Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Βγαίνει η βαρκούλα του Ντινούλη..

by - Δευτέρα, Αυγούστου 18, 2014

Το καλοκαιράκι ακόμη είναι εδώ και εμείς είμαστε ακόμη σε summer mood..
Καλοκαιρινές διακοπές για πάντα..
Κάθομαι στο μπαλκονάκι και φυσάει αρκετά δροσερό αεράκι..
Μου προκαλεί εντύπωση , βέβαια, αυτό αλλά το προσπερνώ και απολαμβάνω λιγουλάκι την ησυχία που έχει ο κεντρικός δρόμος μπροστά από το σπίτι μας μιας και η πόλη είναι εντελώς άδεια..
Αναμένω την Παρασκευή να ξαναφύγουμε..
Είμαστε από χτες εδώ και ήδη κοιτάμε όλοι την πόρτα..
Ακόμη και η Stacy που είναι μόλις 8 μηνών..
Πφφφ..και η στοίβα με τα ασιδέρωτα επίσης..την πόρτα κοιτάει και αυτή..
Σας υποσχέθηκα φετινές φωτογραφίες πάνω στο φουσκωτούλι μας and here they are..
Relax and enjoy..

 Οι καπετάνιοι του πληρώματος..


Μας προφέρει ώρες χαλάρωσης όταν είμαστε μόνοι μας αλλά και ώρες διασκέδασης όταν έχουμε παρέα..και πιστέψτε με πέρασαν πολλοί από αυτό..όλη η οικογένεια και οι αγαπημένοι μας άνθρωποι..








Ο Ντίνος συνήθως κάθεται δίπλα από τον μπαμπά του μπροστά από το τιμόνι..
Άλλες πάλι φορές τον παίρνει ο ύπνος στην αγκαλιά της μαμάς..


Εμένα πάλι μ΄αρέσει να έχω πάντα μαζί μου ένα βιβλιαράκι για τις ώρες που δεν πλατσουρίζω μέσα στο νερό..
Τις προάλλες διάβαζα το 4ο από τη συλλογή του δικού μου "μυστικού"..
Πέρυσι μιας και ασχολιόμουν με το μεταπτυχιακό μου είχα πέσει στα "σκληρά" που λένε..
Φέτος είπα να το πάρουμε λίγο πιο χαλαρά..
Χωρίς να ξεχνάμε και την ξένη λογοτεχνία..άλλο αν διαβάζαμε συνέχεια του Ντινούλη...
Την Παρασκευή λέω να ξεκινήσω  τα "5 κλειδιά" της αγαπημένης μου Λένας..
Το καλό του να έχεις βαρκούλα είναι ότι μπορείς να πας σε μέρη όπου δεν έχει πολυκοσμία , με αποτέλεσμα να απολαμβάνεις καλύτερα τον ήλιο και τη θάλασσα..επίσης το γεγονός ότι δεν λερώνεσαι με αμμουδιές και δεν ψάχνεις ποτέ για ξαπλώστρα, στην οποία όλο και κάποιος θα είναι κολλημένος δίπλα σου..
Εδώ είμαστε στα Λαλάρια της Σκιάθου..


Στο κολπάκι της Τσούγκριας στη Σκιάθο..


Ο Ντίνος ενός έτους..
Και η Stacy 8 μηνών..

Κάποιος πήρε θέση για ψάρεμα απογευματινό..
Mama' s playing..






Και ο Ντίνος γκρινιάζει λέγοντας " μαμά όχι άλλες φωτογραφίες"..
Ο Ντίνος ..η βαρκούλα του... και το φεγγάρι..
Παρασκευούλα μου ανυπομονώ να έρθεις..
See you guys and gals..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ..
Sleep tight with air condition on ..


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts