Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

5 + 1 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΜΟΥ

by - Παρασκευή, Αυγούστου 18, 2017

Διακοπές για εμάς σημαίνει οι μισές και παραπάνω μέρες των δύο αυτών μηνών, Ιούλιος και Αύγουστος, να τις ζήσουμε στο πατρικό μου λίγο έξω από την Θεσσαλονίκη! Το χωριό μου το αγαπώ γιατί έχει τα αγαπημένα μου πρόσωπα που μένουν εκεί όπως τις λατρεμένες μου γιαγιάδες, το Ρουλάκι μου, το Σοφάκι μου, τα ανίψια μου, θείες, ξαδέρφια μου και τη μία και μοναδική κολλητή μου από τα παιδικά χρόνια! Κρύβει σε κάθε σοκάκι του και μία ανάμνηση, τις πιο ευτυχισμένες αλλά και τις πιο δυσάρεστες συνάμα στιγμές- αυτά πάνε πακέτο- μέσα του το ίδιο μας το σπίτι!Σήμερα θα σου δείξω τα πιο αγαπημένα μου αντικείμενα μέσα σε αυτό, τα περισσότερα από τα οποία διαπίστωσα πως έχουν να κάνουν με τον Φώντα μου!

5+1 πράγματα που αγαπώ στο πατρικό μου

5 + 1 πράγματα που αγαπώ στο πατρικό μου σπίτι

Κάθε γωνιά του σπιτιού έχει και από μια κορνίζα, εκείνη του κλασσικού στυλ που αγαπά πολύ το Ρουλάκι! Κάθε γωνιά έχει και ένα αναμνηστικό διακοσμητικό από τα ταξίδια που έχει κάνει ο Φώντας μας στο εξωτερικό, από τις οικογενειακές μας διακοπές ή φωτογραφίες από πετυχημένες και σημαντικές στιγμές της ζωής μας!Ξεκινώ δείχνοντάς σου το πορτρέτο του Φώντα έτσι όπως τον είχε ζωγραφίσει ένας ταλαντούχος πλανόδιος ζωγράφος ένα καλοκαίρι μας στην Ρόδο!

5+1 πράγματα που αγαπώ στο πατρικό μου

Το διακοσμητικό που μας είχε φέρει ο μπαμπάς μου από την Ταΐλάνδη πριν από 20 χρόνια περίπου!Πρόκειται για μία θεότητα του Ινδουισμού, όπως ίσως θα γνωρίζεις!Ο Φώντας μας την είχε συστήσει ως την Θεά Κάλι, ύστερα όμως από διάφορες συζητήσεις με την βοήθεια φίλων στο Instagram μου, κατέληξα πως ίσως να είναι και ο Βράχμα! Όπως και να έχει είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου διακοσμητικά, με ιδιαίτερη συναισθηματική αξία!


5+1 πράγματα που αγαπώ στο πατρικό μου


Το φαναράκι της γιαγιάς μου στην αυλή που κάποτε τους φώτιζε τον δρόμο όταν πηγαίναν στο χωράφι να μαζέψουν τις φυτείες τους πριν καν ξημερώσει! Είναι τουλάχιστον 40 χρόνων αυτό το φαναράκι και έχει τελέσει τις υποχρεώσεις του επάξια! Τώρα πια κρατάει συντροφιά στην γιαγιά μου και τις θυμίζει τα ωραία χρόνια της νιότης της με τον παππού!


5+1 πράγματα που αγαπώ στο πατρικό μου

Η κολοκύθα του παππού μου! Άλλο ένα διακοσμητικό της πίσω αυλής του σπιτιού μας!Αυτή η κολοκύθα αφού άδειασε το περιεχόμενό της και έγινε πεντανόστιμη κολοκυθόπιτα, την έβαψε ο παππούς μου σε πορτοκαλί χρώμα και την στόλισε κάπου ψιλά σε κοινή θέα! 

5+1 πράγματα που αγαπώ στο πατρικό μου

Οι τριανταφυλλιές μας! Τις αγαπώ για το ζωηρό τους χρώμα και την μυρωδιά τους που αφήνουν στο ρουθούνι σου μόλις περάσεις από δίπλα τους με φόρα! Ο παππούς μου συνήθιζε να παίρνει τα πέταλα που ήταν έτοιμα να πέσουν και τα στόλιζε σε μια πιατέλα πάνω στο εξωτερικό τραπέζι! Σε κάθε διάλειμμα που έκανε από το διάβασμα του, έπαιρνε δυο τρία ροδοπέταλα στο χέρι και τα μύριζε για ώρα!


roses

Το τελευταίο που θα σου δείξω από τα αγαπημένα μου πράγματα στο πατρικό μου σπίτι είναι αυτό το ματσάκι από στάρι! Είναι και αυτό από τα χέρια του παππού μου και χαίρομαι που βρίσκεται εκεί ένα χρόνο μετά από την στιγμή που έφυγε!

5 +1 πράγματα που αγαπώ στο πατρικό μου

Είναι πολλά περισσότερα από όσα σου έδειξα εδώ σήμερα αλλά δεν θέλησα να επεκταθώ πολύ! Αυτό που αισθάνθηκα περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά φέτος είναι η απουσία ορισμένων προσώπων από την ζωή μου! Την πρώτη μέρα που έφτασα στο χωριό και αντίκρισα το πατρικό μου κλειστό με έπιασε μια απογοήτευση! Όταν πήρα το δρομάκι για το σπίτι της γιαγιάς μου και δεν βγήκε ο παππούς μου να μας αγκαλιάσει, όπως συνήθιζε, με έπιασε θλίψη! Για μια στιγμή σκέφτηκα πως θα είναι όταν φύγει και η καλή μου η γιαγιά από τη ζωή! Τα καλοκαίρια στο χωριό δεν θα έχουν την ίδια αίσθηση, την μυρωδιά, την ίδια αξία!Φέτος, δεν σταμάτησα να φωτογραφίζω την γιαγιά μου! Έγραψα όλες τις συνταγές της από αγαπημένα ποντιακά φαγητά, βαρένικα-πισία-οτία και άλλα πολλά και την αποθανάτισα καθώς με τα έφτιαχνε όλον αυτό τον καιρό!Το χαμόγελό της δεν θα το ξεχάσω ποτέ, ούτε και να τα γλυκόλογά της στα ποντιακά!

Εσένα που με διαβάζεις και δένεσαι συναισθηματικά με αντικείμενα των δικών σου ανθρώπων όσο και εγώ, εσύ που ζεις μακριά από τους δικούς σου και σου λείπουν πολύ, εσύ που θέλεις να αποθανατίσεις εκείνα που πιστεύεις πως έχουν την μεγαλύτερη συναισθηματική αξία γιατί κρύβουν μέσα τους ολόκληρες ιστορίες σε (προσ)καλώ να γράψεις για αυτά και να τα μοιραστείς μαζί μας! Είναι ωραίο να μοιράζεσαι όσα σκέφτεσαι! Αποκτούν περισσότερη αξία! 

Προσκαλώ τις φίλες μου Busy mama's corner, shabby mommy, Creations with Fantasy, Craftland και Maria's Lil' Men να πάρουν μέρος στο #|challenge αυτό! Το κάλεσμα αυτό είναι ανοιχτό σε όσες θέλετε να πάρετε μέρος εννοείται!

Το επόμενο post που θα ακολουθήσει θα είναι πάλι σχετικό με τις ημέρες μας στο χωριό και σκέφτομαι να το 'βαφτίσω' village days όπως ακριβώς ονόμασα την φωτογράφιση στο δασάκι του χωριού μου πάνω στην σκαλέτα μου!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

8 σχόλια

  1. Τι όμορφη ανάρτηση Εύη μου... όμορφες εικόνες επίσης και χάρηκα που διάβασα την ιστορία με τα στοιχεία που μας δίνεις. Το πατρικό είναι ανεκτίμητης αξίας ειδικά αν είναι και σε επαρχία, σε χωριό! Το πόσο με θλίβει που δεν έχουμε χωριά και εγώ και ο σύζυγος δεν λέγεται... Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα μου! Δεν ξέρω πως θα ήταν αν δεν είχα το χωριουδάκι μου! Για αναψυχή είναι ότι πρέπει!Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Κάθε φορά που σκέφτομαι τους παππούδες μου με πιάνει μελαγχολία.Δεν θέλω να τους χάσω και έχω τόσα να θυμάμαι από αυτούς.οι φώτο σου είναι υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα με πιάνει μελαγχολία Δέσποινά μου! Ειδικά όταν μπαίνω στο πατρικό μου και δεν βρίσκω τον Φώντα μου να με περιμένει!Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφες αναμνήσεις Εύη μου! Είστε από τους τυχερούς που μπορείτε και μένετε αρκετό καιρό στο πατρικό σου τα καλοκαίρια! Πολύ όμορφο το πορτρέτο του Φώντα, να τον θυμάσαι πάντα! Φιλιάαα
    Σωτηρία
    www.mylittleworld.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ομορφη κ συγκινητικη η αναρτηση σου...Με εκανες να θελω να γραψω κ εγω....Εγω δεν εχω παππουδες κ αν κ εζησα στο ιδιο σπιτι με αυτους, τους εχασα στο λυκειο κ πανε πολλα χρονια πια. Τους θυμαμαι με νοσταλγια, ειδικα τον παππου μου που υπεραγαπουσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιγόνη θα περιμένω την ανάρτησή σου ανυπονησία!! Να γράψεις !!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή

My Insta Posts