Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΣΙΛΟΥΑΝΗ

by - Τετάρτη, Αυγούστου 30, 2017

Τον Θοδωρή Παπαϊωάννου, αγαπημένο συγγραφέα παιδικών βιβλίων, τον γνωρίσαμε μαζί με τα παιδιά πριν από 2 χρόνια μέσα από τα βιβλία του 'Απέναντι' και 'Ανάποδα'! Τις ιστορίες του Μέλιου τις αγαπήσαμε και μας συγκίνησαν πολύ!Σήμερα κρατώ στα χέρια μου την νέα του κυκλοφορία για παιδιά μεγαλύτερης ηλικίας, 9 ετών και άνω, που κυκλοφορεί από τις αγαπημένες μου Εκδόσεις Ίκαρος!

Σιλουανή

Εκδόσεις Ίκαρος

Ο Κωστής και η Διαμαντία είναι δύο παιδιών που πρόκειται να περάσουν τις διακοπές τους στο βουνό μαζί με τους γονείς τους! Η ιδέα αυτή δεν τους ενθουσιάζει καθόλου, μιας και είχαν εντελώς διαφορετικά σχέδια από εκείνα των γονιών τους! Ένα πλάσμα όμως ξεχωριστό, η Σιλουανή, θα βοηθήσει τα παιδιά να δουν με άλλο μάτι τις διακοπές στο βουνό! Θα τους οδηγήσει σε περιπέτειες με ενδιαφέρον, θα τους μάθει μυστικά, θα τους διηγηθεί ιστορίες θρυλικές και το κυριότερο από όλα θα τους κάνει να αγαπήσουν ότι σχέση με αυτό! 
Τα δύο αυτά παιδιά θα βιώσουν από κοντά την μαγεία της φύσης! Θα αντιληφθούν πως όσο την σεβόμαστε και δεν προσπαθούμε να την καταστρέψουμε τότε εκείνη μόνο φιλικά μας αντιμετωπίζει! Η Αγγλίδα επιστήμονας που μελετά μια νεαρή αρκούδα θα βοηθήσει πολύ τα παιδιά να το καταλάβουν πολύ καλύτερα αυτό!

Εκδόσεις Ίκαρος

Ομολογώ πως η Σιλουανή με μετέφερε πίσω στα παιδικά μου χρόνια όταν με το παππού και την γιαγιά μου κάναμε εξορμήσεις στο δασύλλιο του χωριού μου! Υπήρχαν κομμάτια μέσα σε αυτό απάτητα που μόνο οι γνώστες μπορούσαν να τα πατήσουν και ο παππούς μου ήταν ένας από αυτούς! Η ιστορία αυτή με συγκίνησε γιατί σε πολλά σημεία είδα τον εαυτό μου να καθρεφτίζεται! Εμείς που έχουμε χωριό με βουνό και έχουμε ζήσει απίστευτες περιπέτειες μέσα σε αυτό, αυτή η ιστορία μας εκφράζει απόλυτα και μας ξυπνά μνήμες πλούσιες και με συναισθηματική αξία!

Εκδόσεις Ίκαρος

Το βιβλίο αυτό το χάρισα στην ανιψιά μου και εύχομαι να την αγγίξει το ίδιο όσο άγγιξε και εμένα! Ευχαριστώ προσωπικά τον Θοδωρή Παπαϊωάννου που μου ξύπνησε μνήμες τόσο ξεχωριστές που είχα φυλάξει με ευλάβεια στην μνήμη μου!Μπορείς να την αγοράσεις από το ηλεκτρονικό κατάστημα των Εκδόσεων σε καλύτερη τιμή με ένα click από εδώ!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!





You May Also Like

2 σχόλια

  1. Εξαιρετικά σπουδαία για τα παιδιά η "μεταλαβιά" με τη φύση και το βουνό!
    Είναι σημαντικό να συνηγορούν ΚΑΙ τα παραμύθια προς αυτή την κατεύθυνση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τοποθετηθήκατε πολύ σωστά! Σας ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σας!

      Διαγραφή

My Insta Posts