Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

AGATHA CHRISTIE ΕΓΚΛΗΜΑ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

by - Παρασκευή, Μαΐου 05, 2017

Η Agatha Christie μπήκε στη ζωή μου αρκετά χρόνια πριν όταν ήμουν ακόμη φοιτήτρια και είχα περάσει μια 'φάση' που ήθελα να διαβάζω αστυνομικές περιπέτειες με τον τότε σύντροφό μου!Ο Ηρακλής Πουαρό ήταν ένας από τους αγαπημένους μου και μου κρατούσε συντροφιά τις περιόδους που δεν είχα εξεταστική στο Πανεπιστήμιο! Για την μεγάλη αυτή συγγραφέα πρώτη φορά θα μιλήσω στο blog μου και χαίρομαι ιδιαίτερα πολύ που ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να την εντάξει στην αγαπημένη μου στήλη Books For Adults!

Έγκλημα με υπογραφή

Οι υποθέσεις του ντετέκτιβ Ηρακλή Πουαρό είναι πολυδιαβασμένες και πολυβραβευμένες!Είναι χωρίς καμία αμφιβολία ο πιο διάσημος ντετέκτιβ του κόσμου! Η Agatha Christie αντικατόπτρισε στο πρόσωπό του τα χαρίσματα εκείνα που ήταν ικανά να αιχμαλωτίσουν τους αναγνώστες όλα αυτά τα χρόνια που πρωταγωνιστούσε και πρωταγωνιστεί ακόμα στα βιβλία της! Μπορεί να έχει φύγει από τη ζωή εδώ και 30+ χρόνια ωστόσο τα βιβλία της συνεχίζουν να είναι #bestsellers παγκοσμίως και όχι άδικα κατά την άποψή μου!

Το πρώτο βιβλίο της που διάβασα ήταν η τελευταία προσωπική της κυκλοφορία  🔍Murder on the Orient Express ☎! Μου το είχε δανείσει μια συμφοιτήτρια μου και το είχα διαβάσει στα Αγγλικά! Ακολούθησε το  🔫The Unexpected guest. Και τα δύο μου κέντρισαν εξίσου το ενδιαφέρον και με βοήθησαν να καταλάβω πως το αστυνομικό έγκλημα είναι κάτι που μου αρέσει να διαβάζω και ας ήμουν διστακτική στην αρχή!Σήμερα, κρατώ στα χέρια μου το τρίτο βιβλίο που είχα την τιμή να διαβάσω, δια χειρός Sophie's Hannah, και που ενέκριναν οι διαχειριστές της διαθήκης της θρυλικής συγγραφέως! 🔪The Monogram Murders στα αγγλικά, 'Εγκλημα με Υπογραφή στα Ελληνικά! Η προσαρμογή του τίτλου έγινε από την Έλενα Ακρίτα!

The Monogram Murders

Ο ντετέκτιβ απολαμβάνει τον ζεστό καφέ του σε ένα μικροσκοπικό μαγαζί στη Σεντ Γκρέγκορι του Λονδίνου, το  μικρό καφέ Πλέζαντ!Την ησυχία του δείπνου του ήρθε να ταράξει μια νεαρή γυναίκα η οποία μπήκε στο μαγαζάκι φουρτουνιασμένη, έντρομη και γεμάτη αγωνία! Η εμπειρία του ντετέκτιβ του λέει πως κάτι δεν πηγαίνει και τόσο καλά με την νεαρή αυτή κυρία! Θέλει να μάθει τι της συμβαίνει και θα το κάνει! Είναι βέβαιος πως χρειάζεται βοήθεια και ας μην το παραδέχεται η ίδια! Του εκμυστηρεύεται ότι ο θάνατος της μόνο μπορεί να φέρει δικαίωση και έτσι πρέπει να γίνει! Στο μεταξύ, τρεις ένοικοι πολυτελούς ξενοδοχείου του Λονδίνου δολοφονούνται από το ίδιο πρόσωπο κατά πως φαίνεται μιας και τα πτώματα φέρουν στο στόμα τους από ένα μανικετόκουμπο με το ίδιο μονόγραμμα (εξού και ο αγγλικός τίτλος).Το χιούμορ που διαθέτει ο Πουαρό είναι κάτι που σε κάνει να ξεχνάς ότι διαβάζεις για δολοφονίες και έγκλημα και εγώ προσωπικά απολαμβάνω τον τρόπο σκέψης του και τον τρόπο που δρα κάθε φορά!

Το Έγκλημα με Υπογραφή κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Διόπτρα και μπορείς να το αγοράσεις από εδώ σε τιμή με έκπτωση! Επίσης στο link αυτό μπορείς να δεις όλα τα αστυνομικά βιβλία που διαθέτουν οι Εκδόσεις, να κάνεις μια βόλτα με την ησυχία σου πριν διαλέξεις και έπειτα να αποφασίσεις ποιο θα ήθελες να διαβάσεις στον ελεύθερό σου χρόνο! Καλοκαιράκι έρχεται και όσο να' ναι οι καλοκαιρινές διακοπές ενδείκνυνται για Λογοτεχνικά βιβλία λιγάκι παραπάνω! 📚📚
Καλό Σαββατοκύριακο!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

2 σχόλια

  1. ΛΑΤΡΕΥΩ!!!! πρεπει να τα εχω διαβασει σχεδον όλα...αχ τι μου θυμισες...παιδικα μου αγαπημενα καλοκαιρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν τα έχω διαβάσει όλα Ζήνα μου αλλά θέλω πολύ!!!!! Περιμένω ένα παλιότερό της τώρα και ανυπομονώ!!!!!!!Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες! Φιλί!!!!!

      Διαγραφή

My Insta Posts