Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ VS ΜΑΜΑΔΕΣ

by - Δευτέρα, Μαρτίου 24, 2014

Δευτέρα, λοιπόν, σήμερα και είμαι σίγουρη πως και εσύ αισθάνεσαι λιγάκι τεμπέλικα! Να σου πω την αλήθεια, το τελευταίο διάστημα αρχίζω να απολαμβάνω πολύ τις καθημερινές, διότι η καθημερινή ρουτίνα προσφέρει στα παιδιά ασφάλεια, ως γνωστόν, και τα πράγματα κυλούν κατά κάποιο τρόπο ρολόι! Τα Σαββατοκύριακα τα απολαμβάνουμε γιατί έχουμε στο σπίτι τον μπαμπά μας και συνήθως βγαίνουμε έξω! Και ναι ρε παιδιά, το έξω με δυο παιδιά, το ένα με πόδια που τρέχουν και το άλλο σε καρότσι που θέλει κουβάλημα, είναι πολύ κουραστικό! Ευτυχώς, όμως υπάρχουν και οι γιαγιάδες κάπου εκεί να μας βοηθήσουν! Ή μήπως όχι? Γιαγιάδες VS μαμάδες λοιπόν, το σημερινό θέμα!

ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ VS ΜΑΜΑΔΕΣ

Τι μέρες που μας πέρασαν είχα την τύχη να έχω συντροφιά το Ρουλάκι μου στο σπίτι (η μαμά μου είναι αυτή😏)! Δεν φαντάζεσαι πόσες δουλειές κατάφερα να τελειώσω και πόσες πολλές βόλτες απόλαυσα με τις φίλες μου!Ήταν υπέροχα! Κάθε μέρα μας ετοίμαζε ότι φαγητό που θέλαμε και γενικότερα ούτε λίγο ούτε πολύ τα πάντα περνούσαν από τα χέρια της! Όποτε έρχεται η μαμά μου μας κακομαθαίνει όλους! Για αυτό, όπως μπορείς να μαντέψεις, έρχεται πολύ συχνά σπίτι μας!


Εννοείται πως φεύγοντας άφησε πίσω τα σημάδια της! Η μπέμπα μου ήθελε συνέχεια αγκαλίτσες, περισσότερες από το σύνηθες,  με αποτέλεσμα να μην με αφήνει να κάνω εύκολα τα καθημερινά! Ο Ντίνος ήθελε όλη μέρα να του διαβάζω παραμύθια και ο άντρας μου είπε το εξής σπουδαίο : πού είναι η μαμά σου να φάμε κανένα σωστό φαγητό? Είδες? Αναντικατάστατο το Ρουλάκι!


Κάπως έτσι άρχισαν τα τηλεφωνήματα στην Θεσσαλονίκη! Έτσι όπως μας (ξ)έμαθες καλή μου μανούλα έλα να σώσεις την κατάσταση γιατί έχω ήδη αρχίσει να φρικάρω!  Και ναι δεν είναι κακό να ζητάς βοήθεια, ειδικά αν πιστεύεις πως την έχεις απόλυτα ανάγκη! Να δέχεσαι τη βοήθεια των μαμάδων- και από την πεθερά εννοείται- εφόσον προσφέρονται και είναι πρόθυμες να βοηθήσουν! Μπορείς να μάθεις πολλά από την εμπειρία τους αλλά και να εκμεταλλευθείς την τρελή αδυναμία που  έχουν στα παιδιά όλες οι γιαγιάδες, ανοίγοντας την πόρτα και βγαίνοντας έξω να ξεσκάσεις όσο εκείνες θα κάνουν το γαϊδουράκι με τα παιδιά στην πλάτη γύρω γύρω στο σπίτι!


Σήμερα, στέλνουμε όλη την αγάπη μας στις γιαγιάδες του κόσμου! 
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts