Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

happy August's last week!

by - Τρίτη, Αυγούστου 26, 2014

Είμαι τόσο χαρούμενη μα και τόσο λυπημένη ταυτόχρονα..
Πώς γίνεται αυτό θα μου πείτε..
Πολύ απλά..
Το αντράκι μου ετοιμάζεται σε λίγες μέρες να ξεκινήσει σχολείο..
Για δεύτερη χρονιά βέβαια στο μεταβρεφικό αλλά αυτό δεν έχει καμιά απολύτως σημασία..
Είμαι τόσο χαρούμενη που μεγάλωσε τόόόόσο..
Δεν μπορώ να το χωνέψω..
Είναι έτοιμος να μάθει πολλά..
Έχει τόση περιέργεια για τα πάντα γύρω του που δεν του ξεφεύγει τίποτα από το οπτικό του πεδίο..
Ανυπομονεί..
Κάθε πρωί πριν καλά καλά πιεί το γαλατάκι του ρωτάει.."μαμά σήμερα είναι η μέρα που θα πάω σχολείο?" . .
Μόλις η απάντηση είναι όχι κατεβάζει τα μούτρα..
Ουφ!
Και εγώ το περιμένω πώς και πώς να ξεκινήσει..
Έχει τόση ενέργεια που πάει χαμένη..
Φέτος λέμε να γραφτούμε και κολυμβητήριο..
Μαμά και υιός μαζί..
Έχουμε τόσο πολύ ανάγκη να κάνουμε κάτι οι δυο μας~!..
Νομίζω την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσουμε δειλά δειλά..
Αύριο θα προμηθευτούμε ότι χρειάζεται για την πισίνα..,
Μαγιό, σαγιοναρίτσες ειδικές αντιολισθητικές, σκουφάκια και τα συναφή..
Από την άλλη, οι διακοπές δεν μας έφτασαν ούτε κατα διάνοια..
Και άλλον έναν μήνα να είχαμε άδεια πάλι δεν θα μας έφτανε..
Ευτυχώς οι περισσότεροι δεν έχουν επιστρέψει ακόμα και επικρατεί όσο να ναι ησυχία στους δρόμους..
Ιδίως τη νύχτα απολαμβάνεις πιο άνετα το ποτάκι σου στο μπαλκόνι με λιγότερη βαβούρα..
Σήμερα παραλάβαμε τα μαξιλαράκια μας από την Αθηνά και το Craftaholic
Δεν είναι υπέροχα>?..

Μπείτε και σεις και διαλέξτε υπέροχα handmade πραγματάκια για το παιδάκι σας και το δωμάτιό του..
Και μην ξεχνάτε το καλοκαίρι είναι μέσα μας και ακόμη εδώ..
Υπάρχουν και τα Σαββατοκύριακα άλλωστε..
Παρασκευούλα μου μην αργείς..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts