Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Happy lazy Sunday!!~~~

by - Κυριακή, Μαρτίου 29, 2015

Happy Sunday!!~
Ή καλύτερα Happy lazy Sunday μιας και ο καιρός πάλι είναι μουντός..
Αρχίζω να πιστεύω ακράδαντα ότι το σύμπαν συνομοτεί υπέρ μου και επειδή δεν μπορεί να μου πραγματοποιήσει την επιθυμία μου να ταξιδέψω στο Λονδίνο είπε να μου φέρει εδώ τον καιρό του...
Μια ήλιο, μια βροχή, μια κρύο, μια ζέστη..
Μας έχουν τρελάνει αυτά τα καιρικά φαινόμενα..
Εκεί που λες '' Ωραία σήμερα θα φορέσουμε τις ζακετούλες μας και θα είμαστε καλυμμένοι'' και '' Τι τέλεια μέρα για περίπατο'' , ώσπου να ετοιμάσω πρωινό και τα παιδιά τσουπ αρχίζει η βροχή...
Πφφ!!!!!...
Χτες ήταν μια πολύ κουραστική ημέρα ομολογουμένως...
Όλο το πρωί προσπαθούσα να ξεμπερδέψω με τα ασιδέρωτα ενώ παράλληλα η Stacy γκρίνιαζε στα πόδια μου..
Ευτυχώς ο Ντίνος έλειπε με τον μπαμπά του..
Έπειτα καταπιάστηκα με το πασχαλινό μας καλαθάκι..
Ήθελα να το κάνω όσο πιο ανοιξιάτικο μπορούσα και νομίζω ότι τα κατάφερα!!~
Έβαλα όλη τη φαντασία μου να δουλέψει μιας και εκείνη τη στιγμή επικρατούσε απόλυτη ησυχία στο σπίτι..
Μεσημεράκι γαρ!!~....
Χρησιμοποίησα ένα πλαστικό καλαθάκι από σάλτσα που είχα πλύνει και είχα φυλάξει στο craft room μου μέρες τώρα...
Όσο για το στολισμό του χρησιμοποίησα ότι μου έπεφτε στο μάτι στο ράφι με τα χειροτεχνικά μας...
Το έντυσα με ένα υπέροχο, άκρως πασχαλινό χαρτί όπου προμηθεύτηκα από το αγαπημένο μας βιβλιοπωλείο!!~...
Χρειάστηκα μπόλικη κόλλα...
Το σίγουρο είναι αυτό!!~~~
Λάτρεψα το ότι χρησιμοποίησα σπάγκο στο πάνω μέρος του, γιατί μου θύμισε φωλιά από πουλάκια όπου εκεί γεννούν τα μωράκια τους και περιμένουν να σκάσουν μέσα από το τσόφλι τους...
Στο πίσω μέρος επέλεξα τα χρωματιστά μας ξυλάκια και σχημάτισα με αυτά έναν πολύχρωμο φράχτη σαν αυτό που έχει κάνει με τα χεράκια της η γιαγιά μου στο κοτέτσι της...
Τα πον πον τα υπεραγαπώ...
Ειδικά αυτά τα πολύχρωμα..
Και ιδού το αποτέλεσμα..
Τι λέτε ??
Πώς σας φαίνεται??...
Καλή είναι η πρώτη μου απόπειρα??...
Σήμερα η μέρα μας κύλησε όμορφα με ευχάριστη παρέα οικογενειακά..
Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να πάμε Αθήνα!!~....
( Ποτέ δεν κατάλαβα αυτό με του Αθηναίους να λένε το κέντρο Αθήνα...Τις πρώτες μέρες που είχαμε εγκατασταθεί στο σπίτι μας στα νότια προάστια, μια φίλη μου πολύ αγαπημένη είχε προτείνει να πάμε για καφεδάκι....Ετοιμάσου μου λέει να σε πάω Αθήνα!!~...Μα γιατί της λέω τώρα που βρίσκομαι??....>>>??...???>....?????????.........Ντόινγκ!!!!!!!!!!!)
Το μεσημεράκι περπατήσαμε στα σοκάκια της Πλάκας και του Θησείου και ομολογουμένως ήμουν ΠΟΛΥ τυχερή μιας και η Stacy σε όλη την βόλτα μας αυτή- που κράτησε κανένα 3 ωρο- κοιμότανε..
Ο καιρός, παρότι νομίζαμε ότι θα βρέξει ανά πάσα στιγμή αφού ήταν συννεφιασμένος, αποδείχτηκε ότι ήταν με το μέρος μας...
Άλλωστε δεν έχουμε την πολυτέλεια να κατεβαίνουμε συχνά στο κέντρο, γιατί είναι πολύ κουραστικό με 2 μικρά παιδιά..
Η βόλτα μας με την υπέροχη παρεούλα μας ολοκληρώθηκε με φαγητό στα Βλάχικα στη Βάρη...
Μμμμ....
Το κοτόπουλο φιλετάκι μας με τις κομμένες στο χέρι πατατούλες ήταν νοστιμότατο...
Γυρίσαμε αργά και μετά βίας πρόλαβα να τους κάνω ένα μπανάκι..
Κοιμόντουσαν όρθια τα ζουζούνια..
Βγήκαν nock out!!~...
Σας είχα υποσχεθεί από μέρες καινούργιο διαγωνισμό, στον οποίο μια πολύ αγαπημένη μου φίλη προσφέρει για μια από εσάς ένα υπέροχο, sexy μπλουζάκι..
Αύριο θα σας πω περισσότερα, θα σας δείξω το δωράκι σας και τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να μπείτε στην κλήρωση!!~...
Προς το παρόν σας μαμαδογλυκοφιλώ!!~~~
Stay tuned....
New giveaway on board!!!!~~~~~..
Happy naughty lazy Sunday night!~~~
Sleep tight my pumpkins!!~...


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts