Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

#φωτογραφισετο!~~

by - Κυριακή, Ιανουαρίου 11, 2015

Μία από τις αγαπημένες μου ομάδες είναι αυτή του φωτογράφισέ το!!~
Η φίλη μου η Μαρθούλα από το Γίναμε γονείς πέραν του υπέροχου περιοδικού που δημιούργησε, με τη βοήθεια άλλων υπέροχων μαμάδων και μη, Mama relax είχε την έμπνευση να μας ενώσει όλους εμάς που αρεσκόμαστε να φωτογραφίζουμε τα πάντα, και ας μην είμαστε επαγγελματίες σε αυτό..
Αυτές ήταν οι δικές μου φωτογραφίες για τη 2η εβδομάδα της νέας χρονιάς..
Αρνούμαι να ξεστολίσω!!..

Τελευταία μέρα με Χριστουγεννιάτικο mood και decor...
Εξοπλίστηκα με τσάι μπόλικο για τις κρύες νύχτες του χειμώνα..
Μια κρύα νύχτα με μια κούπα ζεστό τσαγάκι..
Παίρνουμε ξαναπαίρνουμε τη νονά μας και δεν το σηκώνει..πφφ!!!
Παίζουμε με τον πειρατή μου..
Παίζουμε με την πριγκίπισσα μου..
Τακτοποιώντας το craft room..
Τα αγαπημένα βιβλία μαγειρικής μου..
Δύσκολη νύχτα και πάλι..κρύο πολύ κρύο..

Αυτά για αυτήν την εβδομάδα...!!
Stay tuned!!~~..
Έρχονται και άλλες φωτογραφίες αυτήν την εβδομάδα..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ...!!~~~
Σμουτς!!








You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts