Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Η κολοκύθα που έγινε μαξιλάρι!

by - Τετάρτη, Οκτωβρίου 28, 2015

Happy hump day!!
Σήμερα είναι μια ιδιαίτερη μέρα για την Ελλάδα μας μας!Είναι ημέρα γιορτής και υπερηφάνειας!
Η μεγάλη επέτειος του ηρωικού μας ΟΧΙ!! (διαβάστε εδώ αν θέλετε)..
Υψώσαμε και εμείς την γαλανόλευκη σημαία στο μπαλκόνι μας και απολαύσαμε τον ελληνικό καφέ μας!

via google
Αυτές τις μέρες όπως σας είπα πιάστηκα για τα καλά με τις κλωστές και τα κουβάρια μου!Σήμερα μιας και είναι αργία και σκοπεύουμε να καθίσουμε αναπαυτικά στο σπιτάκι μας  είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να συνεχίσω την κουβερτούλα μου ( που βρίσκεται σχεδόν στην μέση ω!!ναι!!) αλλά και να τελειώσω ένα ακόμη κασκόλ που ξεκίνησα για έναν φιλαράκο μας!..Την προηγούμενη φορά σας έδειξα μόνο την  μικρή μου λευκή κολοκύθα!Σήμερα θα σας δείξω πώς η πορτοκαλί life size μου κολοκύθα, η οποία σκόπευα να κάνει παρέα στις κανονικές μας για το Halloween, μετατράπηκε σε μαξιλάρι για το σκαμπό της κουζίνας!Αρχικά ήθελα να μοιάζει κάπως έτσι..Τα μικρά,όμως, είχαν άλλα σχέδια για αυτήν..
Την πήγαιναν από εδώ την πήγαιναν από εκεί!Την έπαιρναν σε όποιο παιχνίδι και αν κατέστρωναν!'Ωσπου μια μέρα κατέληξε στο σκαμπό της κουζίνας!Μόλις έρχεται η ώρα του φαγητού η μικρή Stacy σέρνει το σκαμπό και προσπαθεί να ανέβει..Ο Ντίνος της στρώνει καλά την κολοκύθα και εκείνη παίρνει τη θέση της!Οπότε η δική μας παρέμεινε ξεφούσκωτη με λίγο βαμβάκι στο εσωτερικό της!
Κάπως έτσι αφήσαμε κατά μία έννοια της κολοκύθα μας στη μέση..Το tutorial που χρησιμοποίησα για να την φτιάξω είναι αυτό εδώ!! Η HappyBerry είναι η αγαπημένη μου και θέλω πολύ να κάνω ένα Halloween pumpkin and ghost bunting!!!!!Θα στερηθώ λίγο ακόμα ύπνο αλλά θα το καταφέρω!!~
Ετοιμαζόμαστε όπως καταλαβαίνετε για το Halloween!!
Το ευτυχές είναι ότι τελείωσα το σετάκι για δωράκι που ετοιμάζω με θέμα τα Minnions!
Ανυπομονώ να ολοκληρώσω και το κασκόλ που ξεκίνησα με θέμα τον Olaf και να τα στείλω επιτέλους!!Ήθελα να τα έχω έτοιμα μέχρι την Κυριακή που μας πέρασε αλλά δεν είχα αρκετό χρόνο στη διάθεσή μου!..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!
Happy Wednesday!!



You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts