Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΠΑΣΧΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ #2

by - Τρίτη, Απριλίου 18, 2017

Χρόνια Πολλά! Χριστός Ανέστη! 🌼🐣 Μετά από ένα διάλειμμα στην εξοχή επιστρέψαμε στην βάση μας και στην καθημερινότητα μας!Εκκλησιαστήκαμε, κουραστήκαμε, γελάσαμε, παίξαμε, φάγαμε (σκάσαμε😋), πήραμε οξυγόνο και επιστρέψαμε δριμύτεροι μέχρι να τελειώσει η φετινή σχολική χρονιά και να φύγουμε μια και καλή για τις καλοκαιρινές μας διακοπές!Πάσχα και φέτος στο χωριό όπως και πέρυσι, στη Φθιώτιδα στα μέρη του Δημήτρη που έγιναν και δικά μου με την πάροδο των χρόνων!

Φθιώτιδα

Ένα από τα καλά του χωριού είναι η ησυχία, κάτι που μας λείπει πολύ εμάς που ζούμε στις πόλεις! Η ησυχία του χωριού, και ειδικά αυτού του χωριού που δεν έχει πολλούς κατοίκους, είναι κάτι που το αναζητείς τέτοιες μέρες!Μπορεί οι δουλειές της αυλής και του κλειστού σπιτιού αρχικά να είναι κάτι που σε κουράζει, μέχρι να βρεις τη ρέγουλα, ωστόσο όταν βλέπεις τα πιτσιρίκια σου να τρέχουν δεξιά και αριστερά χωρίς να σε ενδιαφέρει αν θα ενοχλήσεις τον γείτονα , τότε αμέσως χαίρεσαι και εσύ διπλά και ξεχνάς την κούραση!

easter

φθιώτιδα

Τα παιδιά είναι από την φύση τους ολιγαρκείς! Δεν θέλουν πολλά να έχουν για να διασκεδάσουν! Ούτε πολλά παιχνίδια, ούτε ακριβά gadgetακια! Χώρο θέλουν, φύση θέλουν και ένα μικρό σαλιγκάρι ή μία στρατιά από μυρμήγκια που κουβαλούν ψίχες από το ψωμί που ρίξαμε! Τα παιδιά δεν είναι κακομαθημένα από την φύση τους! Εμείς οι γονείς τα κάνουμε να μην ευχαριστιούνται εύκολα δίνοντάς τους όλο και περισσότερα υλικά για να καλύψουμε άλλου είδους κενά! Τα παιδιά έχουν ανάγκη και αυτά από ησυχία όπως και εμείς οι μεγάλοι! Έχουν ανάγκη από αυλή, έναν σκύλο, ένα πατίνι και ήλιο!

easter


Πάσχα στο χωριό

Οι μέρες κύλησαν έχοντας πολύ καλή παρέα, φίλους χρόνων που ξέρεις πως θα περάσεις καλά μαζί τους εξαιτίας του αστείρευτου χιούμορ τους και της καλής τους διάθεσης! Η βαφτιστήρα μας ήταν η ευχάριστη και μοσχομυριστή νότα των ημερών και δεν χόρταινα να την μυρίζω και να την φιλάω (στα κρυφά σαν τα μωρά👶) Το σπίτι και η αυλή μας γέμισε φωνές, μυρωδιές από τις σούβλες μας , τσουρέκια φρέσκα από τα χεράκια μου, κόκκινα αυγουλάκια για στόλισμα και φάγωμα, καλούδια που μας έφεραν οι φίλοι μας και πολλές συζητήσεις που συνοδεύονταν γέλια μέχρι δακρύων!

Πασχαλινά αυγά

Πασχαλινά Cookies

Easter Cookies

Την ημέρα του Πάσχα απολαύσαμε τον υπέροχο καιρό ψήνοντας στην αυλή! Πριν ξυπνήσουν όλοι πρόλαβα και έβγαλα κάποιες φωτογραφίες που ήθελα στην αυλή όπως είδες και πιο πάνω αλλά θα δεις και παρακάτω! Το κύριο στοιχείο της ημέρας ήταν άφθονο κρασί και φαγητό! Σαλάτες μπόλικες και σπιτικά γλυκά για τις εορτάζουσες! Γιαγιά και εγγονή είχαν την τιμητική τους την ημέρα της Λαμπρής! Τα τσουρέκια μου πήραν τα καλύτερα σχόλια και χάρηκα πολύ γιατί όταν δεν βρίσκομαι στην κουζίνα μου, σε αυτή που μαγειρεύω καθημερινά, πάντα έχω μια ανασφάλεια πως αυτό που φτιάχνω δεν θα πετύχει! Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος έφτιαξα δύο γλυκά για την ημέρα αυτή, ένα για την Stacy και έναν για την πεθερά μου! Μιλφέιγ και κορμό ψυγείου! Την συνταγή για το δικό μας εύκολο μιλφέιγ θα την ανεβάσω σύντομα!

Κόκκινα αυγά

Τσουρέκια

Γλυκό Μιλφέιγ

Η επιστροφή ήταν ευτυχώς εύκολη φέτος γιατί φροντίσαμε να φύγουμε νωρίς! Πίσω στο νέο μας σπίτι όλα μοσχοβολούν και νομίζω πως ήρθε η ώρα να ανανεώσω λιγάκι τις γλάστρες μου στην βεράντα! Πρέπει να είναι ασορτί με την πολύχρωμη αυλή της κυρίας Γιώτας! Θα βάλω και τα μικρά στο παιχνίδι της κηπουρικής και θα κυλήσει όμορφα αυτή η εβδομάδα πριν επιστρέψουμε στο Νηπιαγωγείο!Θα απολαύσουμε βόλτες παραλιακά, μιας και ο καιρός είναι επιτέλους ανοιξιάτικος και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αρχίσω τρέξιμο συστηματικά (πια)! Ευτυχώς έχω τις φίλες μου που με βοηθούν να το πάρω απόφαση γιατί όσο να πεις καλοκαιράκι έρχεται!😅 

Χρόνια Πολλά μέσα από την ψυχή μου σε σένα που με διαβάζεις!Και εις άλλα με υγεία!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!



You May Also Like

8 σχόλια

  1. Φίλη μου τι ομορφιές είναι αυτές! Την διάβασα από κινητό αλλά επανήλθα γιατί δεν χόρταινα τις φωτογραφίες σου. Ειδικά (και συγνώμη για την εξαίρεση) για αυτήν με την Στέισι, την γλυκιά μινιατούρα! Παναγιά μου ένα κορίτσι! Χαίρομαι που περάσατε όμορφα και εύχομαι με το καλό και στις επόμενες διακοπές σας! Τα φιλία μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπούλα μου ευχαριστώ πολύ !!!Ξέρεις πως χαίρομαι πολύ όταν μου λες πως οι φωτογραφίες μου έχουν εξελιχτεί και σου αρέσουν!!! Επιστρέψαμε και ανυπομονούμε να σας δούμε!!

      Διαγραφή
  2. Χρονια Πολλα κουκλα, γεματα υγεια! Και του χρονου με το καλο!!!! οσο για το χωριο...μακρυα απο την Αθηνα και ολα μπαινουν σε αλλους ρυθμους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρονια πολλα Ευη μου!! Τι ομορφες φωτογραφιες!! Γεματες χωριο..γεματες ανοιξη!! Ποσο μεγαλωσε η πριγκιπισσα σας!! Ολοκληρη κοπέλα!! Αλλά κι ο Ντινος.. παλικαρι σωστο!! Τι ομορφα που περασατε.. Εχει αλλη χαρη το Πασχα στο χωριο... Καπως ετσι κι εμεις!! Αντε τωρα να μαζευτουμε.. που ονειρευομαστε αμμουδιες..χαχαχαχα ..Πολλα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα μου χαίρομαι πολύ πολύ που σου άρεσαν οι φωτογραφίες μου!! Σαν την φωτογραφική μηχανή δεν έχει!!! Περάσαμε όμορφα αλήθεια είναι, αλλά ονειρεύομαι Χαλκιδικούλα !! Αχ!Σαν το καλοκαιράκι δεν έχει!!Φιλιά πολλά και Χρόνια Πολλά!!!!!

      Διαγραφή

My Insta Posts