συνταγές δοκιμασμένες αλλά και δικές μου αγαπημένες...Ο μπουφές περιείχε cheesecake, αμαρτωλό cake σοκολάτας, τάρτα με σπανάκι και φέτα, ρολίνια με κασέρι και γαλοπούλα φουαντρέ, fudge με smarties και τυρόψωμο..Κάθε μέρα θα σας δίνω και από μία καλώς εχόντων των πραγμάτων!..
brunch boufe
Τώρα θέλω πολύ να σου συστήσω τις φίλες μου..

bloggers time
Κάποιες σίγουρα θα τις ξέρεις, μιας και είναι παλιές bloggers με φοβερές αναρτήσεις, έξυπνες και πρωτότυπες..Κάποιες πάλι τις μαθαίνεις τώρα μιας και είναι νέες στο χώρο της δικής μας σφαίρα..της blogoσφαιρας!!..Εγώ θέλω να πω πως αισθάνομαι πολύ όμορφα που τις γνώρισα και που μπήκαν και στην "πραγματική" ζωή μου και πώς σίγουρα θα μοιραστούμε όμορφες στιγμές γεμάτες χαρά, γέλια, κους κους, θα ανταλλάξουμε ιδέες και συμβουλές περί blogging, SEO SSL και ένας Θεός ξέρει τι άλλο, θα ανοίξουμε τα σπίτια μας και τις καρδιές μας κατ' επέκταση!..

Χτες ήταν ένα υπέροχο πρωινό οφείλω να ομολογήσω και ευχαριστώ τα κορίτσια για την όμορφη παρεούλα που μου κράτησαν!..Οι συναντήσεις μας θα συνεχίσουν τώρα που αρχίσαμε και σίγουρα όλο κάποια ακόμη θα προστίθεται στην παρέα μας..(άντε να δούμε ποια θα πρωτομιλήσει τότε χεχεχε)..
Και εις άλλα με υγεία!!
Το blogging μας φέρνει πιο κοντά!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts