Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Happy frozen Wednesday!~

by - Τετάρτη, Ιανουαρίου 07, 2015

Happy  frozen Wednesday!!!!...
Καλέ, τι κρύο είναι αυτό..
Πάγωσε το χειλάκι μας..
Βγήκα το πρωί με τη Stacy να πεταχτούμε στο μανάβη μας και το μετάνιωσα χίλιες φορές..
Παγωνιά με ήλιο γίνεται??...
Γίνεται γίνεται..
Ξεγελάστηκα και εγώ και έβγαλα το Αναστασάκι μου έξω..
Είχε κοκκινίσει η μυτούλα της (μόνο αυτή φαινόταν άλλωστε- άντε και τα ματάκια της ίσα ίσα να βλέπουν χεχε) από το κρύο σαν το Ρούντολφ!!..
Παρακολουθώ από χτες φίλους μου που μένουν σε άλλες περιοχές, κυρίως στα Βόρεια προάστια, και αναρωτιέμαι αν ζούμε στην ίδια πόλη..
Σχεδόν αποκλεισμένοι από το χιόνι...
Με χιονάνθρωπους στις αυλές τους, τα αυτοκίνητά του αποκλεισμένη και πάει λέγοντας..
Σε εμάς γιατί δεν ρίχνει λιγουλάκι??
Σήμερα βρήκε να βγει ο Ηλίας( κάποιες φορές έτσι λέει ο Ντίνος τον ήλιο...χεχεχε)/?..
Άδικο πολύ...
Anyway..
Ορμώμενη από αυτό το γεγονός, λοιπόν, θυμήθηκα κάποια printables που είχα συλλέξει πριν τις γιορτές να τα εκτυπώσω για να αλλάξω το θέμα των κάδρων που έχω στην κουζίνα μου και στο craft room!..
So, here they are...
Έχετε πολλές δυνατότητες επιλογής..
Εγώ επειδή τα βαριέμαι εύκολα τα αλλάζω τακτικά τα συγκεκριμένα..









Ώρα για μια ζεστή σοκολάτα..
Με marshmallows μέσα φυσικά..
Πεθαίνω για αυτά..
Να και ένα extra prinatble για τους λάτρεις αυτού του ροφήματος..
Να πάρετε και ιδέες..
Το κόλλησα στο ψυγείο μου..

Σας μαμαδογλυκοφιλώ..
Happy frozen Wednesday my friends!!...
Smouts!!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts