Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Dino's 4th LEGO birthday party..!!!

by - Τετάρτη, Ιουλίου 01, 2015

Ήρθε η μέρα λοιπόν του Ντίνου μου!!~Επιτέλους οι μέρες πέρασαν και το περιβόητο party του πραγματοποιήθηκε!!~Ο μικρός όλες αυτές τις μέρες ήταν να σκάσει!!~Έβλεπε που ετοίμαζα και ετοίμαζα, αλλά η μεγάλη μέρα του δεν έφτανε.."Μαμά, μου φαίνεται σαν αιώνας" μου είπε χαρακτηριστικά δύο μέρες πριν τα γενέθλιά του..Ε, λογικό που του φάνηκε να αργεί..Αφού οι προετοιμασίες της διακόσμησης και τα ψώνια τα είχαμε κάνει παρέα όλοι μαζί μέρες πριν..
Το 4ο party μας ήταν όλο χρώμα, τόσο πολύ χρώμα που ήθελες δεν ήθελες κοιτώντας τον μπουφέ σου έφτιαχνε την διάθεση..Την επιλογή του θέματος την έκανε ο ίδιος ο Ντίνος.!!~Ήθελε το 4ο κεράκι της ζωής του να το σβήσει παρέα με LEGO σημαιάκια, πιατάκια και, φυσικά, με LEGO τούρτα..Αν και είναι φανατικός των Playmobil φέτος για πρώτη φορά το Πάσχα, ζήτησε από το νονό του LEGO λαμπάδα!!Κάπως έτσι ξεκίνησε η επαφή του με τα χιλιάδες μικροσκοπικά αυτά τουβλάκια, που όλο και περισσότερο κουράζουν την μαμά, καθώς αυξάνονται μέσα στο σπίτι μας..
lego kids


Lego birthday party

Τα γιορτάσαμε 2 μέρες νωρίτερα μιας και είχαμε προγραμματισμένη επιστροφή στην Αθήνα και δεν θέλαμε να σβήσουμε το κεράκι μακριά από τους αγαπημένους μας φίλους και συγγενείς..Για μία ακόμη φορά έγινε στο σπίτι της μαμάς μου στο χωριό, έχοντας στη διάθεσή μας το τεράστιο μπαλκόνι της..
friends
Στολίστηκε με πολύχρωμα μπαλόνια, κρεμάσαμε τα banner που έφτιαξα με τα χεράκια μου (τα βρήκα στην σελίδα της Δώρας από τo Pretty party ideas και το καινούργιο e-shop της που νομίζω ότι όλοι μας λατρέψαμε ήδη)..δανειστήκαμε καρέκλες από τις γιαγιάδες μου, μιας και θα ήμασταν τουλάχιστον 30 άτομα και για το τέλος αφήσαμε το στόλισμα του LEGO μπουφέ μας με την χρυσή βοήθεια της αδερφής μου (as always)!!~  Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε μπορώ να πω..

lego birthday party
Lego party buffee
Οι καλεσμένοι μας ήρθαν στην ώρα τους και με τα χέρια γεμάτα παιχνίδια και συνολάκια ότι πρέπει για το καλοκαίρι..Η δική μου η χαρά ήταν τόσο μεγάλη που για μία ακόμη φορά κατάφερα, παρά το τρέξιμο που ρίχνω με δυο παιδιά και λόγω έλλειψης ελεύθερου χρόνου, να φέρω εις πέρας τις προετοιμασίες και να πραγματοποιήσω την επιθυμία του μικρού..Αλλά πιστέψτε με, χωρίς την αδερφή μου θα είχα κάνει μία τρύπα μέσα στο νερό, ή πολύ λιγότερα πράγματα..Τον περσινό μας μπουφέ μπορείτε να τον δείτε εδώ!!~...

Δεν αργήσαμε να βγάζουμε φωτογραφίες..Ο μπαμπάς μας, φρόντισε πάρει το νέο gadget που σε βοηθά να βγάλεις από "ψηλά" selfies ,και εμείς δεν σταματήσαμε να παίζουμε με αυτό..-σαν μικρά παιδιά που είμαστε ...
lego friends

lego friends


lego party

lego party

lego friends

Σαν αρχίσαμε να μαζευόμαστε όλοι πέσαμε με τα μούτρα στον μπουφέ..Πώς να μην πέφταμε άλλωστε...Τις περισσότερες νοστιμιές τις έφτιαξε η αδερφή μου..(ναι δεν ντρέπομαι να το πω)..Οι τορτίγιες με κοτόπουλο και καλαμπόκι νομίζω άφησαν εποχή, όπως και η κοτόπιτα της..Επιτυχία είχαν, επίσης, και τα λουκάνικα τυλιγμένα με σφολιάτα...Μην σας πω για τα παστιτσάκια της...Μαμαδίστικα και πεντανόστιμα..Φυσικά, δεν θα μπορούσα να μην φτιάξω τα αγαπημένα cupcakes του Ντίνου, τα οποία έχουν γίνει πλέον must...Και σε parties αλλά και για γλύκυσμα στο σπίτι..
lego cupcakes

lego birthday party

lego birthday party

Η ώρα για την τούρτα δεν άργησε να έρθει, μιας και από πολύ νωρίς όλοι ζητούσαν να την κόψουμε...Ο Ντίνος δεν την είχε δει..Του την κρατούσαμε για έκπληξη..Το σχέδιο μάλιστα το διάλεξε ο ίδιος, ένα απόγευμα καθώς έψαχνα στον υπολογιστή..Δεν μπορούσα να αποφασίσω..Ήμουν ανάμεσα σε δυο σχέδια για πολλή ώρα...Ώσπου ήρθε κάποια στιγμή στο πλάι και μου είπε όλο σιγουριά.."Μαμά νομίζω η μπλε είναι πιο ωραία, έχει και το κίτρινο που αρέσει σε σένα "...Και έτσι η απόφαση πάρθηκε πριν καλά καλά το αντιληφθώ..Όταν είδε ότι, τελικά, επέλεξα την δική του επιλογή άστραψαν τα μάτια του..'Ήταν όλο νάζια και χοροπηδητά..
lego party buffee

lego birthday cake
Την τούρτα την επιμελήθηκε ένας φίλος του αδερφού μου και ομολογουμένως ήταν η πιο νόστιμη και φρέσκια τούρτα που φάγαμε ποτέ σε γενέθλια..Φτιάχτηκε την ίδια μέρα που την θέλαμε και η γέμισή της (σοκολάτα- φράουλα) ήταν σκέτη γλύκα..Τόσο γλυκιά όσο και τα χρόνια του μικρού μου..Μπορείτε να τον βρείτε εδώ...Θα κάνει κάθε σας επιθυμία πραγματικότητα ..
lego party

Από τη γιορτή μας αυτήν δεν θα μπορούσε να λείψει το ποντιακό στοιχείο..Στο κόψιμο της τούρτας είχαμε και μουσική υπόκρουση...Πέραν του στερεοφωνικού που ήταν συνδεδεμένο και έπαιζε στη διαπασών αγαπημένα hits του φετινού καλοκαιριού, κάποια στιγμή το χαμηλώσαμε για να απολαύσουμε τα παιδιά να παίζουν σκοπούς με λύρα και δοξάρι..Ο Αργυράκος μου στα αριστερά να παίζει το νταούλι και ο φίλος του στα δεξιά τη λύρα του!!~Όχι μόνο δεν ξεχνάμε τις ρίζες μας, αλλά τις στηρίζουμε και μεγαλώνουμε τα παιδιά μας με τα τραγούδια του Πόντου..
kids palying music

Ο καιρός ευτυχώς ήταν με το μέρος μας, μιας και πέρυσι το βράδυ των γενεθλίων του έβρεχε καταρρακτωδώς και μάλιστα είχε γίνει διακοπή ρεύματος λόγω της θεομηνίας..Φέτος, όλα πήγαν κατ΄ευχήν..Πώς να μην πάνε άλλωστε με τόση αγάπη μαζεμένη πάνω στο μπαλκόνι μας..Μόνο η απουσία της Κυρίας Ευγενίας μας με στεναχώρησε πολύ!..Θα την συναντήσουμε άλλη φορά όμως είμαι  σίγουρη!Οι καλεσμένοι μας όλοι αγαπημένοι και φίλοι καρδιάς..Μας λείπουν πολύ και ήμασταν πολύ τυχεροί που μπορέσαμε και τους χαρήκαμε όλες αυτές τις μέρες των διακοπών μας στο χωριό μου..
Ευχαριστώ για μία ακόμη φορά των αντρούλη μου, που παρά το γεγονός ότι ήμασταν χώρια πολλές μέρες δεν γκρίνιαξε καθόλου και δεν μας χάλασε το χατίρι να καθίσουμε έναν ολόκληρο μήνα κοντά στις παρέες μας και στα ξαδέρφια μας..Τα παιδιά μας το είχαν ανάγκη αυτό...Μπορεί να εκτροχιάστηκαν λιγάκι εκεί στην εξοχή, αλλά μαζί με τα μεγαλύτερα ξαδερφάκια τους έμαθαν πολλά, έπαιξαν πολύ, μοιράστηκαν, χόρεψαν και τραγούδησαν..Η,δε, μικρή Stacy δίπλα στην μεγάλη μου ανιψιά, την Ζωή, άρχισε να μιλάει πιο καθαρά και να λέει όλες τις λεξούλες..Πλέον ότι θέλει το ζητάει, με αποτέλεσμα να γκρινιάζει πολύ λιγότερο..Οι λέξεις της έχουν αυξηθεί κατά πολύ, όπως επίσης και η κοινωνικότητα της..Είναι λιγότερο κολλημένη πάνω μου οφείλω να ομολογήσω..
mommy and daddy
Και κάπως έτσι επιστρέψαμε στη βάση μας...Οι εξελίξεις στο πολιτικό περιβάλλον τις Ελλάδος είναι τραγικές..Δεν θα επεκταθώ σε περισσότερα εδώ μέσα, μιας και οι περισσότεροι τα γνωρίζετε από πρώτο χέρι..Ίσως αν ήταν διαφορετικό το κλίμα της οικονομίας και δεν υπήρχε το πλαφόν στις αναλήψεις, να μπορούσαμε να καθίσουμε λιγάκι παραπάνω στην όμορφη Θεσσαλονίκη μας..Επειδή, όμως,"αυτοί" δεν αστειεύονται είπα να μην το ρισκάρω και να επιστρέψουμε στην ασφάλεια του σπιτικού μας δίπλα στον μπαμπά μας..Όσο να' ναι μία παραπάνω ασφάλεια μας την προσφέρει η παρουσία του..Είναι ευκαιρία να ανεφοδιαστούμε άλλωστε για τις καλοκαιρινές μας διακοπές..(αν τις πραγματοποιήσουμε βεβαίως βεβαίως και δεν μας έχουν φαλιρίσει μέχρι τότε)..
Το δικό μας mood, όπως και να έχει, δεν πτοείται..Και όνειρα κάνουμε και οι βαρκούλες μας αρμενίζουν και χαρωπά σφυρίζουμε..Αναμένουμε υπομονετικά..Το σίγουρο είναι ότι δεν θα χαθούμε και ότι δεν θα αφήσουμε κανέναν να μας τρομοκρατήσει..Για αυτό και δεν βλέπουμε ειδήσεις, διαβάζουμε όσο πρέπει τα ξένα blogs τόσο για να είμαστε ενήμεροι..Τα περαιτέρω μας χαλάνε την ψυχολογία και δεν θα πάρουμε που λέει και ο λαός..Δεν αγοράζουμε ότι θέλουν να μας πασάρουν..

Θέλω να ευχηθώ στο μικρό αυτό αστεράκι μου, που με έκανε μανούλα για 1η φορά, να είναι πάντα τόσο χαρούμενος, ζωηρός, εκδηλωτικός, κοινωνικός, ενθουσιώδης, επίμονος, φιλόδοξος, φιλότιμος και αποφασιστικός όσο είναι τώρα στη ζωή του..... ....Και όχι δεν υπερβάλω..Είναι όλα τα παραπάνω και ας είναι μόλις 4 χρονών...Στις 29 του Ιούνη γιόρτασα και εγώ μαζί του τα 4α γενέθλια μου ως μανούλα..Χαίρομαι που έχω την δυνατότητα να μην εργάζομαι και που μπορώ να είμαι δίπλα τους..Έτσι δεν χάνω τις πολύτιμες αυτές στιγμές της τρυφερής τους ηλικίας..Μεγαλώνουν αποκλειστικά και μόνο μαζί μου χωρίς καμία βοήθεια από κανέναν και είμαι πολύ περήφανη για αυτό..Αυτά τα 4 χρόνια τους έχω αφιερώσει τη ζωή μου και δεν μετανιώνω..Θα ρθει και η δικιά μου ώρα να ακολουθήσω τα όνειρά μου..Προς το παρόν θέλω να κάνω τα δικά τους όνειρα πραγματικότητα..Αυτά τα μικρά και αθώα όνειρά τους, που μόνο χρώμα και γέλια έχουν μέσα..
Να είναι πάντα τα ματάκια του λαμπερά και πονηρά..
Χρόνια πολλά αστέρι μου!!~
Happy birthday to both of us..
Αlways yours...
Always mine...
mommy and kid

Αν έχουμε ρεύμα μέχρι την επόμενη εβδομάδα (αστειεύομαι...κάπου το άκουσα και αυτό) θα σας πω πώς περάσαμε το weekend που μας έρχεται..Θα είναι γεμάτο θάλασσα, γαλάζιο και πολύ πολύ πλατσούρισμα στο νερό..
Stay tuned!!~
Σας μαμαδογλυκοφιλώ..

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts