Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Cold never bothered me anyway...

by - Παρασκευή, Φεβρουαρίου 05, 2016

Let it go..Let it snow..

Μιας και ο καιρός δεν μπορεί να αποφασίσει αν θα είναι χειμωνιάτικος ή αν θέλει από τώρα να μας φέρει την άνοιξη - έχει και αυτός τα ψυχολογικά του- σκέφτηκα να συνεχίζω να πλέκω ανέπαφη σκουφάκια και διάφορα άλλα μικροδωράκια..
Αγαπημένο θέμα για τα κοριτσάκια ως γνωστόν είναι η Έλσα από την αγαπημένη ταινία της Disney "Frozen"..Αφού ολοκλήρωσα τις προάλλες το σετ Frozen για ένα κοριτσάκι μικρό που το party της θα έχει το αντίστοιχο θέμα, τσουπ μου ήρθε παραγγελία για headband Frozen από μία πολύ καλή μου φίλη..
Frozen headband
Δεν σας κρύβω πως μόλις το τελείωσα η μικρή μου Stacie θέλησε και ένα στέμμα για αυτήν..Οπότε έπιασα δουλειά και ολοκλήρωσα και ένα δεύτερο...
Stacy's Frozen headband
Και μόλις κάθισα να απολαύσω το βραδινό μου τσαγάκι...τσουπ πέσανε και άλλες δύο παραγγελίες για την κορδέλα αυτήν...Το πόσο χαίρομαι που αρέσουν αυτά που φτιάχνω απλά δεν μπορώ να το περιγράψω με λόγια..Δεν είχα φανταστεί ποτέ μου την εξέλιξη των πραγμάτων προς αυτήν την κατεύθυνση!!
Έτσι λοιπόν έφτιαξα για μία μικρή μου τσαχπίνα φίλη και το σετ, και την κορδέλα στέμμα αλλά και μία ακόμη κορδέλα απλή να έχει να τις αλλάζει...
Και κάπως έτσι σκέφτηκα να ξεκινήσω να πλέκω και άλλες κορδέλες- headbands και με πριγκίπισσες αλλά και για εμάς τα μεγάλα κορίτσια, που μας αρέσουν πολύ τα αξεσουάρ για τα μαλλιά..Τι κι αν προμηθεύτηκα ανοιξιάτικα χρώματα όλο ζωντάνια και διάθεση, έχω καλά φυλαγμένα τα χειμωνιάτικα μου στις αποχρώσεις που απαιτεί η μόδα...cherry, olive, blackberry και τα τοιαύτα..
Μέχρι τότε σας μαμαδογλυκοφιλώ!!!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts