Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Happy Friday!!~..Thessaloniki Rocks!!~

by - Παρασκευή, Μαρτίου 13, 2015

Happy Friday αγαπημένο μου παρεάκι..
Το Σαββατοκύριακο είναι καθ' οδόν και εμείς έτοιμοι για βόλτες..
Ελπίζω να μην μας τα χαλάσει ο καιρός..
Η εβδομάδα που μας πέρασε κύλησε υπέροχα..
Και ας έβρεχε ασταμάτητα κάποιες μέρες πάλι....

Η λίστα με τα πράγματα που είχα στο μυαλό μου να κάνω όσο πάει και αδειάζει από το σβήσιμο!..
Μπορεί να μην έχω προλάβει να δω όλα τα αγαπημένα μου πρόσωπα - (λόγω ιώσεων και βροχής)- δεν έχει καμία σημασία όμως...
Μας έμεινε το 3ήμερο αυτό στη διάθεσή μας και πιστεύω κάτι θα προλάβω να κάνω..
Anyway..
Όπως φαντάζεστε έχει αρχίσει να μας λείπει το σπιτάκι μας πολύ και ακόμα πιο πολύ ο μπαμπάς μας..
Λογικό μιας και οι μέρες απουσίας μας είναι αρκετές..
Ο Ντίνος χτες το βράδυ είχε την απορία " πότε μαμά θα μαζέψουμε τα ρούχα μας??"..
Έχει αρχίσει να του λείπει, λέει, λίγο το δωματιάκι του...
Λογικό..
Βαρέθηκε λέει τα παιχνίδια του εδώ..
Του λείπουν τα "άλλα που άφησε στο σπίτι μας"...
Και αυτό λογικό!!~...
Να σας πω την αλήθεια σκόπευα να καθίσουμε μέχρι τέλη του μήνα αλλά ως γνωστόν τα παιδιά ησυχάζουν καλύτερα στο σπίτι τους...
Πλησιάζει και το Πάσχα και σκέφτομαι ότι ίσως και να άργησα λιγάκι όσον αφορά τη γενική που με περιμένει...
Ευτυχώς θα έχω τη βοήθεια μιας πολύ καλής κυρίας εξαιρετική στη δουλειά της!!~...
Αυτήν την εβδομάδα, λοιπόν, κάναμε τις βολτούλες μας...
Πήγα τον ανιψιό μου στην καθημερινή του προπόνηση στα γήπεδα Χατζηπαναγή στους Ταγαράδες...
Στη φωλιά των ερυθρόλευκων..
Μετά την κοινοποίηση αυτής της φωτογραφίας  στο λογαριασμό μου στο facebook ίσως κάποιοι φίλοι μου Θεσσαλονικείς να με μπλοκάρισαν..
Και με το δίκιο τους δηλαδή...αλλά τι να κάνουμε???....έχω ανιψιό Ολυμπιακάκια...τρελό ποδοσφαιρόφιλο!!!!!!!!!
Πέρασα από την παλιά μας γειτονιά μιας και για ένα φεγγάρι μέναμε σε ένα πολύ όμορφο σπιτάκι με τον Δημήτρη στο μέρος αυτό..
Ήταν το 2ο σπιτάκι που φωλιάσαμε τον ερωτά μας..
Εν έτη 2010 από όσο θυμάμαι....
Έπειτα ο δρόμος μας έβγαλε στην Αθήνα..(για 3 μήνες βέβαια μόνο αλλά αυτό είναι μια άλλη μεγάάαλη ιστορία!!~)....
Έπειτα κάναμε βόλτα στο Meditterenean Cosmos, το εμπορικό δίπλα από το παλιό μας σπίτι...
Το είχαμε "φάει" στην κυριολεξία με τον Ντίνο...όσο ήταν στην ηλικία που καθόταν στο καρότσι αλλά και μετά που ήθελε να τρέχει μέρα παρά μέρα ήμασταν εκεί...
Όχι απαραίτητα για ψώνια...
Έστω για βόλτα...\
Διοργανώνουν συχνά δραστηριότητες για τα παιδιά και σε πολλές είχε περάσει όμορφα ο μικρός...
Διαθέτει έναν διάδρομο όπου τα μαγαζιά αφορούν τα παιδιά και μόνο και κατα μήκος αυτού διάφορα παιχνίδια...
Άλλωστε αγαπώ ιδιαίτερα τα malls...
Με τα παιδιά είναι η εύκολη λύση.!..Θα μιλήσουμε σε άλλη ανάρτησή μου για αυτό προσεχώς...
La familia...Stacy in her buggy και οι υπόλοιπα μπροστά χαζεύουν βιτρίνες..
Ο Ντίνος και η ευχή του... "μακάρι να ήμουν ο Buzz Lightyear μαμά"...
Τα αγόρια της παρέας..
Ήπια και τις margaritas μου με την αγαπημένη μου κολλητούλα..
Ένα ωραίο spooky βραδάκι...
Και ένα άλλο ωραίο shinny πρωινό με την Barbie μου...
Για το weekend έχω plan...
Θέλω πολύ να επισκεφτούμε τον Λευκό Πύργο και να βγούμε πολλές φωτογραφίες στην νέα παραλία μας...
Αναμένετε φωτογραφικό υλικό...
Πιστέψτε με έχουν κάνει πολλή καλή δουλειά στη νέα παραλία μας...
Απίστευτα όμορφη και αρκετά οργανωμένη...
Εννοείται ότι θα απολαύσουμε και ένα καφεδάκι starbucks στο χέρι..
Αμ πώς...
Σας μαμαδογλυκοφιλώ από το αγαπημένο μου δωματιάκι στο πατρικό μου ...
Σμουτς!!!!!
Θεσσαλονική είσαι...
Σε λέω αφού!!!!!!!!!
Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε...



You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts