Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΑ

by - Παρασκευή, Μαρτίου 28, 2014

Σήμερα ήταν μία πολλή όμορφη μέρα παρέα με τη γιαγιά! Πάντα όταν είναι η γιαγιά στο σπίτι η μαμά (εγώ δηλαδή👶) είναι πιο ξεκούραστη και πρόθυμη για ακόμα πιο πολύ παιχνίδι και βόλτα!Έπειτα, για αυτήν ήταν μία πολλή ξεχωριστή ημέρα η σημερινή!Δέχτηκε ένα δωράκι μετά από τόσο καιρό αναμονής! Το αξίζει άλλωστε (ακόμα για μένα λέω😅) Και λίγο πριν κοιμηθούμε μας έκανε τα αγαπημένα μας τυροπιτάκια! Ουπς...τρύπωσα στην κουζίνα να κλέψω ένα πηγαίνοντας στο κρεβατάκι μου!!Αλλά η μαμά με τσάκωσε! Πάντα με τσακώνει άλλωστε! Και κάπως έτσι κυλούν τα ξέγνοιαστα απογεύματα στο σπίτι μας!


Αύριο, η μαμά, μου υποσχέθηκε πολλές ώρες στο πάρκο με τα φιλαράκια μου και πολύ πολύ παιχνίδι με τα καινούρια Playmobil μου! Σήμερα μεγάλωσε η συλλογή μας μεγάλωσε προσθέτοντας ένα αεροπλάνο και ένα λεωφορείο με πολλούς επιβάτες! Η μαμά πάντα μετά από κάθε ανάρρωσή μου μου παίρνει ένα δωράκι για το καλό και εγώ χαίρομαι διπλά με αυτό που κάνει!


Και μετά από τα ατελείωτα παραμυθάκια μας, ώρα για έναν υπνάκο γεμάτο όνειρα και μόνο ξεκούραση γιατί αύριο είναι μια καινούργια μέρα ότι πρέπει να μαζέψουμε λουλουδάκια και να τα προσφέρουμε στο κορίτσι μας το όμορφο! Έχουμε κάθε μέρα ραντεβού στο πάρκο άλλωστε!! 
Καληνύχτα μαμά!
Ντίνος 💓

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts