Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Happy Holy Week..Happy Easter!!~~...

by - Δευτέρα, Απριλίου 06, 2015

Happy Holy Monday φίλοι μου!!~...
Η Μεγάλη εβδομάδα έφτασε..
Το σπίτι μας καθαρό...
Οι καρδιές μας επίσης και είμαστε έτοιμοι για το δικό μας Πάσχα (πέρασμα) σε λίγε μέρες..
Όλοι ετοιμαζόμαστε για τη μεγάλη Ανάσταση!!~...

Καθαρίζουμε τα σπίτια μας, βάφουμε τα αυγά μας, ψήνουμε πασχαλινά κουλουράκια..
Και ανοίγουμε τις ψυχές μας...
Πάντα μου αρέσει να εξομολογούμαι πριν την Μεγάλη Ανάσταση..
Βλέπω υπάρχει το ίδιο κλίμα και στα blogs των φίλων μου..
Η φίλη μου από το Mommy of 6 μας πρόσφερε ένα ωραίο κειμενάκι σχετικά με την Μεγάλη αυτή η εβδομάδα και τις απορίες ενός μικρού παιδιού για αυτήν./.
Διαβάστε το εδώ...
Σήμερα είναι η δική μου μέρα ετοιμασιών στην κουζίνα και λέω φέτος να μοιραστώ μαζί σας την δική μας (οικογενειακώς) επιτυχημένη συνταγή για μυρωδάτα, αφράτα μαμαδίστικα τσουρέκια..
Επιχείρηση τσουρέκια σήμερα λοιπόν και δεν προλαβαίνω να σας γράψω άλλο μιας και το ζυμαράκι μου έχει φουσκώσει τόσο πολύ...που πολύ φοβάμαι ότι θα ξεχειλίσει έξω από την λεκάνη μου...
Χιχιχιχ.,...
Αισθάνομαι τόσο όμορφα όταν ζυμώνω..
Δεν ξέρω γιατί..r
Ίσως γιατί εκτονώνομαι..
Έχω δώσει τόσες πολλές μπουνιές σήμερα που δεν λέγεται..
Γλυκιές ,όμως, μπουνιές βουτηγμένες στο βουτυράκι και το κοσκινισμένο αλευράκι μου..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ προς το παρόν..
Stay tuned..
Έρχεται λαχταριστή συνταγή πλούσια σε μυρωδιές πορτοκαλιού, μαστίχας παρέα με μαχλέπι και κακουλέ...
Σμουτς!!!!!!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts