Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

CHALKBOARD STORIES

by - Σάββατο, Μαρτίου 04, 2017

Για ένα πράγμα χαίρομαι απίστευτα σε αυτό το σπίτι που είμαστε τα πρώτα χρόνια μας στην Αθήνα!Καλά, εντάξει, χαίρομαι και για άλλα ok, αλλά αυτό είναι το πρώτο αγαπημένο χαρακτηριστικό αυτού του διαμερίσματος που μου 'ρχεται στο μυαλό με την πρώτη σκέψη! Οι μαυροπίνακες που έβαψα με τα χεράκια μου!✌💪💜

Τα πιτσιρίκια είναι πάντα ανήσυχα σε αυτές τις μικρές ηλικίες! Από την πρώτη στιγμή που είδα τον Ντίνο να εκφράζει τέτοιας φύσεως ανησυχίες, δηλαδή να θέλει να ζωγραφίζει στους τοίχους 😅, σκέφτηκα πως δεν μπορώ να του στερήσω αυτή την επιθυμία! Νομίζω πως σε όλα τα παιδιά αρέσει να το κάνουν αυτό! Τους δίνει περισσότερη ελευθερία και όταν αισθάνεσαι ελεύθερος δημιουργείς ακόμα καλύτερα!Εμείς αγαπάμε πολύ τις κιμωλίες και εγώ, μανιακή με την σκόνη και την καθαριότητα, σου εγγυώμαι πως δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα αν αποφασίσεις να βάψεις έναν τοίχο μαυροπίνακα!Αφού τους αντέχω εγώ τότε σίγουρα θα τους αντέξεις και εσύ!😉

Όπως θα διάβασες και στην πιο πάνω ανάρτηση ☝ έχω ένα μικρό δωματιάκι τύπου craft room, όπως το λέω εγώ, στο οποίο θα βρεις από τρόφιμα, κλωστές μέχρι και πινέλα ζωγραφικής!Οι τοίχοι αυτοί έχουν την δική τους ιστορία! Τους 3 τοίχους του τους έχω μετατρέψει σε chalkboard! Κάθε μέρα εξιστορούν και κάτι διαφορετικό! Τα ψώνια της εβδομάδος, τις υποχρεώσεις του μήνα, τα προγραμματισμένα μας ραντεβού, μηνύματα αγάπης, χαρούμενα γενέθλια, εποχιακά banners και πολλές ζωγραφιές των παιδιών μας με πολύχρωμες κιμωλίες!
birthday message on a chalkboard
https://mamasnpapasblog.blogspot.gr/2016/09/chocolate-birthday-cake-with-berries.html

message on a chalkboard
https://mamasnpapasblog.blogspot.gr/2016/02/bloggersbrunch.html

my chalkboard

easter message on a chalkboard
https://mamasnpapasblog.blogspot.gr/2017/02/pasxa-preparations-flying-tiger-hellas.html

diy magic paint
https://mamasnpapasblog.blogspot.gr/2016/06/diymagicpaintdrawing.html
message on a chalkboard
https://mamasnpapasblog.blogspot.gr/2016/04/easterbunnygarlands.html



summer free printables
https://mamasnpapasblog.blogspot.gr/2016/06/summer-free-printables-diy.html
Είναι αυτό το μέρος του σπιτιού μας που ο καθένας εκφράζεται ελεύθερα! Κυρίως τα παιδιά μας! Έχουν πλάκα αυτά που ζωγραφίζουν εκεί! Η Stacy συνήθως μου αφιερώνει καρδιές, ανθρωπάκια μικρά και φαλαινίτσες! Έχει κόλλημα με αυτές! Α!Και με τους ιπποπόταμους! Ο Ντίνος σπάνια ζωγραφίζει εκεί! Περισσότερο γράφει τα γράμματα που κατακτά κάθε φορά, αντιγράφει λέξεις που του ζεσταίνουν την καρδιά, όπως μαμά, μπαμπάς, Εύη Μαμά και πολλά ονόματα φίλων του!Μακάρι να μπορούσα να τις κρατήσω όλες και να μην σβήσω καμία! Μακάρι όλο το σπίτι να μπορούσα να το κάνω μαυροπίνακες! Έτσι, ο κάθε τοίχος θα είχε την δική του ιστορία!Ακριβώς όπως και οι τρεις αυτοί!💜💛💚
kids drawing on chalkboard

chalkboard kids

kids drawing on a chalkboard

kids drawing on a chalkboard

kids drawing

drawing on a chalkboard

chalkboard kids
Δεν ξέρω αν στο καινούργιο σπίτι που θα μετακομίσουμε σύντομα θα μας δοθεί η ευκαιρία να έχουμε τέτοιους μαυροπίνακες στην διάθεσή μας, σίγουρα όμως ένα αυτοκόλλητο μαυροπίνακα ο Ντίνος και η Stacy θα το έχουν στο δωμάτιό τους! Εκεί ο καθένας θα μπορεί να ζωγραφίζει αυτό που ονειρεύεται εκείνη την στιγμή, να γράψει σκέψεις (αργότερα μόλις μεγαλώσουν κι άλλο) ή να έχουν το αγαπημένο τους motto που θα το βλέπουν και θα χαίρονται!Τώρα που ξέρουμε τι σημαίνει να έχεις έναν τέτοιο πίνακα στο σπίτι σου δεν μπορούμε να τον αποχωριστούμε!😏

Δεν ξέρω αν σου άρεσε αυτή η αναδρομή στα event που διαδραματίστηκαν στους μαυροπίνακες μας, εγώ πάντως την απόλαυσα ιδιαίτερα πολύ! Νομίζω πως ήταν ο καλύτερος τρόπος να αποχαιρετήσω το σπιτάκι μας που μένουμε τώρα! Πάντα μελαγχολώ όποτε αποχωρίζομαι ένα από τα σπίτια μας! Οι τοίχοι τους κρύβουν μέσα τους τα γέλια μας, τις φωνές μας, τα παιχνίδια μας, τα κυνηγητά μας, τα τραγούδια μας και τις παραφωνίες μας..Κρύβουν μέσα τους την ζωή που μοιραστήκαμε όσο βρισκόμασταν εκεί! Ο άντρας μου θα πει πως για το συγκεκριμένο σπίτι πάντα γκρίνιαζα, επειδή δεν έχει ευρύχωρο καθιστικό και τρίτο υπνοδωμάτιο, για την φασαρία του κεντρικού δρόμου τους θερινούς μήνες και για πολλά πολλά άλλα..Όπως και να έχει σε αυτό το σπίτι ξεκίνησα να blogάρω, σε αυτό το σπίτι υποδέχτηκα τις καινούργιες μου φίλες και μοιράστηκα μαζί τους όμορφες και αξέχαστες στιγμές, parties, brunch και cocktail nights! Αυτό το σπίτι ήταν η φωλίτσα μας για 4 ολόκληρα χρόνια! Αγάπησα και το τελευταίο του ελάττωμα! Τώρα ανυπομονώ να αγαπήσω και το επόμενο! Είναι super σου το ομολογώ!! Θα το βλέπεις στην πορεία μέσα από τα post μου!Θα κλείσω με την φωτογραφία από τα τελευταία μου γενέθλια που γιορτάσαμε σε αυτό το σπίτι!
Ως την επόμενη φορά, σε μαμαδογλυκοφιλώ!😘😘

P.s: Η ιδέα για αυτό το post μου γεννήθηκε όσο διάβαζα αυτήν την ανάρτηση της Creations With Fantasy!

chalkboard message


You May Also Like

14 σχόλια

  1. ¨Ομορφες στιγμές όμορφα αποτυπωμένες! I love blackboard! με το καλό στο νέο σας σπιτικό! σίγουρα θα έχει μια γωνιά για έναν νέο μαυροπινακα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δάφνη! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι καλλιτεχνίες μας!χαχαχ!!Ευχαριστούμε πολύ όσον αφορά την μετακόμιση! Να έχεις μία όμορφη ΚυριακΉ!

      Διαγραφή
  2. Τι ομορφες ζωγραφιες κοριτσι. Τι κριμα που δεν μπορεις να ξυλωσεις τους τοιχους να ρους παρεις μαζι σας. Δεν πειραζει ομως! Ολο και κατι θα βρεις να κανεις στο καινουριο σπιτι.
    Υ.γ. ευχαριστώ πολύ για την αναφορα!
    Σε φιλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιο πιθανόν είναι να βάλω αυτοκόλλητο μαυροπίνακα στα δωμάτιο! Ελπίζω να είναι ανθεκτικό !Καλημερούδια!!!!!

      Διαγραφή
  3. Αυτος ο μαυροπινακας ηταν πραγαματικα πολυαγαπημένος!! Με το καλο να μπείτε στο καινούριο σας σπιτι Ευη μου!! Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελπίδα μου!!!!!Πολυαγαπημένος όλων μας!!χεχε

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα όμορφη! Μπορεί οι μαυροπίνακες να μην είναι της απόλυτης συμπάθειάς μου αλλά δεν αμφιβάλλω καθόλου για την δημιουργική τους αξία! Οπότε θα περιμένω με χαρά στο σπιτάκι σας το καινούργιο να ξαναδώ να δημιουργείτε σε διαφορετικό σημείο αυτή την φορά! Τα φιλιά μου! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα είσαι η πρώτη που θα τις δει!χεχε!!!! Ευχαριστώ για το compliment!!χοχοχο!!

      Διαγραφή
  5. Δεν το έχω τολμήσει ακόμα, ίσως την άνοιξη που σκοπεύω να βάψω το δωμάτιο της μικρής να το δοκιμάσω... Με το καλό στο νέο σπίτι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόλμησέ το ρε φίλη μου! Τι περιμένεις!! Είναι τέλειοι και χρήσιμοι!!! Μην το σκέφτεσαι καθόλου!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλή νέα αρχή γλυκιά μου Εύη!! Με το καλό! Υπέροχες αναμνήσεις καλώς τις αποτυπωσες τόσο όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου σε ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η αναδρομή μου! Στιγμές που δεν θέλω να χαθούν με το πέρασμα του χρόνου!Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Ιδεάρα στ' αλήθεια!!
    Να το κάνεις και στο νέο σας σπίτι!
    Και οι αλλαγές στο μπλογκόσπιτο σου μου αρέσουν πολύ να ξέρεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου είσαι η πρώτη που τις πρόσεξε τις αλλαγές μου!!!!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου λόγια και χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!!!!!!

      Διαγραφή

My Insta Posts