Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Summer free printables!!Yay!!!!

by - Σάββατο, Ιουνίου 11, 2016

Στις τελευταίες αναρτήσεις μου θα έχεις καταλάβει πως ανυπομονώ να κλείσουν τα σχολεία!..Ανυπομονώ να κλείσουν ώστε να μπορέσουμε επιτέλους να κάνουμε όλα όσα του έχω υποσχεθεί τον τελευταίο καιρό και όλα όσα μου έχει ζητήσει και ο ίδιος..Ανυπομονούμε για το πρώτο μας μπάνιο, για την πρώτη μας βόλτα με το σκάφος, για τα απογεύματά μας γεμάτα παγωτό και καλαμπόκι ψητό και για πολλή ποδηλασία στη θάλασσα..Μιας και το καλοκαιράκι είναι γεμάτο parties, οι περισσότεροι φίλοι μας έχουν γενέθλια αυτούς τους μήνες, σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας τα αγαπημένα μου summer printables.. Τα συγκεκριμένα δεν τα έχω επιμεληθεί εγώ αλλά είναι από τα αγαπημένα μου και ας μην είναι δικά μου..Είναι ότι πρέπει για πάρτι στην αμμουδιά, στην αυλή, στην πισίνα, στην κατασκήνωση ή όπου αλλού φαντάζει ο νους σας!..

Freebies


Αυτά που θα σου δείξω θα τα χρησιμοποιήσω για τον στολισμό της γιορτής του σχολείου μας και θέλω να πιστεύω πως θα δώσουν μία ωραία νότα καλοκαιριού στον προαύλιο χώρο!!..Διάλεξα φρούτα άκρως καλοκαιρινά όπως μπορείς να διακρίνεις..Ανανά, καρπούζι, φράουλες, γκρέιπφρουτ, ακτινίδιο, πεπόνι, λεμόνι ...Η κάτω σειρά που βλέπεις στην προηγούμενη φωτογραφία επάνω, είναι για να στολίσει τον χώρο της έκθεσης βιβλίου που διοργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας σε συνεργασία με τις Εκδόσεις Παπαδόπουλος!..
Σας δίνω λοιπόν με μεγάλη χαρά τα links που βρήκα στο αγαπημένο μου Pinterest!.....
freebies for summer

Summer freebies



Summer freebies

summer freebies



freebies

Στον εξωτερικό χώρο φαντάζομαι θα δείχνουν πιο όμορφα και βλέποντας τα να κυματίζουν κάτω από το φως του απογευματινού ήλιου σίγουρα θα δείχνουν  πολύ πιο όμορφα από ότι στον μαυροπίνακά μου που τα στόλισα εγώ για να σου τα δείξω!!..
Ελπίζω να σου φανούν χρήσιμα στις καλοκαιρινές σου δραστηριότητες..
Εγώ ήδη φύλαξα και μερικά για τις δικές μας στο χωριό..

Ως την επόμενη συνάντησή μας, σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts