Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

I heart Colours&JeMs!...

by - Τρίτη, Φεβρουαρίου 02, 2016

Την λατρεία μου για τα statements, τα κολιέ και διάφορα μπιζού όσοι με διαβάζετε και βλέπετε τις φωτογραφίες μου σίγουρα θα την έχετε καταλάβει..Αγαπάω ότι έχει να κάνει με την γυναίκα σε υπερβολικό βαθμό..Τα αξεσουάρ θεωρώ πως δίνουν πολλή χάρη στο καθημερινό μας ντύσιμο και έχουν την δυνατότητα να απογειώσουν ακόμη και το πιο απλό μας look, ακόμη και το πιο φτηνό μας φόρεμα ή T- shirt...Μου αρέσει να τα συνδυάζω με διαφορετικά ντυσίματα κάθε φορά και σε όποια έξοδό μου, ακόμα και στο super market- που λέει ο λόγος- θέλω να φορέσω το κατιτίς μου βρε παιδί μου...Όταν μάλιστα αυτά τα αξεσουάρ είναι φτιαγμένα από αγαπημένα μου πρόσωπα, τα αγαπώ και τα εκτιμώ ακόμα περισσότερο...
Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας ένα δωράκι έκπληξη που έλαβα από ένα αγαπημένο μου πρόσωπο που κάνει τα πρώτα του βήματα στο χώρο του χειροποίητου κοσμήματος!...Πρόκειται για την εταιρία Colours&JeMs...

Μόλις άνοιξα το πακετάκι μου κατάλαβα πόσο καλά με ξέρει!..
Όλα του γούστου μου και όλα κατάλληλα για μία περιποιημένη casual εμφάνιση...
Με μια γρήγορη ματιά στο μαγαζάκι της στο etsy θα δεις και εσύ πως οι τιμές της απλά δεν υπάρχουν..Προσιτές και σύμφωνα με τα δεδομένα της εποχής..Πλησιάζει και ο Βαλεντίνος και όσο και να μην μου αρέσει πολύ αυτή η γιορτή, την οποία μάλιστα δεν συνηθίζουμε να πολύ-γιορτάζουμε ιδιαίτερα με τον husband, σκέφτηκα πως θα ήταν μία πολύ καλή ευκαιρία να κάνω μια βολτίτσα και στη σελίδα της στο Instagram...
Δείτε τι διάλεξε για μένα η αγαπημένη μου..
Μιας και αυτόν τον μήνα πολλές φίλες μου έχουν τα γενέθλιά τους σκέφτομαι να διαλέξω κάτι για αυτές από το Colours&JeMs....Σε ποια γυναίκα άλλωστε δεν αρέσει να της προσφέρεις κοσμήματα???...Ε??...Στις φίλες μου πάντως σίγουρα...


Θέλω να ευχηθώ στο κορίτσι μου καλή αρχή στο ξεκίνημά της και είμαι απόλυτα πεπεισμένη πώς θα τα πάει μια χαρά, αφού ήδη σκίζει και στην Ελλάδα, με αποστολές και εκτός Αθηνών, αλλά και στο εξωτερικό!Όταν επιχειρείς κάτι τόσο οργανωμένα και όλα είναι άψογα φροντισμένα η επιτυχία είναι σίγουρη!...
Το' χεις φίλη μου, το ' χεις!!...
Και εγώ θα είμαι πιστή ColoursJemista....χχιχιιχ...

Αν σου αρέσουν και σένα τα όμορφα και προσεγμένα κοσμήματα και δεν θέλεις παρόλα αυτά να ξοδεύεις μια περιουσία για να τα αγοράσεις, δεν έχεις παρά να χαρίσεις ένα like στο κορίτσι μου εδώ και να την ακολουθήσεις στο instagram ώστε να ενημερώνεσαι για τα νέα πραγματάκια που ανεβάζει σχεδόν καθημερινά!..Μπορείς να δεις και τις τιμές των προιόντων στο μαγαζάκι της στο etsy...
Δεν πρέπει να ξεχνάμε να φροντίζουμε τον εαυτό μας και να  κάνουμε όσο το δυνατόν συχνότερα πράγματα για να τον ευχαριστούμε..Πόσο μάλλον εμείς οι μαμάδες, που μας παίρνει από κάτω πολλές φορές, που δεν έχουμε όσο χρόνο θα θέλαμε στη διάθεσή μας για τον εαυτό μας..

Και που ξέρεις σε λίγες μέρες που θα ανεβάσουμε μαζί με την Colours&JeMs διαγωνισμό μπορεί να είσαι εσύ η τυχερή που θα κερδίσει μία υπέροχη δημιουργία της!...
Stay tuned!..
Οι εκπλήξεις έρχονται..
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!..

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts