Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

THE MAGIC OF CHRISTMAS - HOW CHRISTMAS MAKE US COME CLOSER

by - Δευτέρα, Δεκεμβρίου 04, 2017

Δεν ξέρω αν ανήκεις σε εκείνους που μελαγχολούν τα Χριστούγεννα ή σε εκείνους που τα  περιμένουν σαν μικρά παιδιά πως και πως ή αν ανήκεις και στις δύο αυτές κατηγορίες όπως εγώ! Τα Χριστούγεννα είναι μια μεγάλη γιορτή για εμάς τους Χριστιανούς και προετοιμαζόμαστε για αυτή στα σπίτια μας αρκετές μέρες πριν! Κάποιοι κρατάμε νηστεία, εξομολογούμαστε, φτιάχνουμε γλυκά να μυρίσει το σπίτι μας, καθαρίζουμε κάθε γωνιά του σπιτιού μας να είναι λαμπερή, στολίζουμε με στεφάνια, ρόδια, καρυοθραύστες, στολίδια, καραβάκια, φωτάκια και λαμπιόνια!Είναι μια γιορτή που μαζεύεται όλη η οικογένεια στο τραπέζι μαζί, ανταλλάσσουμε δώρα, μοιράζουμε αγκαλιές, ανοίγουμε τα σπίτια μας στα παιδιά που τραγουδούν τα κάλαντα και το σπίτι μας μυρίζει συνεχώς κανέλα, γαρύφαλλο και πορτοκάλι! Και αυτοί είναι μόνο λίγοι από τους λόγους που τα Χριστούγεννα μας φέρνουν πιο κοντά!

christmas

THE MAGIC OF CHRISTMAS

Είναι η πιο υπέροχη εποχή του χρόνου όπως μας τραγουδά χρόνια τώρα ο Andy Williams! Η πιο γιορτινή, η πιο λαμπερή, η πιο φαντασμαγορική, η πιο δοτική, η πιο χαρούμενη και η πιο cozy! Εμείς περνάμε τις γιορτές μας οικογενειακά, στο πατρικό μου σπίτι, με τα αδέρφια μου, τα ανίψια μου, τις γιαγιάδες μου, τις θείες, τα ξαδέρφια και τους γείτονες! Τα Χριστούγεννα μας φέρνουν πιο κοντά γύρω από ένα γιορτινό τραπέζι, μπροστά από το τζάκι ή βόλτα για ένα ποτό στην στολισμένη πόλη!Τα καταστήματα παιχνιδιών & ρούχων έχουν την τιμητική τους και όλος ο κόσμος βάζει πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη τις ημέρες αυτές!

THE MAGIC OF CHRISTMAS

THE MAGIC OF CHRISTMAS

Το πώς καταφέρνουν τα Χριστούγεννα να μας φέρουν πιο κοντά είναι νομίζω ένα μυστικό που κρύβεται καλά στην μαγεία των ημερών! Από μικρή θυμάμαι τα Χριστουγεννιάτικα τραπέζια που γευματίζαμε όλη η οικογένεια μαζί! Η μαμά μου να μας σερβίρει στο ακριβό της σερβίτσιο, ο μπαμπάς μου να ανοίγει το καλό κρασί, ο αδερφός μου να επιμελείται την μουσική και η αδερφή μου τη διακόσμηση! Εγώ ήμουν η εικαστική παρέμβαση!😅Τα πιάτα της μαμάς μου δύσκολα ξεχνιούνται!Αλμυρά, γλυκά, ποικιλίες, γλυκόξινα ( πριν καν εμφανιστεί ο Άκης, ο Πετρετζίκης ντε!), η Αργυρώ ( όχι η δικιά μου.. αυτή της τηλεόρασης ) και ο Δρίσκας.. Το Ρουλάκι είναι νούμερο ένα μαγείρισσα και θα έπρεπε να έχει δικό της κανάλι μαγειρικής! Όσοι την ξέρετε συμφωνείτε μαζί μου τώρα το ξέρω! 


THE MAGIC OF CHRISTMAS


THE MAGIC OF CHRISTMAS

THE MAGIC OF CHRISTMAS


THE MAGIC OF CHRISTMAS

THE MAGIC OF CHRISTMAS

THE MAGIC OF CHRISTMAS

Θα μπορούσα να σου δείχνω για ώρες εικόνες από τα τραπέζια μας!Δεν έχει όμως τόσο σημασία η εικόνα η ίδια αλλά το συναίσθημα που σου βγάζουν μερικές! Τα Χριστούγεννα για εμάς είναι ιερά και μας φέρνουν πιο κοντά, ακόμα πιο πολύ, από τότε που ο Φώντας έφυγε! Δεν ξέρω πως θα ήταν αν ήταν ανάμεσά μας, σίγουρα όμως δεν είχαν αυτήν την πικρή γεύση στο τέλος της βραδιάς που μένει στα χείλη μας ανήμερα των Χριστουγέννων! Η απουσία του είναι για εμάς ένας ατράνταχτος λόγος να έρθουμε ακόμα πιο κοντά αυτές τις μέρες! Παρέα απαλύνουμε τον πόνο μας, συζητάμε για αυτόν, γελάμε λέγοντας ιστορίες και κάποιες φορές απλά σιωπούμε προσπαθώντας να πνίξουμε αυτή τη σταγονίτσα που επιμένει να βγει από την άκρη του ματιού μας!


THE MAGIC OF CHRISTMAS

THE MAGIC OF CHRISTMAS

THE MAGIC OF CHRISTMAS

Τα φετινά Χριστούγεννα ίσως να μην τα περάσω στο πατρικό μου! Είμαι τόσο γεμάτη συναισθηματικά ύστερα από ένα υπέροχο καλοκαίρι στο χωριό  που θα το αντέξω πιστεύω! Η αλήθεια είναι πως το έχουμε ανάγκη να ζήσουμε το σπίτι μας αυτές τις μέρες, και εμείς και τα παιδιά μας! Ο Ντίνος περιμένει τον Άγιο Βασίλη από το δικό μας τζάκι και η Stacy ανυπομονεί να του σερβίρει αυτό το γάλα και το μπισκοτάκι! Θα είναι τα πρώτα Χριστούγεννα μακριά από τους αγαπημένους μου αλλά είμαι σίγουρη πως θα είναι εξίσου γεμάτα αγάπη και μαγεία!Τα παιδιά μας θα απολαύσουν πιο πολύ το στολισμένο σπίτι μας, θα διαβάσουμε πολλές χριστουγεννιάτικες ιστορίες, θα δούμε πολλές χριστουγεννιάτικες ταινίες και θα φτιάξουμε υπέροχα diys και νόστιμα χριστουγεννιάτικα γλυκά!


THE MAGIC OF CHRISTMAS

Τι και αν είναι η πιο κρύα εποχή του χρόνου, στις καρδιές μας υπάρχει μόνο φλόγα!Φλόγα που σιγοκαίει και θέλει να διοχετευτεί δεξιά και αριστερά!  Αυτές τις μέρες μοιράζουμε περισσότερες αγκαλιές, ανάβουμε τα κεριά μας, βράζουμε πορτοκάλι και κανέλα να μυρίσει το σπίτι, ανοίγουμε κρασί να πιούμε, λέμε ιστορίες μπροστά από το τζάκι, τραγουδάμε αγαπημένους σκοπούς στο κλίμα των ημερών και παίρνουμε τηλέφωνο τους αγαπημένους μας περισσότερο από όσο κάναμε πριν! Δεν ξεχνάμε κανέναν!


THE MAGIC OF CHRISTMAS

Καλά Χριστούγεννα σε σένα που με διαβάζεις και σε ευχαριστώ τόσο πολύ για αυτό! Μπορεί να μην το ξέρεις αλλά για μένα η συντροφιά σου είναι μεγάλη υπόθεση! Σου δίνω εδώ το link ου μπορείς να βλέπεις όποτε θέλεις όλα τα Χριστουγεννιάτικα posts που έχουν ανέβει παλιότερα αλλά και θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν τις ημέρες αυτές! Μπορείς να κάνει subscribe εδώ δεξιά στο mail list μου ώστε να είμαστε σε επαφή αλλά και να με ακολουθήσεις στο Insta & στο Facebook!

Σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

2 σχόλια

  1. τα Χριστουγεννα παντα κρύβουν μία θλίψη, αλλά παντα ειναι γλυκια θλίψη! υπεροχη αναρτηση, με έβαλες στο κλίμα κατευθειαν...οποτε για αποψε εχει μπισκότα και ζεστή σοκολάτα και ταινια...Μονος στο Σπίτι για αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα που τα λες...λόγια γεμάτα συναισθήματα! Μακάρι να είμαστε γεροί και να γιορτάζουμε με τις οικογένειές μας χωρίς πόνο, θλίψη, δυστυχία...
    φιλάκια φίλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

My Insta Posts