Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Μπισκότα για τον Αι Βασίλη! {Xmas Recipe Cookies}

by - Τετάρτη, Δεκεμβρίου 07, 2016

Αγαπημένη ώρα με τα πιτσιρίκια είναι αυτή στην κουζίνα, ειδικά όταν καταπιανόμαστε με την ζάχαρη! 🙋🙌Όλα τα παιδιά τρελαίνονται για αυτήν άλλωστε, ή τουλάχιστον τα δικά μου!Μιας και μου ζητούν συνέχεια μπισκότα φροντίζω συχνά πυκνά να τους κάνω τα αγαπημένα τους! Φέτος, στην παρέα μας στην κουζίνα προστέθηκε και η Stacy και τα καταφέρνει εξίσου καλά όσο και ο αδερφός της!Ήθελα να τους φτιάξω μπισκότα με τις καινούργιες σφραγίδες που πήραμε τις προάλλες! Σηκώσαμε τα μανίκια μας, βάλαμε τις ποδιές μας και πιάσαμε δουλειά!
butter cookies for santa


Τι θα χρειαστείς:
  • 3 1/2 φλυτζάνια τσαγιού αλεύρι
  • 1 κ.γ. bakin powder
  • 1 φλιτζάνι τσαγιού άχνη
  • 1 αυγό
  • 1 βανίλια
  • 1 φλιτζάνι βούτυρο ανάλατο λιωμένο
Όπως θα έχεις καταλάβει μετρώ με φλυτζάνια! Είμαι της παλιάς σχολής, αν και σου έχω δώσει κάποιες συνταγές και με γραμμάρια στο παρελθόν και πολύ πιθανόν να σου δώσω και στο μέλλον! Αυτό που έχει σημασία σε μία τέτοια συνταγή είναι να έχεις την ίδια μονάδα μέτρησης σε κάθε υλικό. Τι εννοώ! Να μετρήσεις με το ίδιο φλιτζάνι και την άχνη και το αλεύρι και το βούτυρο! Μόνο έτσι θα σου πετύχει η συνταγή! 
Στην πρώτη δόση μας, λοιπόν, φτιάξαμε τα μπισκότα που βλέπεις πιο πάνω ↑↑, δίνοντάς τα ακανόνιστο σχήμα και απλά βάζοντας τις σφραγίδες μας επάνω για τσαχπινιά! Είναι νόστιμα και ότι πρέπει για το πρωινό μας γάλα! Επίσης, αυτά θα φροντίσουμε να ετοιμάσουμε για τον Άι Βασίλη όταν θα μας επισκεφτεί να αφήσει το δωράκι μας!🎅
Επέλεξα να κάνω και δεύτερη δόση δοκιμάζοντας διάφορα σχέδια ώστε να έχουμε κάτι για βούτημα στον καφέ μας τα πρωινά με τις φιλενάδες μου στο σπίτι! Ετοίμασα, λοιπόν, άλλο ένα μείγμα και το χώρισα σε 3 μέρη. 
-Το ένα μέρος το έκανα σαμπλέ  με μαρμελάδες δικές μου μέσα που έφτιαξα αρχές του φετινού χειμώνα!Πασπάλισα στο τέλος με άχνη! 
-Το δεύτερο μέρος του έδωσα απλά σχεδιάκια από τα κουπάτ που έχω και βούτηξα το μισό μπισκότο σε λιωμένη κουβερτούρα αφού τα έψησα και για το τέλος πασπάλισα με τρούφα! 
-Το τρίτο και τελευταίο το έπλασα ξανά με σκόνη κακάο άγλυκο και έπειτα το έκανα μπαλάκια! Τα τοποθέτησα στο ταψί μου και πίεσα ελαφρά στη μέση κάνοντας μια μικρή λιμνούλα! Στην λιμνούλα μέσα έβαλα 3 σταγόνες κουβερτούρας μέσα!Ιδού το αποτέλεσμα!
μπισκότα βουτύρου με κακάο
Αυτήν την συνταγή για μπισκότα βουτύρου την χρησιμοποιώ συνέχεια! Είναι εύκολη και τα υλικά που χρειάζεται τα έχω πάντα στο σπίτι μου! Είναι συνταγή για όλο τον χρόνο φυσικά, όχι μόνο για τα Χριστούγεννα!Σε λίγες μέρες θα φτιάξουμε Gingerbreadman cookies όπως συνηθίζουμε!
Ως την επόμενη συνάντησή μας σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts