Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

{Weekend mood} Συνταγές για muffins + σπιτικό παγωτό!

by - Παρασκευή, Ιουλίου 24, 2015

Παρασκευή σήμερα και ήδη έχει αρχίσει να φτιάχνει η διάθεσή μου..Όχι ότι αυτήν την εβδομάδα ήταν ιδιαίτερα πεσμένη..Το αντίθετο μάλλον!...Με την Ζωζώ μου παρέα και την μικρή Stacy αυστηρό κριτή, ξεχυθήκαμε στις βιτρίνες...Ε, μια ανανέωση την χρειαζόμασταν εδώ που τα λέμε!Οι εκπτώσεις είναι δελεαστικές!Από την άλλη, είναι και ένας καλός λόγος να περπατήσουμε χαζεύοντας τις νέες τάσεις σε περιοχές και "αγορές"που δεν έχει επισκεφτεί το κορίτσι μου!Νομίζω ότι το κλίμα της Αθήνας της πάει πολύ!..Και δεν ξέρετε πόσο χαίρομαι για αυτό!...Φυσικά πειραματιστήκαμε και στην κουζίνα..!Δοκιμάσαμε νέες γεύσεις φτιάχνοντας λαχταριστό παγωτό Oreo cheesecake αλλά και corn flake muffins με βρώμη, κουβερτούρα, νιφάδες σοκολάτας και σιταριού, μπανάνα και cranberries..

recipes



Την ιδέα για το παγωτό την βρήκα στο blog, το the one with all the tastes!!...Η συνταγή αυτή με ξετρέλανε..Έχω και εγώ μία στο δικό μου βιβλιαράκι πολύ πιο απλή και με λιγότερα υλικά..( 1 ζαχαρούχο, 1 κουτί νουνού, 1 morfat, 1 φυτική κρέμα για βάση..από εκεί και πέρα προσθέτεις ότι θέλεις εσύ ανάλογα με τη γεύση που θέλεις να του δώσεις!)..Αυτή τη φορά, όμως, ήθελα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό! Με κλειστά μάτια ανέτρεξα στο blog της!...


Όμως, σαν πιστή γλυκατζού που είμαι, δεν έμεινα εκεί...Πάντα θέλω να έχω να σερβίρω κάτι με τον καφέ σε κάποια φίλη μου..Οπότε σκέφτηκα να φτιάξω το κλασσικό chocolate cake της εβδομάδος...Καθώς χαζολογούσα το μεσημέρι που τα πιτσιρίκια έπαιρναν την καθιερωμένη τους siesta έπεσα πάνω σε αυτήν  την συνταγή της (επίσης) αγαπημένης μου Mamatsita!!..Είχε φτιάξει cake με musli και μπανάνες...Από μέρες ήθελα να ξεφορτωθώ 3 μπανάνες που είχα στο ψυγείο μου , ώριμες αρκετά ώστε να μην τις αγγίζουν τα ζιζάνια του σπιτιού..Musli δεν είχα αλλά σκέφτηκα να φτιάξω κάτι παρόμοιο μόνη μου..Χρησιμοποίησα τα δικά της υλικά για το μείγμα... Αντί για musli, όμως, έβαλα σε ένα μπολ cranberries, κομματάκια κουβερτούρας, τρούφα σοκολάτας, βρώμη, corn flakes σοκολάτας και almond ground (αμύγδαλα αποφλοιωμένα και αλεσμένα)...Το αποτέλεσμα ήταν τόσο ξεχωριστό που τα μωρά έγλυφαν και τα δάχτυλά τους!...Η δόση ήταν αρκετή για αυτό και τη μοίρασα σε μία μακρόστενη φόρμα του cake και σε 6 θήκες σιλικόνης για muffins!..
Το σπίτι μοσχομύρισε κουβερτούρα και βανίλια με τα μικρά να ανυπομονούν να δουν τι έκρυβε μέσα ο φούρνος και έκανε το σπίτι να μυρίζει τόσο όμορφα..Και, ναι, τολμώ να πω ότι αυτά το muffin δεν τα έχεις ξαναδοκιμάσει!!~Θα τα λατρέψεις και θα θέλεις να τα κάνεις ξανά και ξανά!

Έχουμε ήδη βάλει τα μαγιό μας και τα flip flops μας και είμαστε πανέτοιμοι για βουτιές και παιχνίδι στη θάλασσα με το φουσκωτό Ελπίζω οι υψηλές θερμοκρασίες του Σαββατοκύριακου να σας βρουν και εσάς στην αγαπημένη σας παραλία απολαμβάνοντας ένα ωραίο δροσιστικό ρόφημα ή (why not) ένα καλοκαιρινό cocktail, παρέα με την καλή συντροφιά του αγαπημένου σας βιβλίου..Μην ξεχάσετε να τσαλαβουτίσετε όσο μπορείτε περισσότερο και προσοχή στον ήλιο...Ποτέ χωρίς αντηλιακή προστασία!Πήραμε τα κουβαδάκια και τις μάσκες μας και σας αποχαιρετούμε!!~
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!
Happy weekend !
Happy Friday!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts