Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Easter is coming...

by - Πέμπτη, Μαρτίου 26, 2015

Μπορεί ο καιρός να συνεχίζει να μας χαλάει τα σχέδια εμείς όμως δεν πτοούμαστε καθόλου...
Μπορεί, επίσης, για διάφορους λόγους να μας χαλάει η διάθεση καθημερινά...
Εμείς, όμως, πάλι δεν πτοούμαστε καθόλου...
Θετική ενέργεια σε όλα και πάντα...
Ένα από τα απογεύματα που μας πέρασαν μέσα στην εβδομάδα επιλέξαμε με τον Ντινούλη να δημιουργήσουμε..
Προμηθευτήκαμε με πολύ υλικό από το αγαπημένο μας βιβλιοπωλείο και ήμασταν όλο όρεξη..
Είπαμε να δοκιμάσουμε μια ιδέα της Ελπίδας από το Two boys and hope!!~...
Φτιάξαμε πασχαλινές σφραγίδες από πατάτα...
Ομολογουμένως οι λήψεις που κατάφερα να τραβήξω είναι λίγες, αλλά με πρόδωσε το κινητό μου από μπαταρία..
Πήραμε και ψεύτικα άχρωμα αυγουλάκια και δαχτυλομπιές ώστε να τα χρωματίσουμε όπως ακριβώς θέλαμε εμείς..
Η αλήθεια είναι ότι ο Ντίνος τα ήθελε ''τλομακτικά '' οπότε τον άφησα να τα επιμεληθεί αυτός..
Κολλήσαμε και μερικά χρωματισμένα βαμβάκια επάνω ...άλλα ως μάτια... άλλα ως σκουφιά...(έτσι του ρθε) και ορίστε οι δημιουργίες μας...
Τα ''τλομακτικά'' αυγά του Ντίνου...

Άρχισα σιγά σιγά να αναζητώ συνταγές για πασχαλινά κουλουράκια και κανένα γλυκάκι...
Την συνταγή μου για τσουρέκια δεν την αλλάζω μιας και είναι της μανούλας μου και βγαίνουν πολύ αφράτα και μυρωδάτα...
Συνήθως τα ετοιμάζω Μεγάλη Τετάρτη, ώστε μέχρι το Μεγάλο Σάββατο που κοινωνάμε να είναι ακόμη φρέσκα και λαχταριστά..
Την Μεγάλη Πέμπτη συνήθως αναχωρούμε για το εξωχικό, οπότε φροντίζω να έχω τελειώσει με τις ζαχαροπλαστικές μου πολύ πριν έρθει αυτή η μέρα..
Σίγουρα θα περάσω μια βόλτα από τα αγαπημένα blogs των κοριτσιών μου να πάρω ιδέες και σίγουρα αφού τις εκτελέσω θα σας τις συστήσω ανεπιφύλακτα!!~...
Μέχρι τότε πρέπει να τελειώσω με τα πασχαλινά μας ψώνια...
Και είναι το καλύτερό μου γιατί είναι η σειρά μου!!!!!....
Yayyy!!!!!!!!...
Ήδη έχω παραγγείλει τις αγαπημένες μου εσπαντρίγιες and they are on their way!!~...
Όπως επίσης και το νέο μου κολιέ για τις πασχαλινές βόλτες μας...
Μέχρι τότε stay tuned my little munchins...
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!!!!
Σμουτς!!~


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts