Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Guest post: Happy Mum Angie!!~~

by - Παρασκευή, Φεβρουαρίου 06, 2015

Σήμερα έχουμε την χαρά και την τιμή να φιλοξενούμε στην νέα μας στήλη την μαμά Άντζυ..
Τη διαβάζετε στο υπέροχο blogοσπιτάκι της και πιστέψτε με έχετε να μάθετε πολλά..
Καταπιάνεται σχεδόν με όλα και είναι αυτή η οποία με βοήθησε πάρα πολύ στα πρώτα μου βήματα στο χώρο αυτό..
Χωρίς να με ξέρει ιδιαίτερα ήταν πάντα πρόθυμη να με βοηθήσει σε διάφορα διαδικαστικά όσον αφορά τη λειτουργία του blogger αλλά και όχι μόνο..
Αρκετά βράδια την απασχόλησα με τις δυσκολίες που συνάντησα στο χώρο αυτό..
Και πάντα είχε την διάθεση να προσφέρει..
Φυσικά ανιδιοτελώς..
Αυτή είναι η αιτία που είναι κάπως οργανωμένο το Mama's 'n' Papa's/..
Την ευχαριστώ και την ευγνωμονώ..
Ώρα να την απολαύσουμε και να δούμε τι μας απήντησε..

1. Παρουσίασε μας το blog σου και για ποιο λόγο σου γεννήθηκε η επιθυμία να μπεις στον κόσμο του blogging..(όνομα, περιγραφή)
Το
blog μου είναι το www.happymumangie.gr Την ιδέα μου την είχε ρίξει μια φίλη αρκετούς μήνες πριν ξεκινήσω αλλά δεν ένιωθα ότι υπήρχε λόγος να το κάνω. Αφότου γέννησα το πρώτο μου παιδάκι και επειδή και πριν τη γέννα είχα αρχίσει να ψάχνομαι και να διαβάζω διάφορα περί μητρότητας, μου γεννήθηκε η επιθυμία να εκφραστώ μέσα από αυτό. Έτσι δειλά δειλά ξεκίνησα. Στην αρχή πιο πολύ με θέματα μαμάς-παιδιού και με τον καιρό επεκτάθηκα σε όλα αυτά που βλέπετε σήμερα.

2. Το blogoσπιτάκι σου αντικατοπτρίζει τον εαυτό σου και την καθημερινότητά σου?..
Εννοείται είναι μια συνέχεια του εαυτού μου. Δε νομίζω πως μέσα από ένα προσωπικό ιστολόγιο μπορείς να κρύψεις το ποιος είσαι. Ακόμη κι αν προσπαθήσεις θα είναι πολύ κουραστικό και θα τα παρατήσεις – εκτός του ότι και οι αναγνώστες σου θα το καταλάβουν και θα σε παρατήσουν κι αυτοί.

3. Λίγα λόγια για την προσωπικότητά σου..
Μάλλον είμαι διχασμένη...
Νομίζω ότι είμαι αρκετά δύσκολος άνθρωπος. Μπορώ να γίνω χαλί να με πατήσεις αλλά αν εκνευριστώ καλύτερα να εξαφανιστείς – δε θα με αντέξεις από αυτά που θα ακούσεις από το στόμα μου γιατί δυστυχώς ή ευτυχώς μαζεύω μαζεύω μαζεύω και κάποια στιγμή εκρήγνυμαι (το δουλεύω βέβαια  αλλά δεν τα καταφέρνω πάντα) Ίσως επειδή δε μου αρέσουν οι φωνές, οι συγκρούσεις κλπ κλπ δεν αντιδρώ – αλλά εξαρτάται και από την περίσταση και το άτομο. Και εδώ να πω πως είμαι και αρκετά γλωσσού (όπως είπα εξαρτάται από την περίσταση και το άτομο). Κάποια θέματα και κάποιες απόψεις μου απλά δεν τις διαπραγματεύομαι.  Πολύ νευρική και εγωίστρια αν και μετά τη γέννηση του γιου μου έχω ηρεμήσει αλλά μόνο με αυτόν και τον άντρα μου. Απολαμβάνω και τα πιο απλά πράγματα που κάποιος μπορεί να τα θεωρήσει χαζά. Δε βάζω κ@λο κάτω που λένε και στο χωριό μου, έχω τρομερή ενέργεια, μου αρέσει διαρκώς να κάνω πράγματα που και άλλες τόσες ώρες να είχε η ημέρα πάλι δε θα με έφθαναν.

4. Αγχώνεσαι τώρα που θα γίνεις για 2η φορά μανούλα?..Εγώ για παράδειγμα πίστευα ότι δεν θα μπορούσα να αγαπήσω τόσο πολύ το 2ο παιδάκι μου όσο το πρώτο...Ποιες είναι οι σκέψεις σου>?..
Μέσα στο μυαλό μου είσαι, διαρκώς αναρωτιέμαι πως γίνεται να αγαπήσεις και το δεύτερο παιδί το ίδιο? Βέβαια όλες οι μανούλες με διαβεβαιώνουν πως γίνεται. Έχω αρχίσει και το πιστεύω. Μπορεί να μην ασχολούμαι με την κοιλιά μου όπως στην πρώτη εγκυμοσύνη αλλά το πιστεύω πως μόλις το πάρω στα χέρια μου θα το λατρέψω κι αυτό. Είναι και αυτό κομμάτι του εαυτού μου. Και για να είμαι ειλικρινής δε βλέπω την ώρα που θα τα έχω και τα δυο αγκαλιά και θα τα σφίγγω.

5. Αγαπημένα θέματα συζήτησης στα blogs που σε κάνει να  « κολλήσεις»..
Λατρεύω ότι έχει να κάνει με κατασκευές αλλά μπορώ να κολλήσω με οτιδήποτε ανάλογα τη διάθεση.

6. Τι είναι αυτό που θα σε κερδίσει σε έναν- μία blogger που να σε κάνει να θέλεις να τον- την γνωρίσεις δια ζώσης?>..
Η προσωπικότητά του. Είναι άτομα που θέλω να τα γνωρίσω λόγω κάποιων απόψεων που έχουν και είναι άτομα που θέλω να τα γνωρίσω γιατί τα έχω συμπαθήσει και νομίζω θα μου ταίριαζαν και σα φίλοι.

7. Πιστεύεις ότι το blogging μας φέρνει πιο κοντά?..
Αναμφισβήτητα! Έστω και διαδικτυακά! Προσωπικά υπάρχουν άτομα που αναλογικά την εβδομάδα μπορεί να ασχολούμαι μαζί τους (συζητώντας-διαβάζοντας αναρτήσεις του και σχολιάζοντας) περισσότερο από κάποιους φίλους μου. Μοιραζόμαστε ίδιες ανησυχίες, έχουμε κοινά ενδιαφέροντα αλλά ανακαλύπτουμε και τόσα νέα. Ο κόσμος του
blogging είναι μαγικός!

8. Πώς θα ήθελες να εξελιχτεί η πορεία σου στο χώρο αυτό?...
Δεν το έχω σκεφτεί. Απολαμβάνω το τώρα όπως είναι και πραγματικά μου αρέσει πολύ.

9. Ποια είναι συμβουλή που πιστεύεις ότι θα δίνεις στα παιδιά σου σχεδόν κάθε μέρα όταν μεγαλώσουν..
Να είναι ο εαυτός τους και να μη σταματούν να προσπαθούν για τα όνειρά τους.

10. Κάτι που θέλεις να μοιραστείς- εκμυστηρευτείς με όσους σε διαβάζουν..
Θα ήθελα να τους πω, να χαμογελούν και να απολαμβάνουν κάθε στιγμή, να ρουφήξουν τη ζωή όσο πιο πολύ μπορούν. Οι όμορφες στιγμές είναι αυτές που μένουν  και τίποτα άλλο.


Ελπίζω να μάθατε λίγα πραγματάκια παραπάνω για το κορίτσι μας!!~
Μην ξεχάσετε να κάνετε follow στη σελίδα της ώστε να μην χάνετε καμιά ανάρτησή της...@!@!
Weekend is finally here..
Εμείς αύριο πάμε θέατρο με τον Ντίνο...
Η πρώτη μας παράσταση..
Stay tuned..
Θα επιστρέψω με τις εντυπώσεις ενός 3 1/2 ετών αγοριού όσον αφορά την παράσταση..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ@@!.
Enjoy Friday night!~~~...



You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts