Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Η ΜΙΚΡΗ STACY

by - Τρίτη, Μαρτίου 25, 2014

Ήρθε η ώρα να σου μιλήσω λίγο και για το μικρό μου κοριτσάκι, την ροζούλα Stacy! Η γέννησή της και η μετακόμιση στην πρωτεύουσα στάθηκαν αφορμή να ξεκινήσω αυτό το blog! Οπότε κατά κάποιο τρόπο η μικρή μου Stacy είναι και η μούσα μου! Το δεύτερο παιδί μου που με ώθησε να γεννηθεί και το τρίτο παιδί μου, το mamasnpapas.gr! 

Είμαι κοινωνικός άνθρωπος! Πάντα ήθελα κάπου να μοιράζομαι τις σκέψεις μου αλλά και όλα αυτά που τριβελίζουν το μυαλό μου! Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου κρατώ ημερολόγιο! Κάπως έτσι βλέπω και αυτήν εδώ την γωνιά! Σαν ένα προσωπικό ημερολόγιο, γεμάτο από τη ζωή μας! Από τη στιγμή, λοιπόν, που γεννήθηκε η μικρή Stacy τίποτα δεν μου φαινόταν γνώριμο! Αισθανόμουν πως όλα τα ζούσα και πάλι από την αρχή κι ας ήταν μόλις δυόμιση ετών ο Ντίνο! Περίεργο συναίσθημα αλλά ξέρω πως κι άλλες μανούλες το έχουν βιώσει! 

Είχα ξεχάσει πως είναι να κρατάς στα χέρια σου ένα τόσο μικρό παιδί, τόσο εύθραυστο, το οποίο το μόνο που θέλει είναι αγκαλιές,  ζεστασιά, αγάπη, πολλή αγάπη! Είχα ξεχάσει πώς είναι να ξενυχτάς και να κάθεσαι από πάνω του μερόνυχτα να δεις αν αναπνέει σωστά ή αν γελάει στον ύπνο του! Είχα ξεχάσει τι θα πει να μην μπορεί να σου εκφράσει τι νιώθει ή τι έχει ανάγκη εκείνη τη στιγμή και να κλαίει χωρίς σταματημό! Είχα ξεχάσει πώς είναι να μυρίζει το σπίτι σου αυτήν την απίστευτη μωρουδίλα και φρεσκάδα που σου προσφέρει η ανασούλα αυτού του μικρού πλάσματος! Τι καλά που το ζω ξανά! Αισθάνομαι ευλογημένη! Και θέλω πολύ να το ζήσω και τρίτη φορά!

Αυτό το ροζουλένιο κοριτσάκι μας έχει κλέψει την καρδιά και δεν θα μπορούσε να είναι πιο τέλειο! Και κάπου εκεί είναι που άρχισα να διαπιστώνω πόσο πολύ μεγάλωσε το παλικάρι μου και πόσο λιγότερο με έχει ανάγκη και πόσο αυτόνομος και ανεξάρτητος! Τρώει μόνος του τρώει, ντύνεται μόνος του, πλένει τα χεράκια του μόνος του, μαζεύει τα παιχνίδια του και γενικά εξυπηρετείται μια χαρά και μόνος του! Επίσης, αντιλήφθηκα πόσο πολύ με σκέφτεται και με νοιάζεται, γιατί από τη στιγμή που ήρθε η μικρή άρχισε να τα κάνει όλα αυτά! Λες και ήξερε πως η μανούλα χρειάζεται βοήθεια από εδώ και πέρα και εγώ, ως μεγάλος αδερφός, οφείλω να τη διευκολύνω λιγάκι! Πόσο περήφανη με κάνει αυτό! Και ναι! Τα παιδιά μας όλα τα αντιλαμβάνονται- διαισθάνονται! Έχουν ενσυναίσθηση πολύ καλύτερη από την δική μας! Και προαίσθημα έχουν και όλα! Έχω το παράδειγμα μπροστά μου!

Η μικρή, από την πλευρά της, είναι πολύ ήσυχη και βολική..η μόνη απαίτηση που έχει είναι να είναι η μανούλα συνεπής στην ώρα του μπάνιου της και του φαγητού! Τότε διαμαρτύρεται και καλά κάνει εδώ που τα λέμε! Όλα κι όλα! Και να σου πω και κάτι? Δεν θέλω να μεγαλώσει! Θέλω να κρατήσω για πάντα αυτή την μωρουδίλα στο ρουθούνι μου! Γίνεται?

Ώρα να κλέψω φιλάκια καραμελένια τώρα που κοιμάται και να ακούσω για μία ακόμη φορά την ανάσα της, γιατί θα μεγαλώσει και αυτή και θα χαθεί όσο να' ναι αυτή η μαγεία! Γιατρέ μου, είμαι καλά?😅

Σε μαμαδογλυκοφιλώ!



You May Also Like

2 σχόλια

  1. Είστε γλύκες :) Δώστης φιλάκι από μένα *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαρίστως να της δώσω πολλά!!!!@@@@@@@σε κανένα τρίωρο από τώρα που θα ξυπνήσει!

      Διαγραφή

My Insta Posts