Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

[DESPACITO ] THIRST- DAY THOUGHTS COMEBACK!

by - Παρασκευή, Ιουνίου 16, 2017

Μετά από πολύ καιρό επιστρέφω στην στήλη μου Thirst-day Thoughts με ένα δροσερό homemade cocktail στο χέρι αυτή την φορά για να σου πω τα νέα των ημερών που πέρασαν! Βάλε το αγαπημένο σου τραγούδι να παίζει και κάθισε αναπαυτικά!Η δική μου επιλογή της νύχτας αυτής είναι το τραγούδι του καλοκαιριού που θα κάνει πολλές καρδιές να χτυπήσουν δυνατά, despacito..
despacito
Η συνταγή για το cocktail σύντομα στην στήλη COCKTAIL NIGHTS!

Τα σχολεία έκλεισαν, τα δικά μας τουλάχιστον, που εμπιστευόμαστε την δημόσια εκπαίδευση! Τα παιδιά ίσως να μην το έχουν συνειδητοποιήσει ακόμα αλλά για τους υπόλοιπους 2+ μήνες δεν θα έχουν να κάνουν απολύτως τίποτα! Υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην κουράσω καθόλου τον Ντίνο με εργασίες το καλοκαίρι παρά μόνο αν το ζητήσει ο ίδιος! Άλλωστε, η νηπιαγωγός του έκανε υπέροχη δουλειά μαζί του και αισθάνεται και ο ίδιος έτοιμος να διασχίσει το νέο μονοπάτι για το νέο του μεγάλο σχολείο!(έτσι δήλωσε 😏)..Πριν πούμε το τελευταίο αντίο διοργανώσαμε για τα παιδιά μας ένα απίθανο μπουγέλο στο χώρο του νηπιαγωγείου που δεν έχει γίνει άλλοτε! Ο Σύλλογός μας φέτος έδωσε ρέστα!


School is over

Παίζουμε μπουγέλο

Η χρονιά έκλεισε με μια απίθανη και εντελώς μαγευτική γιορτή που χάρισε η δασκάλα σε εμάς τους γονείς με πρωταγωνιστές τους θησαυρούς μας, στην πιο πετυχημένη τους ερμηνεία μέχρι σήμερα! Τραγουδήσαμε, ακούσαμε ποίηση από τα στοματάκια τους, τα καμαρώσαμε να χορεύουν, αισθανθήκαμε περηφάνια για αυτά που καθ' όλη την διάρκεια του πολιτιστικού προγράμματος ''Λόγια της Πλώρης'', ήταν παρόντες ψυχή τε και σώματι και θαυμάσαμε την προσπάθειά τους να μην ξεχάσουν ούτε έναν στοίχο από τα ποιήματά τους!Τα μάτια μου ήταν συνέχεια βουρκωμένα και ομολογώ πως με μεγάλη δυσκολία κατάφερα να τραβήξω κάποιες φωτογραφίες! Τα συναισθήματα που με πλημμύρισαν εκείνο το απόγευμα θα με συντροφεύουν για πολλές μέρες ακόμα! Θέλω και άλλο νηπιαγωγείο..Δεν μου έφτασε η φετινή χρονιά! Θέλω και άλλο νηπιαγωγείο με την ίδια δασκάλα όμως!

Καλοκαιρινή γιορτή στο Νηπιαγωγείο

γιορτή στο νηπιαγωγείο

Γιορτή στο νηπιαγωγείο

Τα βράδια θα κοιμόμαστε αργά, όσο πιο αργά μπορούμε ειδικά αν έχουμε ξεκουραστεί το μεσημέρι! Εγώ εγκαινίασα ήδη την στήλη μου Cocktail Nights με τα αγαπημένα μου homemade cocktails και φέτος λέω να δοκιμάσω και άλλες γεύσεις!Θα καλέσω φίλες μου για ποτό στην βεράντα, θα φάμε φρούτα καλοκαιρινά-για να μην παχύνουμε πολύ, εδώ γελάμε..όχι οι φίλες μου αλλά εγώ..γελάω κλαίγοντας 😅 - θα πούμε, θα μοιραστούμε, θα ονειρευτούμε...💭
Θα πάμε κόντρα στον καιρό και στις συγκυρίες και θα ζήσουμε ένα όμορφο καλοκαίρι, γεμάτο δυνατές συγκινήσεις και στιγμές που θα τις θυμόμαστε για πάντα!

By the way, ο Ιούνιος είναι αγαπημένος μήνας στο σπίτι γιατί έχει γενέθλια ο Ντίνος! Οι ετοιμασίες για το party του έχουν ξεκινήσει ήδη και δεν βλέπω την ώρα να τα γιορτάσουμε! Το θέμα που διαλέξαμε για το party θα σου το κρατήσω για έκπληξη και νομίζω πως θα γίνει και μόδα από εδώ και πέρα! Φέτος, δεν θα το διοργανώσω στο σπίτι αλλά σε κάποιον εξωτερικό χώρο! Στο περσινό μας Star Wars Party μετρήσαμε πολλές απώλειες, κάτι που δεν θέλω να γίνει και φέτος! Σύντομα θα αρχίσω να αναρτώ στο insta μου όλες τις προετοιμασίες!

mamasnpapas.gr

Το σημερινό Thirst-day Thought έχει τον τίτλο *despacito*! Σου υπόσχομαι πως θα έρθουν πολλές βραδιές ανέμελες με σκέψεις, αμπελοφιλοσοφίες και ανησυχίες πάντα όμως με θετική διάθεση και στάση! Αλλιώς δεν περνάει η ζωή φίλη μου! Προς το παρόν το πάω όσο πιο despacito μπορώ..Έχω μπει ήδη σε mood διακοπών, ελάττωσα τις δουλειές, το ρίχνω περισσότερο έξω, πηγαίνω για ψώνια και δεν ξεχνώ να χαλαρώνω κάποιες ώρες της ημέρας! Πάρτο και εσύ πιο σιγά, slowly slowly,χόρεψε μαζί μου στους ρυθμούς του τραγουδιού και θα αισθανθείς πολύ καλύτερα, αν δεν αισθάνεσαι ήδη δηλαδή!

Καλοκαιράκι ήρθες επιτέλους! Σε περίμενα πως και πως!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!



You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts