Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΜΟΥΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ HALLOWEEN

by - Τετάρτη, Οκτωβρίου 10, 2018

Και να που ο καιρός περνά και το Halloween κοντεύει! Πότε ήταν καλοκαίρι, πότε ήρθε το Φθινόπωρο και στρώσαμε χαλιά και πότε άρχισα να ψάχνω για κολοκύθες και να στολίζω banner για το Halloween χαμπάρι δεν πήρα! Σήμερα, λοιπόν, επιστρέφω με μια ιδέα για μπισκότα μούμια ότι πρέπει για το Halloween!

ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΜΟΥΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ HALLOWEEN

                Mummy Halloween Cookies
Σε αυτό το post δεν θα βρεις συνταγή για μπισκότα! Όχι, φίλη μου! Είμαι εργαζόμενη μαμά, τα απογεύματα τρέχω σαν την παλαβή να προλάβω μαγείρεμα, δραστηριότητες , αγγλικά, διαβάσματα και τα συναφή! Οπότε χρόνος extra για ψησίματα σπάνια περισσεύει! Και αφού βρήκα και τέλεια ιδέα με ήδη έτοιμα μπισκότα που βρίσκεις σε κάθε super market γιατί να κάτσω να παιδεύομαι?

ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΜΟΥΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ HALLOWEEN


              Halloween Sugarpaste Cookies
ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΜΟΥΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ HALLOWEEN

Τι θα χρειαστείς:
1 κουτί μπισκότα τύπου digestiveζαχαρόπαστα λευκή ζαχαρόπαστα μαύρηλίγη άχνη λίγο νερό 

Τι έκανα, λοιπόν! Πήρα μπισκότα τύπου digestive, πήρα ζαχαρόπαστα λευκή και λίγη μαύρη και είχα δίπλα μου ένα μπολάκι με λίγο νερό και άχνη! Οι μούμιες ως γνωστόν είναι τυλιγμένες με λευκό ύφασμα! Έτσι δεν με ενδιέφερε να είναι ομοιόμορφα κομμένη η ζαχαρόπαστα ούτε να έχει συγκεκριμένη μορφή κάθε φορά! Έκοψα κομμάτια λωρίδες ασύμμετρα μεταξύ τους και τα τοποθέτησα με την βοήθεια της άχνης και του νερού επάνω στο έτοιμο μπισκότο ώστε να κολλήσει καλά! Έπειτα έκοψα μικρά μαύρα μάτια με την μαύρη ζαχαρόπαστα και τα κόλλησα και αυτά!Και ιδού το αποτέλεσμα!

ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΜΟΥΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ HALLOWEEN

Εννοείται πως δεν κατέβασα εγώ την ιδέα από το κεφάλι μου! Την είχα κάνει Pin εδώ και καιρό στον Pineterets Board μου και να που ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να την φτιάξω και εγώ με την σειρά μου! Ακολούθησέ με αν θέλεις να αλληλομοιραζόμαστε ιδέες! Έχω άλλη μια παρόμοια ιδέα να σου δείξω που θα ξετρελάνει τα μικρά την ημέρα του party!  Μείνε συντονισμένη μαζί μου γιατί το blog αλλάξει εξ ολοκλήρου εμφάνιση και αέρα!! Ελπίζω να σου αρέσει όσο και εμένα! 



books for halloween


https://mamasnpapasblog.blogspot.com/2017/10/HOW-TO-ORGANIZE-THE-PERFECT-HALLOWEEN-PARTY.html
THE PERFECT HALLOWEEN PARTY

Σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts