Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Candle me..

by - Δευτέρα, Μαρτίου 07, 2016

Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα κορίτσι που στον ελεύθερό του χρόνο συνήθιζε να φτιάχνει κεριά..Αρχικά για τον εαυτό της και έπειτα για τους φίλους της..Όταν είδε πως τα κεριά της άρεσαν πολύ και άρχισαν οι γνωστοί της να ζητούν να τους φτιάξει, τότε θέλησε να δημιουργήσει μία σελίδα ώστε να μπορεί να δείχνει τις δημιουργίες της..Έπειτα αυτή αγάπη της απέκτησε όνομα και συνεργασίες με μαγαζιά που ήθελαν να φιλοξενούν τα αρωματικά της κεριά, τα οποία δεν είναι τοξικά!...Ω!Ναι..Για μένα πολύ σημαντικός παράγοντας..
aromatic non toxic candles

Η Βέη είναι Θεσσαλονικιά και είμαι σίγουρη πώς θα σου αρέσει πολύ η δουλειά της..Όλα τα κεριά της ,ένα προς ένα, έχουν κάτι να σου πουν..Άλλα είναι να σου στολίσουν την κουζίνα, τα ραφάκια της ή τη νησίδα σου..Κάποια άλλα πάλι είναι ότι πρέπει να στολίσουν το γραφείο σου και να του δώσουν μία ευχάριστη μυρωδιά τις ώρες που εσύ λιώνεις εκεί προσπαθώντας να τελειώσεις την δουλειά σου..Αυτά, όμως, που αγάπησα εγώ ακόμη περισσότερο είναι εκείνα που είναι ιδανικά για τον χώρο του καθιστικού μου..Τα φαντάζομαι να καίνε και να μου κρατούν συντροφιά της νύχτες μου..Δεν ξέρω για σένα, αλλά εγώ ακόμα και τις μέρες που είναι γεμάτες ρουτίνα και κούραση, την ώρα που θα χαλαρώσω στον καναπέ μου και θα βάλω τα παιδιά μου για ύπνο, θέλω να αισθάνομαι την παρουσία του αναμμένου κεριού στο χώρο..Ειδικά τα βράδια που ο Δημήτρης λείπει για δουλειά..
soy candles
Θέλεις να σου πω πραγματικά τι είναι αυτό που με έκανε να προτιμήσω το CandleMe και να μοιραστώ μαζί σου την προσπάθεια της φίλης μου?...Το ότι δεν χρησιμοποιεί παραφίνη, αλλά μόνο σόγια...Το ότι έχει γούστο και ξέρει να τα στολίζει με φινέτσα και με χάρη..Το ότι την ενδιαφέρει τα κεριά της να είναι κυρίως χρηστικά και όχι απλώς διακοσμητικά..Αυτό, όμως, με το οποίο ξετρελάθηκα είναι πως μπορείς να τα κάνεις refill αν και εφόσον εσύ το επιθυμείς!..
non toxic
Αν είσαι λάτρης και εσύ του κεριού και σου αρέσει να τα έχεις στο χώρο σου να σου κάνουν συντροφιά, δεν έχεις παρά να επισκεφτείς την Βέη και να επιλέξεις αυτό που σου κάνει click και ταιριάζει απόλυτα στο χώρο σου!..
Μπορείς να την εμπιστευτείς και για την βάφτιση του παιδιού σου ώστε να σου φτιάξει μοναδικές μπομπονιέρες αλλά και για την διακόσμηση του γάμου σου..Μην διστάσεις να την ρωτήσεις λεπτομέρειες για το τι και πως..
Χάρισε στην φίλη μου το like σου στη σελίδα της CandleMe στο Facebook και ακολούθησε την στον CandleMe λογαριασμό της στο Instagram...

Γιατί όπως πολύ σωστά λέει και η κινέζικη παροιμία ...

"Better to light a candle than to curse the darkness"


Σε λίγες μέρες η φίλη μας η Βέη θα μας χαρίσει ένα μοναδικό κερί για μία αναγνώστρια του Mamasnpapas.gr..
Που ξέρεις μπορεί να είσαι εσύ η τυχερή..
Stay tuned..
Ως τότε σε μαμαδογλυκοφιλώ..

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts