Το μικρό μου κοριτσάκι έγινε 2 την προηγούμενη εβδομάδα και εγώ δεν μπορούσα να μην της κάνω ένα όμορφο party με θέμα την αγαπημένη της γουρουνίτσα!..Ναι, ναι το ομολογώ ότι έχασα αρκετό ύπνο, ότι κουράστηκα πολύ, ότι πάνω από 1 εβδομάδα ασχολιόμουν με χαρτόνια, ψώνια και έψαχνα ιδέες αλλά το αποτέλεσμα ήταν τόσο όμορφο και γλυκό που ήταν σαν να μην είχα κουραστεί καθόλου!...
Άλλωστε μία φορά γίνεται 2 το κορίτσι μου!Έτσι δεν είναι?..
Άλλωστε μία φορά γίνεται 2 το κορίτσι μου!Έτσι δεν είναι?..
