Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

To blogging μας φέρνει πιο κοντά..!!~

by - Δευτέρα, Φεβρουαρίου 02, 2015

Την εβδομάδα που μας πέρασε κανονίστηκε καφεδάκι στα ξαφνικά..
Εκεί που σχολιάζαμε σε διάφορα posts -τσουπ- με τα πολλά με τα λίγα συνεννοηθήκαμε επιτέλους..
Την επόμενη μέρα θα είχαμε παρεούλα!!~....
Τι καλά!!!!...
Θα ερχόντουσαν τα κορίτσια μου..
Η Μαρία από το mama 365 Days και η Μάρθα από το Mama relax...
Από το πρωί ξεκινήσαμε τις ετοιμασίες μας με τον Ντίνο..
Έβαλα το super tasty t- shirt μου και έπιασα δουλειά στην κουζίνα!..
Φυσικά ο Ντίνος αποθανατίζει τη στιγμή..
Η Stacy από κάτω προσπαθεί να αρπάξει τον πλάστη..

Επέλεξα γλυκιές συνταγές τόσο όσο και η συνάντησή μας..
Λίγα cupcakes της Ερμιόνης..
Αυτά για τα μικρούλια..
 Και αυτά για εμάς της μαμάδες..
Fudge της Αθηνάς..
Και λίγα ρολάκια πίτσας για να υπάρχει κάτι αλμυρό..
Φυσικά δεν σκεφτήκαμε να βγάλουμε μεταξύ μας φωτογραφίες..
Δεν προλάβαμε από τα τόσα που θέλαμε να μοιραστούμε..
Όσο μας άφησαν τα σκαθάρια μου..
Αυτό που μου έμεινε από αυτήν την συνάντηση είναι το πόσο χαίρομαι που δεν πέφτω έξω..
Τι εννοώ..
Είμαι λιγάκι φυσιογνωμίστρια..
Όχι ότι δεν έχω πέσει έξω και κάποιες φορές..αλλά όσο να ναι κάποιοι άνθρωποι φαίνονται όχι μόνο από τα λεγόμενα και τις πράξεις τους, αλλά από το βλέμμα τους στις φωτογραφίες..
Είχα την τύχη να δουλεύω με κόσμο 7 συναπτά έτη..οπότε μια μικρή εμπειρία την έχω..
Αναμένω πολύ σύντομα τον επόμενο καφέ μας..
Μάλλον σε κανένα παιδότοπο για να μιλήσουμε οι 3 μας με την ησυχία μας..
Μην ξεχνάτε...
Το blogging μας φέρνει πιο κοντά..
Το λέω και το εννοώ...
Και εις άλλα με υγεία..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!~...
Happy Monday..

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts