Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Happy week!!~~

by - Δευτέρα, Απριλίου 20, 2015

Μια υπέροχη εβδομάδα ξεκίνησε...
Και πώς να μην είναι υπέροχη αφού το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε ήταν απολαυστικό και γεμάτο βόλτες..
Σας έχω ξαναπεί ότι όταν ο μπαμπάς μας λείπει ταξίδι εμείς παίρνουμε τους δρόμους για τα καλά..
Δεν αφήνουμε μέρος για μέρος που να μας αρέσει και να μην το επισκεφτούμε..
Αυτήν την φορά ο καιρός ήταν τόσο ζεστός που θα μπορούσαμε να έχουμε βάλει τα μαγιό μας απολαμβάνοντας το παιχνίδι στην αμμουδιά..
Είπαμε να ζεστάνει λίγο ακόμα ο καιρός..
Το Σάββατο ήταν η ημέρα της μαμάς..

Περισσότερο κάναμε πράγματα που ευχαριστούσαν εμένα..
Κοιτάξαμε βιτρίνες, με τη βοήθεια του Ντίνου αγόρασα 2 συνολάκια και έπειτα καθίσαμε για καφέ με την μικρή μας θεία!!~..
Έχω να πω ότι στο θέμα γούστου με εξέπληξε ο μικρός..
Σύντομος και αποφασιστικός..
Βέβαια, αν τον είχα ακούσει το πιθανότερο θα ήταν τώρα να ήμουν φυλακή μιας και το μάτι του έπεφτε στα πιο ακριβά..
Δεν ξέρετε πόσες φορές δαγκώθηκα..
"Αυτό να πάρεις μαμά..αυτό σου πάει καλύτερα"...
Έπιασε και κουβέντα με τις κοπέλες του μαγαζιού και της έλεγε "παλακαλώ δώστε της και αυτό να βάλει..έχει πολύ ωλαίο χλώμα"..γκουχου γκουχου..
Αυτό, βέβαια, όταν μεγαλώσει θα μου βγει σε καλό γιατί μου φαίνεται πολύ χουβαρντάς...
Συνέχεια μου λέει ''πάλε 200 εβό μαμά να πας για ψώνια"...
Μάλιστα..ελπίζω να το συνεχίσει και όταν μεγαλώσει...
(χαχαχαχαχαχαχαχα)...
Η βόλτα μας τελείωσε αργά το απόγευμα με πολύ ποδήλατο στο πάρκο, την Stacy να μην κατεβαίνει από την κούνια τραγουδώντας ασταμάτητα και ένα Mc flurry από τα Mc Donald's, για το οποίο τρελαίνεται ο μικρός..

Το καλύτερο κομμάτι, όμως, του weekend ήταν το picnik της Κυριακής μας...
Ο ήλιος ήταν τόσο λαμπερός...
Ξυπνήσαμε όλο όρεξη...
Ετοίμασα δυο σαντουιτσάκια...2 φρούτα σε πολυμπάγκ, ένα τραπεζομάντηλο, νεράκια για όλους μας και off we went..
Στο αυτοκίνητο ο Ντίνος ξεφώνιζε "Υπέροχη ιδέα μαμά" και ήθελε να ακούει συνέχεια το αγαπημένο του τραγούδι..
Τρελαίνομαι με τις εναλλαγές που προσπαθεί να κάνει στη φωνούλα του...
Και μέσα σε λίγα λεπτά είχαμε φτάσει στον προορισμό μας..
Αυτό λατρεύω στην περιοχή που μένουμε..
Ότι είμαστε σε λίγα λεπτά κοντά στη θάλασσα..
Όπως θα δείτε υπάρχουν ήδη λουόμενοι στην παραλία..
Άλλοι απλά λιάζονταν, κάποιοι πιο θαρραλέοι βούτηξαν!!~...



Αυτό μ΄αρέσει σε αυτό το μέρος..
Απολαμβάνεις θάλασσα, γρασίδι για παιχνίδι με μπάλα, διάδρομο για ποδήλατο, και αν θέλεις μπορείς να επισκεφτείς και το πάρκο..
Εγώ τα Σαββατοκύριακα το αποφεύγω (το πάρκο) λόγω συνωστισμού...και την καφετέρια επίσης λόγω αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς (ότι αρπάξει ο κώλος μας - συγγνώμη για την έκφραση- αλλά είναι true story)..
Στο βάθος ένας κύριος διαβάζει ανέμελος την εφημερίδα του..

Πάντα φροντίζω ,για τον παραπάνω λόγο που σας ανέφερα, να έχω  πάρει τον αγαπημένο μου iced non fat latte..
Και, κάπως έτσι είμαι πάντα έτοιμη για πολύ κυνηγητό!!~...
Ο Ντίνος κλασσικά δεν αποχωρίστηκε το ποδήλατό του..



Η Αναστασία από την άλλη ήθελε να πάρει τον υπνάκο της...
Δεν την πειράξαμε καθόλου εννοείται..εμείς συνεχίζαμε ανέμελοι τη βόλτα μας..
Όταν ξύπνησε όμως και αντίκρισε πάρκο δεν την κρατούσαμε με τίποτα..
Φυσικά δεν ξεχάσαμε να βάλουμε την αγαπημένη μας κορδέλα από τα χεράκια της φίλης μας της Αλεξάνδρα!!!!...



Και μετά από λίγο ήρθε η ώρα του φαγητού..Κάποιος πείνασε παραπάνω από όσο έπρεπε..

Φεύγοντας φροντίσαμε να μαζέψουμε όλα τα σκουπίδια μας και να μην αφήσουμε ούτε ένα ψίχουλο κάτω..
Και πήραμε το δρόμο της επιστροφής..
Με το πιστόλι μας για νερόφουσκες που είναι τέλειο..
Το χάρηκα και εγώ πιο πολύ από τα παιδιά..
Όσοι με είδαν τριγύρω σίγουρα θα απόρησαν..
Μέχρι την επόμενη φορά σας μαμαδογλυκοφιλώ!!~
Stay tuned..
Έρχεται διαγωνισμός super!!~...
Σμουτς!~

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts