Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Ποιος είπε ότι είμαι τέλεια μαμά??.

by - Σάββατο, Ιανουαρίου 31, 2015

Επιτέλους Σαββατοκύριακο!!~. ..
Μπορεί ο αέρας να είναι έτοιμος να μας πάρει και να μας σηκώσει ένα πράμα..εμείς τη βολτούλα μας, όμως,  δεν την χάσαμε..

Ακόμα και όταν δεν υπάρχει λόγος να βγούμε, όπως για ψώνια ή για παιχνίδι, εγώ επιλέγω να "πάμε κάπου έστω για να αλλάξουμε παραστάσεις..
Τις τελευταίες 2 μέρες στο μυαλό μου τριγυρίζει μια δήλωση που μου έκανε η φίλη μου η Μάρθα από το Γίναμε γονείς...
Της είχα αφήσει λέει την εντύπωση ότι δεν φωνάζω με ( στα) παιδιά...
Αυτό, λοιπόν, που θέλω σήμερα να μοιραστώ μαζί σας είναι το εξής..
Ναι, δεν είμαι τέλεια μαμά...
Ναι, φωνάζω στα παιδιά μου και με τα παιδιά μου..
Ναι, δεν είμαστε κάθε μέρα όλη μέρα μέσα στις γλύκες και στις αγκαλιές..
Ναι, μαλώνω με τον άντρα μου..
Ναι, υπάρχουν ,μέρες που με εκνευρίζει και το παραμικρό..
Ναι, υπάρχουν και κάποιες άλλες στιγμές που τρώγομαι με τα ρούχα μου ή που μαλώνω με τα πλακάκια του μπάνιου..
Ναι, θυμώνω με τον εαυτό μου που του επιτρέπω να συνεχίζει να έχει παραπανίσια κιλά..
Ναι, θυμώνω με τον άντρα μου που δεν έχουμε, πλέον, τόσο ποιοτικό χρόνο μαζί..
Ναι, έχουν υπάρξει στιγμές που θέλω να ανοίξω την πόρτα και να φύγω..
Ναι, υπάρχουν μέρες που βαριέμαι ακόμη και να περιποιηθώ..που θέλω απλά να μείνω σπίτι με τις πυτζάμες και να μην μας ενοχλήσει κανείς..
Ναι, σε καμία περίπτωση δεν είμαι τέλεια μαμά..
Ναι, έχω αισθανθεί πολλές φορές απόγνωση..
Ότι δεν κάνω τίποτα σωστά..
Ναι δεν είμαι τέλεια μαμά/...
Και ούτε και θα γίνω ποτέ..
Γιατί είμαι άνθρωπος πέραν από αυτό..
Και άνθρωπος αλάθητος ή τέλειος δεν υπάρχει..
Έτσι μας έπλασε ο Θεός..
Προσπαθώ να είμαι κατ' εικόνα τέλεια μαμά...
Καθ΄ ομοίωσιν δεν θα μπορέσω να γίνω μάλλον ποτέ..
Δεν μπορώ να μιλήσω για άλλες μανούλες..
Αλλά πιστεύω πώς καμία δεν θεωρεί τον εαυτό της τέλεια μητέρα..
Ούτε και η δική μου μαμά ήταν άλλωστε..
Αυτό που προσπαθώ να επιτύχω είναι να αποφύγω κάποια λάθη που τώρα εγώ βλέπω πώς έκαναν οι δικοί μου μαζί μου..
Και πάλι αυτό θέλει πολύ δουλειά και να έχεις αυτογνωσία..
Να μπορείς να βγεις για λίγο από το εγώ σου και με καθαρή σκέψη να δουλέψεις με αυτό..
Και ναι πιστεύω στην ψυχοθεραπεία..
Ναι, θεωρώ ότι κάποια ζητήματα δεν μπορούμε να τα διαχειριστούμε μόνοι μας..
Χρειαζόμαστε την επιμονή και την υπομονή που θα μας προσφέρει ένας ειδικός..
Μην ντρέπεστε να ζητάτε βοήθεια..
Προσέξτε, όμως, που απευθύνεστε..
Και όχι δεν είναι όλα ρόδινα όπως τα παρουσιάζουμε στα blogοσπιτάκια μας..
Φυσικά και δεν είναι..
Διότι δεν θα είχε νόημα να μοιραστούμε τίποτα μαζί σας..
Δεν παρουσιάζουμε τίποτα ωραιοποιημένο..
Ούτε κάτι το μαγικό ..
Δεν παραπλανούμε ούτε τρέφουμε αυταπάτες..
Απλά μοιραζόμαστε αγαπημένες μας καθημερινές στιγμές, ώστε να παίρνει ο ένας ιδέες από τον άλλον..
Για να ανοίγει το μυαλό μας και το πνεύμα μας..
Να μοιραζόμαστε τα όνειρά μας..τις πεποιθήσεις μας..
Τις βόλτες μας..τα ταξίδια μας...
Σε καμιά περίπτωση όμως τους τσακωμούς μας και τις φασαρίες μας..
Διότι δεν έχουν νόημα ..
Ούτε να προσφέρουν κάτι σε κανέναν..
Γιατί οι τσακωμοί μας είναι ασήμαντοι και ανύπαρκτοι μπροστά σε όλη την αγάπη που μοιραζόμαστε ..
Μπροστά σε όλη αυτήν τη ευλογία του να μεγαλώνεις παιδιά και να καλλιεργείς ψυχούλες..
Γιατί πάνω από όλα σεβόμαστε τον εαυτό μας..
Γιατί τα εν οίκω μη εν δήμω..
Γιατί πάνω από όλα είμαστε οικογένεια..
Και παραμένουμε ενωμένοι...
Γιατί σίγουρα πάνω από όλους και από όλα βάζω τα παιδιά μου και τον άντρα μου, που μαζί φέραμε στη ζωή αυτά τα πλάσματα..
Ότι τα παιδιά μας είναι, πλέον, ο έρωτας της ζωής μας και για αυτά οφείλουμε να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι..
Αυτές τις σκέψεις ήθελα να μοιραστώ μαζί σας..
Την παρακάτω φράση δεν την ξεχνώ ποτέ..
" Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνεις τέλεια μητέρα, αλλά ένα εκατομμύριο τρόποι να γίνεις μία καλή.."
Προς το παρόν σας μαμαδογλυκοφιλώ..
Είναι ώρα για Siesta..
ZZzzzz..
Stay tuned...
Το απόγευμα έρχεται ζεστή ζεστή η συνάντηση της Πέμπτης με τη Μαρία  και τη Μάρθα...
Σμουτς!!~









You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts