Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

{Snacks} Υγιεινές ιδέες για το σχολείο!

by - Πέμπτη, Οκτωβρίου 01, 2015

Snack για το σχολείο!
Aυτή η πρωινή σπαζοκεφαλιά..

Αν είσαι και εσύ μαμά με μικρό παιδάκι στο σχολείο - ή και πιο μεγάλο γιατί όχι- είμαι σίγουρη πώς με καταλαβαίνεις...Κάθε πρωί πρέπει να έχεις κάτι έτοιμο για το πρωινό snack του...Και αν έχεις και παιδάκι σαν εμένα που δεν του αρέσει ( ή καλύτερα δεν του έχουν μάθει ) να τρώει τα ίδια και τα ίδια, τότε πρέπει να βρεις κάποιες εύκολες συνταγές και γρήγορες ώστε να τις κάνεις ανά τακτά διαστήματα μέσα στο μήνα....Σας είχα δείξει μια ωραία συνταγή για ψωμάκια bagels παλιότερα εδώ..Σήμερα σκέφτηκα να σας δείξω την χτεσινή μου "ορθοστασία" στην κουζίνα...(σκέφτηκα να τα κάνω μαζεμένα)...

Σου έχω την πιο εύκολη συνταγή για τυροπιτάκια την οποία στην είχα δείξει και εδώ..
Χωρίς φύλλο και πολύ ζύμωμα..
Η συνταγή έχει μόλις 3 υλικά...
1 φαρινάπ- 1 βιτάμ χρυσό- 1 στραγγιστό γιαούρτι- λίγο αλάτι
Για τη γέμιση χρειάζεσαι 1 αυγό, τυράκι, λίγο πιπεράκι και μοσχοκάρυδο..( αν θέλεις και άλλα τυριά, εγώ συνήθως βάζω και γραβιέρα)
Ζυμώνεις μέχρι να γίνει το ζυμάρι σου ομοιόμορφο..
Μετά ξεκινάει το παιχνίδι..
Εγώ χωρίζω τη ζύμη σε μπαλάκια (περίπου 25) και ο Ντίνος τα ανοίγει με τον μικρό μας πλάστη..
Βάζω τη γέμιση στο κέντρο και έπειτα τα κλείνω..
Στο τέλος πασπαλίζουμε μαζί παπαρουνόσπορο ή σουσάμι..

Η άλλη αγαπημένη μου συνταγή είναι αυτή των cupcakes..Ο Ντίνος τα λατρεύει, οπότε τα κάνουμε συχνά..Οι συνταγές που έχω μαζέψει είναι πολλές...Λατρεύω  όλα τα cupcakes της Ερμιόνης και τα έχω χιλιοδοκιμάσει....εδώ )...Έχω φυλάξει όμως και άλλες όπως αυτή εδώ...Χτες επιχείρησα τα κεκάκια της Mamatsita που τα βρήκα στο αγαπημένο της blog εδώ...Επειδή μου αρέσει να βάζω και το δικό μου χεράκι, όμως, στην κάθε συνταγή που δοκιμάζω πρόσθεσα χυμό πορτοκαλιού και ξύσμα από ένα πορτοκάλι..Αν είστε και εσείς cupcake lovers δοκίμασε τες μία μία...Θα με θυμηθείς..
Κάποιες φορές το θέλει για το απογευματινό του με ένα ποτήρι φρεσκοστυμμένο χυμό πορτοκαλιού...
Την ώρα, λοιπόν, που μάζευα και ήμουν έτοιμη να κλείσω το φούρνο έπεσε το μάτι μου στις ζαχαρόπαστες που είχα αγοράσει τις προάλλες...Από μέρες με ρωτάει ο μικρός "μαμά τι θα τις κάνουμε τις πάστες ( έτσι τις λέει-χαχαχα) και μιας και μου ζητούσε επανειλημμένα να του φτιάξω μπισκότα, σκέφτηκα να του κάνω μπισκότα βουτύρου με ζαχαρόπαστα επάνω!...
Και τότε έπαθα το σοκ οτι δεν έχω μια απλή συνταγή για μπισκότα βουτύρου...Έψαχνα τα βιβλία μου και τα σημειωματάρια...Τίποτα...Όλα με σοκολάτα, cranberries και δεν συμμαζεύεται..Ώσπου πήρα την αδερφή μου τηλέφωνο που ξέρω οτι κάνει ωραία μπισκότα βουτύρου..
Θα χρειαστείς : 500 γρ. βούτυρο- 2 φλυτζάνια ζάχαρη- 2 αυγά- 2 βανίλιες- 1kg αλεύρι για όλες τις χρήσεις..
Αυτή τη φορά ο Ντίνος διάλεξε σχήμα πουλάκι και πεταλούδα για τα μπισκότα του..
Κόψαμε και την ζαχαρόπαστα μας με τα ίδια σχέδια και ιδού το αποτέλεσμα!..
Μια νόστιμη λιχουδιά για να συνοδέψει το πρωινό ή το απογευματινό γάλα..


Αυτές είναι κάποιες από τις δικές μου εύκολες και γρήγορες συνταγές για νόστιμο κολατσιό στο σχολείο..Δεν αγαπάμε καθόλου τα είδη περιπτέρου και αποφεύγω να αγοράζω από το φούρνο τυροπιτάκια, μπισκοτάκια και τα συναφή...Προτιμάμε να τα φτιάχνουμε μαζί με τον μικρό στην κουζίνα...Είναι η στιγμή που δημιουργούμε μαζί..Βοηθάει πολύ το γεγονός ότι του αρέσει και αυτουνού να καταπιάνεται με τέτοια..Μωρέ λες να μας βγει ζαχαροπλάστης?.....Που ξέρεις??...
Άλλωστε και ο μπαμπάς του μαγειρεύει εξαιρετικά...!!

Θα ακολουθήσουν και άλλες τέτοιες συνταγούλες στο blog...
Ελπίζω να σας βοήθησα λιγάκι με αυτά που σας προτείνω...
Προς το παρόν σας μαμαδογλυκοφιλώ..
Σμουτς!!~

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts